Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-25 20:38

Ik mag zondag ook onder de scan voor mijn rug.

Jaja… zondag om 6u35…

Nee, niet om 18u35, 6u35 in de ochtend _O-

We moeten dus al om 5u30 vertrekken :Z

Dat wordt toch vroeg opstaan op zondag, ten laatste 5u, ik ga waarschijnlijk bij mijn ouders blijven slapen omdat we zaterdag nog feest hebben en anders verliezen ze weer tijd met mij op te pikken…

Maar ik ben blij dat ik kan gaan want mijn rug is echt hel, de diazepam helpt al wel redelijk veel.

Verder ga ik donderdag weer paardrijden en misschien zaterdag vroeg in de ochtens zodat ik om 10u klaar ben om dan door te gaan naar het feest, dan heb ik nog een half uurtje om me te wassen en om te kleden! :):)

Ooh ja en mijn extensions zijn eruit :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lekker fris met dit weertje <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 21:08

Je ziet er mooi en goed uit Britt. Heel fijn om te zien!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 06:44

Wat zie je er goed uit!

Wat een drukke planning heb je

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 09:12

Ja het is afgelopen weken wel hectisch maar ik kan tussendoor ook nog wel rusten maar ik moet mijn man ook ontlasten door zijn kwetsuur.

En ik vind niet dat ik mijn vriendin haar paard kan laten trainen en ik er niets voor doe om dan binnen een paar dagen weer op te duiken en haar paard weer inpikken… ik wil minstens 2 keer per week gaan (indien mogelijk) en dan is dat soms de planning aanpassen

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 19:37

Nu is er nog een onderzoek bijgekomen op vrijdag namiddag, dir is hoofdzakelijk ook voor de aanvraag van g-sport. Omdat ik niet goed kan onthouden willen ze ook hier bewijs van zodat ik een lezer kan hebben

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 20:05

Het wordt je niet echt makkelijk gemaakt, hè?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-25 21:22

Nee, maar dan kan ik ook gewoon met mijn complete dossier naar de classificatie, ik heb ook enkele medicijnen die op de dopinglijst staan maar waar je een uitzondering voor kan krijgen dus die aanvraag neem ik 17/7 mee…

Er komt wel veel bij kijken hoor, ik hoop maar dat de eerste stap vlot verloopt want dat is blijkbaar vaak het probleem…

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 10:34

Ik heb intussen veel papieren in orde gemaakt voor de paradressuur!

Ik ben ook naar het ziekenhuis gegaan voor een attest omdat ik mijn proeven niet kan onthouden (in het dagelijkse leven heb ik hier ook last van, andere woorden zeggen, woorden vergeten, namen,… zinnen verkeerd maken,…) hier moeten ook officiële testen voor gedaan worden…

Ik heb terug een scan van mijn hoofd door mijn voorgeschiedenis en dementie in de familie, deze is 14 oktober, 16 april kan ik voor de testen gaan: dit zou 2u kunnen duren en dan 8 mei het consult voor de bespreking… dus nog bijna een jaar wachten…

Gelukkig heb ik wel een tijdelijk attest!

We gaan ook een trainingsschema uitstippelen, de ene week 2/week do en za en de andere week 3/week di, do, za. Tenzij er iets tussenkomt natuurlijk.

Ik heb zondag in de regen gereden, helemaal ingepakt maar hij liep echt fijn |( <3

Morgen hebben we nog een gender reveal voor een ander veulentje van een vriendin dus ik kan ook weer aan het bakken *\o/* dat doe ik ook suuuuuper graag!

En eind deze week mag mijn mooie lazuliet komen, mijn betta man!

Ik voel me schuldig wat het bij mij zo goed gaat en mijn schoonvader niet… dus ook daar is het gevoel wel heel dubbel, gelukkig heeft hij ook nog wel goede dagen, hij ligt niet in bed ofzo hij zit wel vaak om de bank maar gaat ook nog eens buiten,… dus hij is nog niet bedgebonden, kleed zich nog heel netjes want hij is altijd zen fiere man geweest dus hij doet er toch nog wel moeite voor!

Scan van mijn rug is ook gebeurd, resultaat op de behandeling, volgende week op de verjaardag van mijn mannetje <3

Hij heeft wel veel last van zijn bekken… dus ik help hem waar ik kan maar soms loop ik mezelf dan weer voorbij…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 11:28

Voel je niet schuldig Britt. Hey is het leven, de een is gelukkig want heeft een een big zoals jij, de ander is ongelukkig want heeft pech en verdriet. Hey een magnet zijn naast het ander. Je hebt zoveel meegemaakt. Ik ben blij met je post maar voel je niet schuldig nu jij de wind mee hebt.
Hey is je namelijk zo gegund!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 11:50

Dat is zoooo lief Pien <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 13:16

BritHittepit schreef:
Dat is zoooo lief Pien <3

De post is wel met heel veel foutjes. Sorry dat zie ik niet vanwege mijn dyslexie. Pas veel later zie ik dat als ik het terug lees.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 17:34

Wat bedoel je met big Pien? Die snap ik niet.

Maar helemaal eens. Geniet ervan Britt! Het is je zo gegund.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 18:55

@ Susanne

"Voel je niet schuldig Britt. Het is het leven, de een is gelukkig want heeft geluk zoals jij, de ander is ongelukkig want heeft pech en verdriet. Het een mag er zijn naast het ander. Je hebt zoveel meegemaakt. Ik ben blij met je post maar voel je niet schuldig nu jij de wind mee hebt of lijkt te hebben".
Het is je namelijk zo gegund!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-25 16:39

Ik heb van paradressuur vlaanderen een mail gekregen dat G-sport vlaanderen ermee bezig was en daar had in s avonds ook al contact mee dus ik hoop dat de communicatie vlot blijft verlopen! *\o/*

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 17:17

Wat een leuke verhalen opeens Britt. Ik hoop zo dat het allemaal lukt!!

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 15:31

Wat superleuk allemaal Britt.

Afbeelding

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-25 17:40

Ik heb een schildpadje (beeldje) gekregen van een vriendin die niet eens wist dat dit mijn lievelingsdieren zijn en ik ze verzamel, we hebben elkaar recent ontmoet maar het lijkt alsof het jaaaaaaaren is! Daar ben ik zooooo blij mee!

En ik kwam thuis en ik heb 2 garnalen baby’s gezien *\%/*

Verder heb ik gisteren nog gereden en vandaag toch wat verzuring in men spiertjes ervan… maar morgen is het alweer naar mijn doel trainen!

Heb gisteren alweer communicatie gehad over mijn dossier, het is normaal vrij compleet nu!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-25 13:01

Op de MR scan was er niets te zien kwa hernia’s ofzo, die was goed dus dat is al een geruststelling!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 13:33

Fijn en goed nieuws!