Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mag schreef:Hoe doen jullie dat met je jas? Als ik boodschappen doe komen de onderkant van de mouwen op de boodschappen jar, maar kan moeilijk iedere keer mijn jas op 60 wassen. In de zomer geen probleem maar nu voel het wel eens vies.
pien_2010 schreef:Citaat:Na 3 minuten koken is echt álles dood wat dood kan gaan.
In de artsenpraktijk lang geleden, deden we alles steriel en dat was 15 minuten koken. Dus meestal zet ik hier na 10 minuten het gas uit en laat het afkoelen. Ik ben het gewend.
secricible schreef:Citaat:RIVM: negen van de tien coronabrandhaarden is christelijke gemeente
In Nederland zijn momenteel negen van de tien grootste coronabrandhaarden een christelijke gemeente, dat bevestigt het RIVM na berichtgeving door Trouw. Van de twintig gemeenten met de meeste besmettingen per honderdduizend inwoners waren er veertien christelijk.
Bron: NOS
is het nu geen tijd om obv artikel 22 vd grondwet de kerken te gaan verplichten maatregelen te nemen?
Getup schreef:Ben je al getest?
Vriendin van me had ook milde klachten. Maar positief en dus 10 dagen quarantaine. Verheugde zich al op de dag dat ze weer naar buiten mocht, maar was de laatste paar dagen best beroerd.
Inmiddels is haar jongste ook positief, dus zit t hele gezin al voor de 2e week thuis.
Kairos schreef:@lenaa_tje: Voor een gedeelte hangt het af van de gemeente verordening (net als hoelaat er vrachtwagens gelost mogen worden, of ze open mogen op 1e Kerstdag en Nieuwjaarsdag), maar het is ook een gedeelte wat de winkelketen zelf wil. En ik gok dat franchisenemers het zelf mogen bepalen
lenaa_tje schreef:Maar SusanH gaat toch om wat jij voelt? Ik zou dit ook niet als mild omschrijven. Dus zou jezelf ook niet te kort doen. Lekker uitzieken.
Mensen die ik ken ken met milde klachten hadden een snotneus en keelpijn. Die konden vanuit huis lesgeven en mijn leerlingen vanuit huis les volgen. Dat is wat mij betreft mild.
lenaa_tje schreef:Kairos schreef:@lenaa_tje: Voor een gedeelte hangt het af van de gemeente verordening (net als hoelaat er vrachtwagens gelost mogen worden, of ze open mogen op 1e Kerstdag en Nieuwjaarsdag), maar het is ook een gedeelte wat de winkelketen zelf wil. En ik gok dat franchisenemers het zelf mogen bepalen
Hier mag het gok ik wel maar de ondernemers doen niet mee met de gekte en dat is hij goed recht natuurlijk.
Scum schreef:Beterschap Susan. Hoor je tamelijk vaak dat iemand pas bij de 2e test positief geeft.
Wat zijn eigenlijk milde klachten dan? Ik dacht dat iedereen die niet in het ziekenhuis belandt onder milde klachten valt.
friezenfan2 schreef:Hier is de jumbo food markt 24 uur open, een oud stalgenoot heeft het gister gevlogd, bizar druk.
Want nu zien mensen dat als uitje? Ik snap het niet.
Er stond gewoon een rij als bij een efteling attractie voor de deur. Dan was ik gewoon omgedraaid.
Ze zei dat er mensen voor haar in de rij geen mondkapje op hadden maar wel binnen mochten. Je zou denken dat ze die dan weigeren bij de ingang. Zonder mondkapje zou je gewoon niet naar binnen mogen.