Is het jullie trouwens opgevallen dat als je nu door een bos met naaldbomen loopt dat het dan soort van knettert? Ik hoorde het gisteren en vandaag weer.
Heb net 7 km gewandeld met een asielhond.
Faringo
Geplaatst: 10-03-22 15:24
Ik heb hier geen naaldbos dus geen idee
En mooie foto's Jojoleine, fijne plek om te wonen.
pien_2010
Geplaatst: 10-03-22 15:40
Wat een leuke gave foto's. Leuk hondje, mooie blauwe luchten, bizarre foto van Germie → zeer apart, Noordje met zicht op de Teide en Noordje geniet van de zon en je vakantie ook al is het dubbel en verdrietig nu en lekker vitamientjes pakken .
Groeit het goed Pien? Ik heb al de eerste bloemen op het terras, zo leuk.
Ik heb ook geen naaldbos, maar knetterende bomen? Apart hihi, wie weet communiceren bomen dan toch echt met elkaar
Die hond ziet er lief uit. Ik ga even je asielhondentopic bekijken, of daar meer over deze leukerd staat. Ik vind die platte neuzen altijd zo zielig, maar ook aandoenlijk, zo’n koppie
Noordje's bericht overheerste een beetje gisteren, maar ik heb ook echt hele fijne foto's gezien. Weer zo zonnig, echt fijn!
Fijne vakantie Noordje! Fijne eerste foto's al. Gaucho, weer een prachtige ochtend. Gaat nooit vervelen. Mooie foto's sure-lee, en wat heb je een toffe hond meegenomen op wandeling zeg. Heel tof dier Oh bootsiebob, je teen. Dat doet zeer. Hoe gaat het? Jojoleine, ook mooie foto's. Lizard, mooie plek weer.
Ik ben vandaag weer gaan werken en heb vanmiddag lekker in het pard gelopen met de honden. Heerlijk weer zeg!
Bootsiebob
Geplaatst: 10-03-22 19:05
Wat fijn Goof dat je weer beter bent!
Ik heb even met de hond gelopen en op mijn Meindls ging het goed met mijn teen. Het is wel pijnlijk, maar niet ondraaglijk Komt helemaal goed.
Waren idd gisteren erg mooie foto’s. Vandaag ook een heerlijke dag. Lizard ook mooie foto’s vandaag
Wat is het snel koud geworden, ok, het was vandaag niet warmer dan 12 graden in het noorden, maar nu is het 4. En erg koud. Ik ben wel even naar het bos geweest. Heb een uur lopen ijsberen en vond het toen genoeg. 5000 stappen gezet. Met dit als resultaat:
En als je alleen de sterren zonder draaiing van de aarde gaat fotograferen krijg je dit:
Bootsiebob, leuk dat je zo met die hond geniet. Jammer dat je zo ver weg woont anders had je eens op mijn lab kunnen passen ofzo.
Leuk befunny, mooi zonnetje.
noordje
Geplaatst: 11-03-22 00:34
Heerlijke foto's weer ook met de hondjes Mandyy en Bootsiebob met pijnlijke voeten, das niet fijn. Hoe komt het van je teen Bootsiebob? Heb ik daar overheen gelezen?
Sure_lee had weer een lieve hond mee op pad, leuk hoor. Ik vond je topic over de polo paarden in de Dominicaanse erg interessant.
Pien al lekker bezig in tuin en kas.
De koffer is er weer, gelukkig. Werd een beetje moedeloos van dat het zo lang duurde.
Vandaag zijn we naar San Cristóbal de la Laguna geweest. Dat was vroeger (van 1496 tot 1723) de hoofdstad van Tenerife. Heel veel oude gebouwen en we hebben lekker rondgeslenterd. Vanavond wezen eten in Icod de los Vinos, waar de oudste Drakenbloedboom staat. Ze weten niet precies hoe oud, maar 800 - 1000 jaar. Hij is 21m hoog en 20m breed.