Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:05

Wat een hoop gepraat vandaag :Y)

T enige wat ik er over wil zeggen is dat iedereen z'n eigen manier erin moet vinden :) met motivatie en doorzettingsvermogen komt iedereen er uiteindelijk wel :)

Ik heb de hele dag geslapen, net 200 gram verse snijbonen op met 100 gram kipfilet en couscous.

Nu een paar cashewnoten. Ga vanavond op stap dus zullen ook wel wat wijntjes in gaan :+

Vanmiddag toen ik wakker werd wel even op de weegschaal gestaan, had toen al uren niks gegeten dus t gaf een goed beeld.
2 kilo er af :D van 68.5 naar 66.5. Ik ben blij!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 22:01

M'n lijstje voor morgen is ook al ready! Ik heb honger, vandaar :')
O: havermout pannenkoek met kaneel en pindakaas
T: perzikstukjes
L: wrap met bieslook light, sla, komkommer, ei, kaas en kipfilet
T: appel en wat aardbeien (misschien nog 2 crackers met boter oid)
A: geen idee
B: werken in de horeca 17-20 waarschijnlijk

Morgen ook weer naar de fysiotherapeut. Ik ben benieuwd wanneer ik mag sporten, want ik ben goed zat van het niet sporten..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:09

@Sharon Je lijstje ziet er netjes uit! En klinkt lekker allemaal, krijg er ook honger van :D
Heb ineens zo'n zin in aardbeien, zag dat ze in de aanbieding zijn bij de Lidl deze week dus dit weekend maar even een doosje inslaan. :9

@Lis_Ol supergoed joh! +:)+

Heb vandaag super netjes gegeten, probeer de komende dagen echt even weer even goed te eten en genoeg te bewegen zodat het hopelijk ook te zien is op de weegschaal volgende week. Morgenmiddag lekker naar het buitenzwembad, uurtje zwemmen en tussendoor even zonnen. {:}

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 22:16

Succes!
Albert Heijn heeft ook aardbeien in de aanbieding en ze zijn erg lekker! :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:23

Vanavond in de keuken gestaan voor m'n ontbijtje morgen: banaan-havermout-ei pannenkoek met een scheutje honing :D

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:29

Nou nou wat een geklets haha. Niet alles bij gelezen maar nieuwkomers welkom!
En wow ja ik hou ook van banaan met pindakaas...
Vandaag;
O: 100 gr meloen, halve perzik en halve banaan. 200 ml optimel puur.
T: appel
L: 90 gr brood met smeerkaas
T: berry and nuts zakje, wat zoute pepers
A: halve pizza van dr oetker (zalm en garnaal) en rauwkostsalade
T: aardbeien

Best een net dagje, eindexamefeestje van iemand en dus maar een halve pizza en verder de magnums en andere snackdingen ontweken 8-)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 07:24

Zo, gisteren maar een eindje uit de buurt van dit topic gebleven, hopelijk gaat het vandaag gezelliger woren. :o En hoe kan dat ook anders als het zonnetje schijnt?

Area51: Dat is een hoop fruit op de ochtend, kun je daar voldoende brandstof uithalen?
Hoeveel plakjes brood is 90 gr?
En ooh, Magnums zijn zó lekker! Goed dat je die hebt kunnen weerstaan. :9

Gisteravond zijn we in de stad geweest en hebben we ergens een hapje gegeten, niet heel erg gezond maar wel heel erg lekker. Versgemaakte hamburger en verse friet. Dus het eten wat we eigenlijk gisteren zouden hebben is doorgeschoven naar vandaag.

