En fijn dat je weer thuis bent Azmay! Tjonge, wat een eng idee dat Nimue er ook niet meer had kunnen zijn. Dan kan je inderdaad maar heel blij zijn met de moderne wetenschap! Geniet van je gezinnetje!
Freekieee: schiet al op zo! Heb je geen stress dat de babykamer nog niet af is? Ik heb dus nog geen kast en commode voor de kleine en ik begin nu toch wel echt de kriebels te krijgen.
Melanie: jij ook lekker aan de klus dus! Succes

Linda: ah bij jou ook al! Hier 30+2, dus ongeveer gelijk met jou. Baby houdt er voornamelijk van om overdwars te liggen en zich dan af te zetten

Wij hebben gisteren wat geklust en ‘s middags was ik zo moe dat ik een paar uur op de bank heb gelegen. ‘s Avonds wel nog even een vuurtje gemaakt in de tuin

Vanmorgen ga ik lesgeven en daarna hebben we in de middag een bruiloft van een collega van mijn man. Dus wel weer een redelijk druk programma vandaag en morgen weer werken.
Ik merk wel dat ik een soort van nesteldrang begin te krijgen. We hebben nog geen commode en kast voor de kleertjes van de baby, dus ik kan nog niks opruimen en dat begint nu wel te knagen. Het maakt me niet zoveel uit dat de plinten in de keuken er nog niet op zitten, maar boven moet af