Voor de ondernemers is dit gewoon alweer één dikke bak ellende. Financieel is dit gewoon een mega aderlating, in elke branche..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
njiloj schreef:Ik heb gisteren al mijn klanten op de hoogte gesteld dat hun afspraken niet door kunnen gaan en dat ik ze app zodra we horen dat we weer mogen.
Krijg ik een boos berichtje van 1 klant terug. Of ik wel wist hoeveel moeite ze had moeten doen om die dag vrij te krijgen.![]()
Euh … hallo? Denk je dat ik dit voor m’n plezier doe? Ik wil ook gewoon graag m’n rekeningen betalen en kerstkadootjes kopen. Pffff. Heb maar even niet terug gereageerd.
njiloj schreef:Ik heb gisteren al mijn klanten op de hoogte gesteld dat hun afspraken niet door kunnen gaan en dat ik ze app zodra we horen dat we weer mogen.
Krijg ik een boos berichtje van 1 klant terug. Of ik wel wist hoeveel moeite ze had moeten doen om die dag vrij te krijgen.![]()
Euh … hallo? Denk je dat ik dit voor m’n plezier doe? Ik wil ook gewoon graag m’n rekeningen betalen en kerstkadootjes kopen. Pffff. Heb maar even niet terug gereageerd.
Mloez schreef:Strak gezet Pepperrr! Moet zeggen dat mijn tattoo op mijn onderarm op bepaalde stukken ook wel tegenviel qua pijn..
Pepperrr schreef:Toch fijn als een goeie kennis van je tattooeert en toch stiekem nog even een plaatje wil zetten![]()
Deed wel potverdorie zeer. Hou het normaal toch prima vol maar dit was echt hell op een of andere manier. Maar hij staat en ben er onwijs blij mee!
[ [url=m/oq8E6S.jpg]Afbeelding[/url] ]