Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Vanmorgen laten testen ivm verkoudheid en hoesten. Al twee jaar niet verkouden geweest. Zal een bak zijn maar ook heel slecht moment. Ik heb namelijk al Corona gehad. Na drie maanden Pfizer 1 erin en 4 weken later Pfizer twee ( daarna is dat allemaal terug gedraaid) en twee weken geleden Pfizer drie. Als ik positief blijk dan krijg ik dinsdag niet mijn chemo. Gek genoeg zou ik wel mogen werken vandaag tot de uitslag er is. Gek genoeg krijg je ook geen prioriteit voor de uitslag als het voor een medische behandeling is ( morgenochtend vroeg een afspraak in het ziekenhuis) maar ik kreeg wel die prioriteit omdat ik verpleegkundige ben.
Ik woon in een stad maar alsnog 40 km reizen voor een test.
Cer schreef:Enkele weken tot een jaar????
Neeee joh
Cer schreef:Cer schreef:Enkele weken tot een jaar????
Neeee joh
Ik quote mezelf even over geur.. ik heb daar ongeveer 4 dagen echt veel last van gehad en ik denk dat het sinds vandaag weer goed is![]()
Verder heb ik volgens mij geen nasleep .. ik ben welgeteld dan iets van 2 weken onder de pannen geweest .. ik denk ook niet dat ik iets van long Covid heb…
Neeee joh
Ik quote mezelf even over geur.. ik heb daar ongeveer 4 dagen echt veel last van gehad en ik denk dat het sinds vandaag weer goed is![]()
Verder heb ik volgens mij geen nasleep .. ik ben welgeteld dan iets van 2 weken onder de pannen geweest .. ik denk ook niet dat ik iets van long Covid heb…
Neeee joh
robeer schreef:Hier helaas ook positief….
Zaterdag kreeg ik van een vriendin het bericht dat haar man vrijdag positief was getest en zij zelf die ochtend een positieve zelfbestuur had. Ik had wat hoofdpijn en keelpijn dus zelftest gedaan die negatief was. Zekerheid voor alles dus met veel pijn en moeite een testafspraak kunnen maken voor dezelfde dag. Manlief meegenomen want die had ook wat keelpijn.
Zondag dus de uitslag![]()
Sinds vandaag is de koorts zo goed als weg maar ik ben verre van fit. Wel is mijn geur en smaak helemaal weg…….ontzettend irritant zeg. Het enige wat ik wel eens ruik (maar wat er niet is) is de geur van een kattenstinkie……daar zit gedroogde valeriaanwortel in wat dan weer ruikt naar oude zweetsokkenEcht heel blij mee
![]()
Mag ik vragen aan diegenen die ook verlies van smaak en geur hebben gehad hoe lang dit geduurd heeft?
Verder hoop ik uiteraard dat ik het ergste gehad heb…….
Esther_ schreef:Long COVID heb je pas als je na 3 maanden nog klachten hebt.
Voor degene die met hersteld zijn en nog moe. Doe nog rustig aan, bij mij kwam het na 3 weken terug door teveel te doen en ben nu ‘n jaar later er nog niet ben af.
bigone schreef:Waarschuwing voor alle mensen die het flink te pakken hebben ( gehad) ziek goed uit en ga niet over je grenzen, te veel mensen gehoord die een langdurige fikse terugslag kregen.
robeer schreef:Ik vind het een behoorlijke aanslag hoor die corona…..als ik ondanks vaccinatie al zo beroerd ben, wil ik niet weten hoe het is zonder. Het is me trouwens niet helemaal duidelijk wanneer je uit quarantaine mag. Ik hoor en lees dat je lichte klachten nog mag hebben? Wat zijn lichte klachten? Is dat een snotneus? Kortademigheid? Hoesten?