Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Thanks! Gister avond weer geverft (tis nu nog iets paarser en de onderkant is nu ook wat donkerder ipv knalroze) Maar jeeezus wat geeft deze kleur af! Het zit constant overal aan :'D Mn kaptafel zit onder de roze vingers, mn nek is helemaal roze en krijg het niet goed weggewerkt met foundation want het komt er doorheen :'D mn sjaal ziet rozemn handen zijn helemaal roze en geven ook af.. was vanmorgen heel leuk :'D Had echt zo'n ochtend dat ik mn wekker een half uur vroeger dan nodig had gezet en er vervolgens 3 kwartier doorheen slaap en nog later uit mn bed was dan normaal.. en dus heel snel mn makeup moest doen huil. Maar ik moest niezen toen ik mn mascara opdeed dus dan komt er natuurlijk zo'n mooie afdruk, en die zat onder mn oog.. dus ik wilde het weghalen en trok mn wang een beetje naar beneden met mn hand zegmaar, maar toen ik mn hand weghaalde zaten er dus 3 roze vingers op mn gezicht.. zucht.
Hahaha pijnlijk is dat heGelukkig bestaat er zoiets als webshops! Russian red is inderdaad echt een prachtig kleurtje
Dominique_96 schreef:Ik wil ook iets kopenBen eigenlijk al een tijdje op zoek naar een perfect matte naturel palletje. Weet alleen niet welke. Iemand aanraders?
Anthea schreef:Dominique_96 schreef:Ik wil ook iets kopenBen eigenlijk al een tijdje op zoek naar een perfect matte naturel palletje. Weet alleen niet welke. Iemand aanraders?
Misschien zit hier iets tussen?
Viseart neutral matte palette
UD Naked2 Basics
Becca Ombre nudes eye palette
Tarte Tartelette Amazonian Clay Matte Eyeshadow Palette
kaatje888 schreef:Evony schreef:Ik heb zojuist brave en soar aangeschaft! Vind het echt een prachtige kleur. Ook heel neutraal. Een echte my lips but better!
ik heb brave ook geprobeerd, maar vond hem niet echt bijzonder.
Anoniem schreef:Mijn mascara is binnen voor onder de kerstboom. en ik heb MAC patisserie gekocht op MP...
DnT schreef:Vzk is € 10 als je voor meer dan € 75 besteld, dus geen $ 10.
Scheelt toch weer een paar euro
Geen vzk is alleen als je in de US woont.
Helaas sturen ze lang niet alles hier naar toe
En ik vergeet echt altijd dat er nog tax bovenop de genoemde bedragen op de site komt...