[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 16:33

Voor de ondernemers is dit gewoon alweer één dikke bak ellende. Financieel is dit gewoon een mega aderlating, in elke branche..

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:55

Ik heb gisteren al mijn klanten op de hoogte gesteld dat hun afspraken niet door kunnen gaan en dat ik ze app zodra we horen dat we weer mogen.
Krijg ik een boos berichtje van 1 klant terug. Of ik wel wist hoeveel moeite ze had moeten doen om die dag vrij te krijgen. :')

Euh … hallo? Denk je dat ik dit voor m’n plezier doe? Ik wil ook gewoon graag m’n rekeningen betalen en kerstkadootjes kopen. Pffff. Heb maar even niet terug gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:57

Verstandig.. alsof je afzegt omdat je zin hebt om op vakantie te gaan 8)7

tinkert_tje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:10

Nou ja wat een inlevingsgevoel pff

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:13

Diep triest zulke mensen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:13

njiloj schreef:
Ik heb gisteren al mijn klanten op de hoogte gesteld dat hun afspraken niet door kunnen gaan en dat ik ze app zodra we horen dat we weer mogen.
Krijg ik een boos berichtje van 1 klant terug. Of ik wel wist hoeveel moeite ze had moeten doen om die dag vrij te krijgen. :')

Euh … hallo? Denk je dat ik dit voor m’n plezier doe? Ik wil ook gewoon graag m’n rekeningen betalen en kerstkadootjes kopen. Pffff. Heb maar even niet terug gereageerd.

Of zij wel weet dat jij letterlijk je werk niet kan uitvoeren terwijl zij er nog vrij voor 'moest' vragen. Heeft diegene onder een steen geleefd de laatste 2 jaar? :+ Ik baal ook dat m'n afspraak gecancelled is maar vind het vervelender voor m'n artieste.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 07:13

Jeetje, sommige mensen zijn zelfs in deze situatie in de IK, IK, IK, alles draait om mij-stand blijven hangen.
Bizar.

Groot gelijk dat je even niet reageert. Ik snap echt niet hoe mensen denken dat ze jou (ondernemers die dus geen geld kunnen verdienen om hun rekeningen te betalen) nog even een schop na moeten geven en jou de schuld hiervan willen geven.

BAH!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 07:26

njiloj schreef:

wow....
Die had ik voor altijd afgezegd. :r

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 13:14

Ja, bizar hè? Kan er nu wel om lachen hoor, domme mensen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 13:17

Heb je inmiddels een antwoord gestuurd en hoe correct kon je m houden? Vind t echt enorm apart dat mensen zoiets kunnen sturen. Is niet dat je t zelf bedacht hebt en onder welke steen leef je als je t gemist zou hebben?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 13:27

Heb dit ook in het PMU topic geplaatst, maar misschien hebben jullie ook suggesties:

Ik zag op TikTok een artiest in het buitenland die dus sproetjes in sterrenbeelden zet. Dat lijkt mij zo onwijs leuk! Dus ik vraag me af of er hier in Nederland ook PMU artists zijn die dit doen. Even een linkje naar wat ik bedoel: https://vm.tiktok.com/ZM83fb6te/

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 13:31

Wat knap dat je even op je vingers kon gaan zitten.
Ik zou echt een opmerking terug hebben geven als iets van Tja als t zo doorgaat valt er niets meer te tatoeeren,steeds geen inkomens :+

Maar het zal vast wel komen door de teleurstelling en dan kunnen mensen raar reageren :roll:

Vind het sws weer sneu voor al die mensen die het hierdoor weer voor hun kiezen krijgen,buffers raken ook eens op :(

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 21:35

Buffers gaan inderdaad een keer op. En het is gewoon balen dat je je spaarcenten voor “leuke dingen” nu moet gaan gebruiken voor je hypotheek en je boodschappen.
Maar ja, met mij een hoop anderen in hetzelfde schuitje…

Ik heb terug gestuurd:

Ik snap dat het heel vervelend voor je is dat de afspraak niet door kan gaan. Maar, zoals je misschien kunt begrijpen, heb ik dit ook allemaal niet verzonnen en zou ik ook liever werken en centen verdienen dan weer verplicht thuis te moeten gaan zitten. Zodra ik hoor dat we weer mogen zal ik contact met je opnemen.

Kreeg wel een soort van excuus terug in de trant van: ja, voor jou is het ook niet leuk natuurlijk.

:+

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 13:23

Toch fijn als een goeie kennis van je tattooeert en toch stiekem nog even een plaatje wil zetten O:)

Deed wel potverdorie zeer. Hou het normaal toch prima vol maar dit was echt hell op een of andere manier. Maar hij staat en ben er onwijs blij mee! <3

Afbeelding

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:16

Strak gezet Pepperrr! Moet zeggen dat mijn tattoo op mijn onderarm op bepaalde stukken ook wel tegenviel qua pijn..

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 22:50

Mloez schreef:
Strak gezet Pepperrr! Moet zeggen dat mijn tattoo op mijn onderarm op bepaalde stukken ook wel tegenviel qua pijn..

Heb er op mijn andere arm ook een paar maar vond die easy peasy. Zal ook te maken hebben met dat ik op deze arm best wat littekens heb. En mijn oververmoeidheid zal ook niet meewerken :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:26

Pepperrr schreef:
Toch fijn als een goeie kennis van je tattooeert en toch stiekem nog even een plaatje wil zetten O:)

Deed wel potverdorie zeer. Hou het normaal toch prima vol maar dit was echt hell op een of andere manier. Maar hij staat en ben er onwijs blij mee! <3

[ [url=m/oq8E6S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie coverup <3 Fijn dat je toch nog getattoeerd kon worden!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 10:49

kak kak kakkerdie kak .
De overgangsperiode is er af voor de kleuren blauw en groen.
Precies de kleur die ik nodig heb in de staart van de pauw ;(

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 10:55

Pfff wat poedersuiker....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:17

Kan je tatoeëerder geen ontheffing ofzo aanvragen als ie laat zien wat er nog moet gebeuren bij jouw tattoo?
(of gewoon afmaken zonder iets te melden. Het blijft natuurlijk achterlijk. Je kan niet iemand met een halve tattoo laten lopen omdat mensen bedenken dat iets misschien giftig zou kunnen zijn ooit ergens terwijl ze het bewijs schijnbaar niet eens hebben)

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:37

Ik heb hem net gesproken niks om me zorgen over te maken.
Daar laat ik het bij ;)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:38

Fijn!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:39

Gelukkig maar!

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 12:28

oh gelukkig maar! Wat fijn!