[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:16

Schagen!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:18

mayniac_val schreef:
ittheclown, heb je dan wel een goede kapper? Mijn haar is ook dik en groeit mallotig snel (valt lekker op met mijn kapsel http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 6222_n.jpg ) maar het ziet er nooit slonzig uit, terwijl het korte deel na anderhalve week al niet meer is hoe ik het wil.

Ehrm goede kapper.. ehrm laat ik het zo stellen.. ze zijn betaalbaar voor mij lol
Er zitten hier een oliebol kappers in de buurt ik ga altijd naar Brain Wash dat is een van de goedkoopste 16,50 voor wassen knippen en stylen.. de meeste andere in de omgeving hier zijn dood leuk 24 euro.. en dan moet je voor wassen en stylen ook nog los betalen x-x''

Ik zag net trouwens tussen mijn paarse lokken dat ik alweer.. minimaal 1 cm uitgroei heb.. denk dat mn narcose half uitgeplast is mn haar maakt een groeispurt lol, Heb toen vlak voor het paarse zo een week of 2 terug mn uitgroei net gedaan hahaha. En tja ik ben ook nog steeds opzoek naar het ideaale kapsel maar helaas nog geen succes x0x.

Ehrm voor mensen die intresse hebben hoe mn haar er paars uitziet lelink

http://www.youtube.com/watch?v=vMv7ePxc ... tube_gdata

kan zijn dat het ff duurt heb hem net pas bewerkt is al van eek terug, hahaha ben zoo traag/lui met bewerken. Je kan alle random stuff skippen aan het einde zie je het resultaat uiteindelijk ;p
Ehrm tja .. int engels heb een aantal vrienden uit de usa XD

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:19

Spirit schreef:
Ik zit te twijfelen of ik zo'n kapsel zal nemen.
http://celebrityhairstylez.com/wp-conte ... aircut.jpg

Dan is er ineens best een stuk af namelijk (nu is het gewoon saai, maar praktisch :')), en ik weet niet of ik wel zo'n slag in mijn haar kan creëren. :')

Dit is de meest recente foto die ik heb, maar ondertussen is het alweer een paar cm langer. Ik ben de linkse trouwens.
https://imagizer.imageshack.us/v2/529x3 ... 9/h494.jpg

ik denk dat je dat echt heel leuk zou staan o-o En het lijtk alsof je haar van zichzelf niet kaars recht is ? dus met een beetje massel krijg je van jezelf wat slagen als er een stuk af is ^-^

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:02

Celiien schreef:
Zoetermeer, lekker uit de richting :')

Gekozen om niet voor michelle dockery de haar te gaan. Ik durf t wel aan, maar vriendin zegt dat ik er te grote oren voor heb :+ (niet dat ik flaporen heb maar ze zijn wel redelijk groot, niet heel fijntjes ofzo). Het wordt dus een 'normale bob'

Ik heb het daarnet wel gedaan, ben met haar foto naar de kapper gegaan, 10cm korter en ben er superblij mee :D

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:44

Fotoooo Yasmine! :D

ittheclown schreef:
ik denk dat je dat echt heel leuk zou staan o-o En het lijtk alsof je haar van zichzelf niet kaars recht is ? dus met een beetje massel krijg je van jezelf wat slagen als er een stuk af is ^-^

Thanks! Er zit idd wel een lichte slag in, en toen ik een baby was (dus met heel kort haar) had ik idd krullen. Maar op die lengte die ik wil gaat het nog lang niet zoveel slag zijn als op de voorbeeldfoto. :P
Er zitten nu ook lagen in waardoor het misschien meer slag lijkt dan het daadwerkelijk is. :))

Maar denk dat ik het binnenkort toch maar gewoon ga doen! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:07

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:18

Staat superleuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:20

Idd! Past echt bij je ook :j

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:21

Wow yasmin zit er idd super leuk uit ^-^ Goed gekozen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:54

Dank jullie, ben er ook super blij mee :D Meteen even proberen te krullen, alleen zie ik er nu uit alsof ik naar een jaren '20 feestje ga :')
Afbeelding

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 02:57

Heeft er iemand ervaring met na een half jaar je haar weer (laten) blonderen? Gaat dat goed, geen gekke kleuren of extreem dood haar?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 09:46

Staat je heel goed Yasmine!

xShanty, om daar antwoord op te geven zul je iets meer informatie moeten geven.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 10:29

Gaaaaaf!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:48

Yasmine, je kan het hebben. Maar kort is gewoon echt niet mijn smaak. Vind het 9 van de 10 keer sonde van het haar :j

Celien, goed dat je niet voor het kapsel van Michelle (geen idee wie het was, maar even opgezocht) hebt gekozen. Sowieso vind ik het haar niet sieren en het is gewoon echt kort! Ook Pixi Lott (of hoe schrijf je dat?) er op achteruit gegaan qua uiterlijk door het kapsel. Ze had eerst prachtige lange haren. Geen idee of het echt was overigens..