Ik heb vanavond een bruiloftreceptie van een collega, dus er gaat ongetwijfeld iets ongezonds gegeten worden. Voor de rest van de dag kan ik het gelukkig netjes houden:
O: rijstwafels met pindakaas (ik heb weer zo'n periode waarin ik dit graag eet)
T: banaan
L: Griekse yoghurt met hennep-, lijn- en chiazaad, gepofte quinoa, blauwe bessen, paranoten en speltvlokken
T: 2 speltstaafjes 'gember walnoot'
A: maïskolf & hamburger
T: bruiloft, dus vast iets ongezonds O:)

Ohja, en mijn feestweek is begonnen. Over het algemeen heb ik dan nooit heel veel extra snaaizin, maar mijn vriend kwam vandeweek heel lief thuis met een pure chocoladereep 'voor als ik ongesteld werd'. De schat! Dus die ga ik vandeweek langzaam maar zeker lekker oppeuzelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:00

Zo wat is er veel gekletst! Wel weer een aantal nuttige posts die je weer even met de neus op de feiten drukken. :o

Afgelopen week was niet heel best bij mij dus sta logischerwijs een beetje stil. Maar nu er weer hard tegenaan, even wat strenger voor mezelf zijn, en lekker veel sporten, heb nu vakantie dus heb er alle tijd voor :)

Geplande lijstje voor vandaag:
O: smoothie van aardbeien en havermout
T: stukje taart (SLECHT! Maar we krijgen visite omdat broertje en ik geslaagd zijn, dus dat moet gevierd worden!)
L: sla met tomaat,komkommer en ei
A: geen idee nog

B: 5 km hardlopen en dagje werken.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:39

Goeiemorgen!
Heerlijk weer vandaag, hebben jullie ook altijd dat als het warm weer is dat je eetlust minder wordt? Ik heb vanavond een bedrijfsuitje met een 3 gangendiner.. We moesten wel al op de menukaart kijken wat we willen dus heb al een keuze gemaakt. Op de dag maar wat rustiger dus. Ben toch vrij en ga sowieso lekker sporten.
Planning:
O: smoothie van magere yoghurt, banaan en 2 kiwi's
L: magere franse kwark gemengd met halfvolle kwark vanille
A: vooraf geroosterde paprika-zoete aardappel soep als hoofd kogelbiefstuk en voor toe denk ik een verse muntthee met stroopwafeltjes
O en L moet ik nog afwegen.
Vandaag veel water drinken en thee en ik ga lekker sporten :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 08:50

Jolien: mijn plakje brood weegt 35 gram. Feestweek hmm, sterkte haha

Jitske: komt goed, even weer de touwtjes wat strakker! Gefeliciteerd trouwens, je hebt dat taartje meer dan verdiend :)

Natalie: net lijstje, maar mag ik vragen waarom je geen tussendoortjes neemt?

Yeah het is lekker weer! Ik ga straks naar de fysio en ga vragen wanneer ik weer mag mountainbiken en hardlopen, want ik wil sporten! :(
Vandaag m'n wekelijkse weegmoment, ben benieuwd!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:59

Ik weet niet hoe vanavond zal uitpakken. We hebben ook nog een rondvaart vooraf met een bar (en waarschijnlijk kleine hapjes) dus ik wil op de dag gewoon net even voorzichtiger zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:00

Tussendoortjes zijn ook niet noodzakelijk. Ik vind het verstandig om overdag rustig aan te doen als je vermoed dat vanavond wel eens behoorlijk uit de hand kan lopen.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:02

Wil vanavond ook oppassen met alcohol denk dat ik hooguit maar 1 glaasje neem :Y)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:15

Ik eet ook (vrijwel) geen tussendoortjes, als ik dat wel doe is de rem bij mij veel sneller helemaal weg. En inderdaad, zeker als je verwacht dat het 's avonds wel eens uit de hand kan lopen - ik zal vandaag overdag ook heel weinig eten want ik ga vanavond uit :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 09:20

Dan zal ik "in m'n hoofd" wel tussendoortjes nodig hebben haha

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:27

Ik ben ook beter verzadigd als ik drie hoofdmaaltijden eet dan 6 maaltijden. Uiteindelijk komt het qua hoeveelheid eten toch op hetzelfde neer. Ik kan beter als lunch bijvoorbeeld 2 broodjes en een stuk fruit nemen ipv als lunch 2 broodjes en na 2 uurtjes een stuk fruit.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:34

xNathaliee schreef:
Wil vanavond ook oppassen met alcohol denk dat ik hooguit maar 1 glaasje neem :Y)

dat dacht ik vannacht ook :Y)

net weer op de weegschaal gestaan, gelukkig nog t zelfde als gister, kan maar zo zijn dat het morgen er wel weer aan zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:34

