Eten komt hier toch nog aardig goed, met eten zo vol dat ik hierbij Geen Pita meer genomen heb, en ingeplande zondagavond toetje blijft ook nog even buiten in de sneeuw liggen.
MuSLi
Geplaatst: 07-02-21 20:07
@Gaucho, balen dat je slecht geslapen hebt. Soms zitten dat soort dagen er tussen. Accepteren en morgen weer door
@Vullina, fijn dat er toch nog wat af is gegaan. Er is af en toe geen touw aan vast te knopen. Denk je: nou nu kan er toch echt niks af zijn, is er bijna een kilo af. Denk je: nou ik ben echt super skinny, 0.5kg erbij
@Esther en Arabella, lekker wandelen in de sneeuw. Het was wel echt freaking koud buiten man. Maarja, als je flink door wandelt dan word je vanzelf warm.
Hier vanmiddag even met de kleine jongen op de slee (lees: in de wasmand) een rondje door de buurt gedaan. Niet te lang, want hij had het al snel koud. Later op de middag de loopband aangeslingerd en 6,5e km afgelegd, tijdens een aflevering van de Zwarte Tulp
Otti1977
Geplaatst: 08-02-21 00:10
Hier veel buiten geweest vandaag. Voordeel van paardjes in eigen beheer. Hooibakken naar de wei verhuist. Paardjes in de wei. Kan ik de mest even laten liggen. In de paddock wordt dat zo'n zooitje. En als het ooit gaat dooien kunnen ze makkelijk weer de paddock in zonder vastgelopen harde stukken. En 3 keer naar mijn paarden gelopen om de bakken ijsvrij te maken. Ook nog aan mijn eten gedacht. Dus weer een goed begin. Op naar morgen. Nu f de hondjes uitlaten, douchen en naar bed. Paardjes waren blij..
Wat een leuke foto’s Otti! Ik ben gister met de auto naar stal geglibberd en dat was geen feest, maar het was wel weer leuk om te zien hoe blij m’n paard was in de sneeuw. Hij was t enige paard wat buiten stond en hij ging ff flink uit z’n bol....alle andere paarden stonden binnen, maar de ondergrond was gister nog beloopbaar dus durfde het wel aan...kon ik ondertussen met emmers water zeulen.... ik heb vanmorgen even gewogen en ben wat aangekomen, dus kan iig zeggen dat de weegschaal het gewoon doet...heb ook best wat gesnoept dit weekend....ik heb gewoon telkens trek...
gaucho
Geplaatst: 08-02-21 13:13
Negerzoen schreef:
Ohhh gaucho ik moet nog ontbijten en krijg meteen honger van je foto! Wat zit er allemaal in?
Halve zak / 300 gram oven groente, pompoen, spruit, ui, met baharat kruiden. Kip kebab, en magere kwark met knoflook, Sriracha en munt. En nog wat sla en tomaten erbij.
Ga zo als lunch de rest van de groente eten, met een vega kip ding.
gaucho
Geplaatst: 08-02-21 18:25
Nog ff kettlebell video gedaan, maar de laatste 5 minuten vond de kat het wel genoeg.
Toch gezellig zo’n huisdier die zich er lekker mee komt bemoeien? wat nou sporten baas: ik wil aandacht! Ik heb thuis een papegaai die het leuk vindt om achter m’n voeten aan te hollen als ik in de woonkamer bezig ben...ik ga dr iig een stuk harder van. Ik begin de sneeuw al leuker te vinden, ben lekker naar de supermarkt gelopen en volgens mij verbrand je met door de sneeuw lopen echt meer... Ik vond de snelweg er hier al een stuk beter bijliggen dan gister en heb op stal tussen het sneeuwruimen en met emmers zeulen ook m’n paard nog even gelongeerd. Ik hoop morgen even te kunnen rijden, hij was met longeren doodbraaf, ik geloof niet dat hij nu opeens uit z’n bol gaat met die kou... Eten ook weer goed gedaan vandaag, dit weer paar dagen zo vasthouden.
Hier loopt alles zijn gangetje... nu lekker aan mijn 2e kop thee van de dag
MuSLi
Geplaatst: 09-02-21 09:31
Hier hadden ze gisteren eindelijk weer eens Vanille Skyr bij de Lidl. Dus na weken van ontbijten met yoghurt, eindelijk weer ontbijten met m'n favoriet
Wat goed Esther, gefeliciteerd! Mijn zusje is ook UX Designer Wat voor bedrijf ga je voor werken?
Ohh MusLi ik hoop dat ze die bij ons ook weer snel hebben! Dat is echt de lekkerste. De andere met smaakjes vind ik zo chemisch Meestal mix ik ze dan nog met naturel Skyr.
Ik ga vandaag eens op receptenjacht. Ik merk dat ik 's avonds vrij simpel eet en daardoor niet altijd een verzadigd gevoel heb. Wat dat betreft heeft smaak bij mij veel effect Gelukkig hebben we hier gaucho voor inspiratie
gaucho
Geplaatst: 09-02-21 10:43
Mijn favoriete zuivelproducten is toch wel echt Kvarg.
Ik merk echt dat als ik bewust eet ik meer verzadigd ben inderdaad vanavond overigens relatief simpel, zuurdesembrood met een vega burger en salade.
Zo, 7 uur begonnen, mooi tijd voor een wandeling met licht