Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:28

Ik kom me ook weer melden.. Ondertussen is er veel gebeurd. Long story short: 1 juni 2016 van de fiets gevallen, zware hersenschudding/kneuzing, na 2 dagen ziekenhuis nog 2 maand op de bank gelegen := en daarna begonnen met revalideren. Veel last van een zogenaamd post commotioneel syndroom. In december langzaamaan weer enkele keren gaan sporten, werd ik ziek :+ na vele bezoekjes internist, bloedonderzoeken en zonder diagnose wel weer 'beter' verklaard. We zijn ruim een half jaar verder maar ik kan weer beginnen :D
Veel werk aan de winkel, conditie van 0 en 5 kilo zwaarder, lets go! In april een 10km run op de planning staan en verder gewoon weer lekker tussen de gewichten gaan bewegen :)

Hoe is het hier verder met iedereen?

_Juudith

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:42

Ook jeetje zeg dressagelady! Genoeg bij jou gebeurt dus! Gelukkig dat je weer gezond bent! Succes met alles weer oppakken.

Ik heb afgelopen zaterdag een klein testrondje over de weg met de mountainbike van vriendlief.. ik ben echt een koukleum, maar met hardlopen heb ik hier eigenlijk geen last van en in de sportschool al helemaal niet, maaar brrrrr wat is dat anders op de mountainbike! Dus daar wacht ik nog maar even mee tot het weer wat warmer word Haha

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 07:56

Oei stevig verhaal dressagelady. Veel succes met terug opbouwen!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 12:13

Tjonge Dressagelady wat vervelend allemaal! Succes met het oppakken, gaat helemaal goedkomen! :-)

Ben vorige week opnieuw begonnen met fitness voor mijn rug. Ik deed constant groepslessen omdat ik dat leuker vond. Pfff ik moet mijzelf echt weer even een schop onder de kont geven. De motivatie is even ver te zoeken en ik ben nog wat onzeker over sommige oefeningen die ik niet eerder gedaan heb en uiteraard staan er weer krachtpatsers mee te trainen, lekker ongemakkelijk. Het zal vast goedkomen ooit .

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:22

Wow heftig verhaal Dressagelady, succes!!

Ik herken het ook wel inderdaad Elmira30, als er van die mensen in de les mee doen die duidelijk al jaren heeel veel sporten is het toch altijd een beetje ongemakkelijk.

Ik ga nu zelf ook wel vooral naar lessen, en minder fitness. Merk toch dat ik dan net wat makkelijk door ga als er zo'n fanatieke instructeur in je oor staat te brullen :+ Nu vaak tabata (had ik voor deze sportschool eigenlijk nog nooit van gehoord, dus weet niet of jullie die lessen ook hebben?), kickboksen en af en toe lesje zumba :D Heb het druk met school en paarden, dus vaker dan 2x per week lukt nu helaas niet altijd.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:36

Ik doe eigenlijk ook alleen maar groepslessen om dezelfde reden Susanne, anders ga ik echt niet zo lang door haha

Ik ga de laatste weken iedere maandag (attack) en iedere woensdag (zumba) Ben nu bezig met afstuderen en moet 2 dagen in de week naar kantoor & ga daar op de fiets heen in totaal iets meer dan 1 uur fietsen. Deze week vallen m'n stage dagen alleen precies samen met m'n sportschool avonden haha. Op mijn vrije dagen ga ik sowieso naar de paarden om te paardrijden! Ben wel lekker bezig de laatste tijd :D