Mijn planning voor vandaag is niet zo best :D

O: /
T: 250 gram frambozen
L: Twee krentenbollen met roomboter en jong belegen kaas
T: Plakjes kipfilet
A: ??? Ik eet bij papa

Beweging: ga vanavond een squattraining doen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 10:05

De weegschaal was extreem lief! 64,9!!!!
Yes, die cijfers heb ik al lang niet zo gezien :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:15

super goed sharon!! volhouden.

ik heb nog geen idee hoe mijn lijstje er uit gaat zien, heb een beetje een kater dus dan heb ik weinig trek..

ga zo denk een smootie maken als ontbijt.
vanavond komt een vriendin eten en dan wil ik een prei taart maken met bladerdeeg, prei, champignons, hamblokjes en parrano kaas

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:24

Goed bezig allemaal *\o/*

Heerlijk weer!

Hier normaal zoals altijd, enkel vanmorgen met cracker ontbeten als lunch hebben we een goed gevulde salade met avocado, tomaat, paprika, huttenkase, eieren en handje nootjes.

Als avond eten maak ik een tonijn salade :9

Voornamelijk weer sla en groente...

PS: weet iemand hoe je van je "zwangere" buikje af kunt komen :') ?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:50

Gribaldi, abortus? :') Ik weet dat sommige mensen dat soort dingen krijgen van bepaald voedsel en drinken (zoals bijvoorbeeld koolzuurhoudende drank). Maar als het gewoon een 'vetbuikje' is, dan is er weinig aan te doen. Helaas moeten ze plaatselijke vetverbranding nog uitvinden. :=

Jullie gaan zo snel hier, ik houd het niet meer bij!

Vanmorgen op de weegschaal. 69,1 kg. *\o/* Ik ga niet naar de sportschool met dit weer, wil wel, onwijs graag, maar gisteren pakte het echt verkeerd uit door de hitte. Wel gehoord dat er een airco gaat komen. Of eigenlijk, dat hij er al zit, maar dat hij door veel gedoe nog steeds niet werkt. Dus ik ga straks maar gewoon een rondje hardlopen en thuis wat buikspieroefeningen doen. Gister een lief complimentje gehad! Een van de trainsters zei dat ze het over me gehad hadden, dat het zo onwijs knap is dat ik zoveel ben afgevallen. :o

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 11:37

Lekker bezig jongens. Weegschaal werkt bij mij ook goed mee, centimeter ook. Vetmeting was minder positief vanochtend, maar daar schenk ik de minste aandacht aan ;)
Nog 4kg te gaan, woohoo.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:05

Mijn weegschaal gaf het zelfde aan als vorige week vrijdag! Positief want van de week was het iets meer haha!
Ik heb alleen net een chocolade muffin op haha! Nu al spijt, maar hij was lekker :)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:12

Jolien87 schreef:
Zo, gisteren maar een eindje uit de buurt van dit topic gebleven, hopelijk gaat het vandaag gezelliger woren. :o En hoe kan dat ook anders als het zonnetje schijnt?

Area51: Dat is een hoop fruit op de ochtend, kun je daar voldoende brandstof uithalen?
Hoeveel plakjes brood is 90 gr?
En ooh, Magnums zijn zó lekker! Goed dat je die hebt kunnen weerstaan. :9

was een testje maar ging prima! Heb wel altijd vroege lunch; rond 12. Zit altijd een beetje n de knoop met tussendoortjes, een appel is zo makkelijk.

Go Sharon!! Lekker doorgaan :D
Ik heb morgen weeg en vetpercentage gedoe in de sportschool }:0

vandaag;
O: 2 rijstewafels; pindakaas en smeerkaas. 200 ml optimel puur. Plakje kipfilet
t: appel en brosse eierkoek
L: 90 gr brood met kipfilet
t: ?
A: ?

Ik eet niet thuis dus nog ruimte overgelaten.
90 gr brood is ong 3 normale bh maar heb vaak brood zelfgesneden en dan zijn de plakjes dus beetje anders