Volgens mij heb ik gewoon een fobie voor kappers, korte haren en dat soort dingen haha. Ik kom zo wel heel extreem over :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:54

Pixie haar lange haar is echt :j en der korte haar vind t wel wat eigenlijk haha!. Maar ik zit weer zo te twijfelen nu om misschien toch te laten groeien. andere kant die bob was zo lekker makkelijk en licht _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:19

Heb je een foto van je zelf? Je bent niet gaan twijfelen door mij hoop ik? Ik spreek mijn mening altijd uit maar dat zegt niet dat men er iets mee moet doen. Doe wat je gevoel zegt, en dat zegt volgens mij: lekker een bob :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 12:28

Neee kwam door foto 's van mezelf die ik zag met lang haar :') heb ergens eerlijkst met al mn haarstylen die ik zo ongeveer gehad heb, kijk maar terug op mn berichten hier _O-

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:28

elkee schreef:
Yasmine, je kan het hebben. Maar kort is gewoon echt niet mijn smaak. Vind het 9 van de 10 keer sonde van het haar :j

Celien, goed dat je niet voor het kapsel van Michelle (geen idee wie het was, maar even opgezocht) hebt gekozen. Sowieso vind ik het haar niet sieren en het is gewoon echt kort! Ook Pixi Lott (of hoe schrijf je dat?) er op achteruit gegaan qua uiterlijk door het kapsel. Ze had eerst prachtige lange haren. Geen idee of het echt was overigens..

Volgens mij heb ik gewoon een fobie voor kappers, korte haren en dat soort dingen haha. Ik kom zo wel heel extreem over :Y)

Serieus? Ik vind Michelle echt typisch zo iemand die met kort haar 10x mooier is dan met lang haar. Dat lang haar vond ik nooit wat bij haar, in Downton Abbey vind ik haar ook mooier met haar haar opgestoken ipv zo lang en los. Er zijn zoveel mensen bij wie lang haar niet past en waarmee ze net een bimbo lijken :=

Emma Watson: kort vind ik zoveel mooier!
Afbeelding
Afbeelding

Dianna Agron met kort haar <3 vs. lang haar
Afbeelding
Afbeelding

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:11

Gaaf hoor Yasmine!

Ik heb gister mijn haren donkerbruin geverfd, maar niet alles heeft goed gepakt. Ik heb nog wat lichte stukken er tussen zitten. Kan ik gewoon weer een pakje kopen en weer erover heen verven zeg maar? Of is dat slecht voor je haar om zo kort achter elkaar te verven?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:31

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:35

Bedankt allemaal, hihi :D Die finger waves vind ik heeeeel erg mooi (ik kijk veel Downton Abbey O:) ) maar inderdaad, ik weet niet of ik het geduld heb. Misschien morgen toch maar een keer proberen :))

Birgit, je haar bruin verven is niet zo "zwaar" voor je haar als bv. bleken/blonderen, dus het kan wel prima! Alleen zou ik de verf de tweede keer minder lang laten zitten, 5 à 10 minuutjes. Anders wordt het heel donker.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:25

Negerzoen schreef:
crystal1 schreef:
Wat zet de kapster op de punten? Verf of spoeling?
En was jij je haar met een kleurbeschermde shampoo?
Bij jou eigen haarkleur (de uitgroei) komt er veel warmte vrij (oranje) dus daar moet geen warme kleur opgezet worden

Alles is verf. Ik was mijn haar met een kleurbeschermende shampoo. De formule is inderdaad aangepast, voldoende rood om de vroegere highlights niet groen te laten worden, maar genoeg afgezwakt om mijn uitgroei dezelfde kleur te geven als de rest.

Gisteren met de kapper gebeld voor een afspraak en aangegeven dat het bruin er weer is uitgespoeld. Volgens haar is dat vreemd aangezien normaal gesproken rood er juist eenvoudig uitspoelt. Ze gaat in ieder geval nadenken over wat we nu het beste kunnen doen :)

Ik zet nooit verf of geverfd haar..
Ik zet altijd spoeling op geverfd haar (uitgroei wel verf)..
De kleur bij mijn klanten blijft altijd heel goed zitten, rood, bruin maakt niet uit.
Spoeling sluit de haarschubben dat zorgt er voor dat het glanst en dat de kleur beter blijft zitten.
Verf opent de haarschubben en verf of verf houdt dan niet goed.
Dat kun je eens voorstellen aan de kapster. Maar ze zou iig met een goede oplossing moeten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:35

Welke spoeling gebruik je dan als ik vragen mag? Is daar ook een mousse-vorm van want dat vond ik wel erg makkelijk :P

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:00

Ik gebruik colour touch van wella. Is een semi permanente kleuring.
Er is geen mousse van..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:43

Ik heb gisteren dus mijn haar van lichtblond naar bruin laten verven, donkerbruin, voorgepigmenteerd met rood. Nou prima, ze zeiden dat het grauw was en deden er toen iets in wat ze er meteen weer uitspoelden en toen was het mooi donkerbruin.
Sta ik net te douchen komt er allemaal donkere kleur van mijn haar af, dus ik denk goh wat raar :?
fohn ik mijn haar, is het gewoon groen!! :oo
ik heb er nu ketchup inzitten.... duimen....
voel me echt opgelicht