Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvanna schreef:Hoihoi
Ik heb al een tijdje een helix piercing en ben er erg blij mee! nou loop ik er tegenaan dat mensen er geen rekening mee houden. Hand door je haar en rats hard langs mn helix. Iemand bij t begroeten stevig bij t gezicht en dus mn oor vastpakken enz enz. Nou doet dat echt pijn en het bevorderd de genezing natuurlijk niet... Wat doen jullie hier tegen?
Groetjes,
Yvanna
Pepperrr schreef:yvanna schreef:Hoihoi
Ik heb al een tijdje een helix piercing en ben er erg blij mee! nou loop ik er tegenaan dat mensen er geen rekening mee houden. Hand door je haar en rats hard langs mn helix. Iemand bij t begroeten stevig bij t gezicht en dus mn oor vastpakken enz enz. Nou doet dat echt pijn en het bevorderd de genezing natuurlijk niet... Wat doen jullie hier tegen?
Groetjes,
Yvanna
Gewoon zeggen dat ze van je af moeten blijven?
Mloez schreef:Anoniem schreef:Ik heb een dermal gehad, en ook een ander piercing op die plek haha!
Ik zou het niet snel weer doen als ik eerlijk ben...
Waarom niet als ik mag vragen? Zag er wel erg mooi uit!
Groetjes,
Yvanna
Brittjuh97 schreef:yvanna schreef:Hoihoi
Groetjes,
Yvanna
Ik heb van die alcohol doekjes gebruikt bij mn Rook, ik wou dat ik dit door had toen ik mijn helix had. je kan ook niet elk doekje gebruiken, ik neem ze vaak mee van mn werk als ze weer beginnen te irriteren, na 3 dagen is alles weer helemaal goed.
maar hoelang heb je je helix al? want hij blijft best lang gevoelig ( bij mij dik 4/5 maanden ) en zou hem niet te veel schoon maken, 1x per dag en na n paar maanden eens in de 2 dagen
yvanna schreef:Brittjuh97 schreef:
Ik heb van die alcohol doekjes gebruikt bij mn Rook, ik wou dat ik dit door had toen ik mijn helix had. je kan ook niet elk doekje gebruiken, ik neem ze vaak mee van mn werk als ze weer beginnen te irriteren, na 3 dagen is alles weer helemaal goed.
maar hoelang heb je je helix al? want hij blijft best lang gevoelig ( bij mij dik 4/5 maanden ) en zou hem niet te veel schoon maken, 1x per dag en na n paar maanden eens in de 2 dagen
ooww dat is misschien nog wel een idee! Ik heb m nu ongeveer 4 maanden. Voel er niks van totdat er iets tegenaan komt. Ik spoel m nu gewoon met zoutoplossing, maar dat is ook wel n goed idee! slim
Groetjes,
Yvanna
Sas_Mon schreef:yvanna schreef:Hoihoi
Groetjes,
Yvanna
Ik ben gek op mijn persoonlijke ruimte en mensen mogen daar, net als paarden, alleen met mijn toestemming in. Dus zomaar aan mijn gezicht of oor zitten dat blok ik met mijn vlakke hand net als dat ik dat met paarden zou doen. Als het per ongeluk gaat vanuit die mensen jezelf aanleren je eigen hand tussen de hand van de ander en je hoofd zien te krijgen. Dus snel zijn. En dan nogmaals zeggen dat je het niet wilt. Ik wil zoizo geen mensen die zomaar aan mijn hoofd zitten. En als mensen dat niet kunnen respecteren komen ze mijn hand tegen voordat ze mijn hoofd raken. Hebben de meeste vrij snel door.