Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Ik snap het heel warm aankleden ook niet zo, uitzonderingen daargelaten hoor. Maar als ik te warm gekleed ben, en dan veel ga zweten, koel ik juist ontzettend af als ik opeens in een meer open stuk loop met wind, en dat afkoelen en dan weer te warm worden kost me zoveel energie, dat ik mezelf dan helemaal niet meer warm kan houden.![]()
Leonie, wat een goede actie foto! Wat bedoel je met VO/VR?
En wat leuk dat je je toch hebt opgegeven! Maar oei, je spierpijn klinkt niet heel goed.Enig idee waarom je zo overdreven (rechts) spierpijn hebt? Goed warmhouden en hopelijk is het morgen wat weggetrokken.
Vooral lekker rustig lopen en genieten van de omgeving, dan komt het vast goed!
Ik ben benieuwd of we elkaar gaan treffen, ik start 45 min voor jou (aannemende dat je 10:15 start) en finish waarschijnlijk een stuk later!
996981 schreef:...
Ik twijfel of ik over twee weken m’n eerste officiële 5km loop ga lopen (samen met een ervaren vriendin). Ff een nachtje over slapen
Suliko schreef:Leonie, jeetje wat een verhaal!! Wel een goed verhaal geworden zo. Wat fantastisch dat die verkeersregelaar je zo geholpen heeft en jij lekker hebt kunnen rennen! Knap dat je zo vlot gelopen hebt met die hoogtemeters, al verbaast het me niet eerlijk gezegd, jij doet al zoveel tempowerk en krachttraining, dat maakt je echt sterk! En pff broadjump burpees, die ken ik wel ja, vreselijk.
Nu ik je foto's zo zie, kan het zijn dat ik je bij het laatste hek voor de finish zag staan? Die werd open gehouden door iemand? Of ik zag iemand die heel erg op je leek.
Aah nu snap ik VR en VO, ik zal eens in de gaten houden of het verschilt per wegloop of trailrun als ik wat vaker met mijn fenix heb gelopen.
Wat ik aan had. Ik vond het minder koud dan verwacht, maar wel nat en die vochtigheid maakte het wel guur. Ik vond het een twijfelgevalletje, ik denk dat ik in een korte broek ook nog wel had kunnen lopen. Maar ik had een lange fusion aan, een hele dunne longsleeve en daar een t-shirt overheen. Had een dunne merino hoofdband om, maar die vond ik te warm, dus af gedaan. Wel nog dunne handschoentjes aan, die waren prettig!