Helemaal klaar voor Pasen! Bluesky Shinerlac 125 "chinchilla" met bluesky Shinerlac 109 "Flash Bulb" als accent nagel. (Klant stootte de pink bij het in de lamp gaan, is dus niet van vijlen oid)
Illusionist is schitterend! Ik heb Gravity en Aurora en het leek me wat te veel van het goede om Illusionist dan ook nog te kopen, maar van die twee die ik heb heb ik geen seconde spijt gehad.
LadyMadonna
Geplaatst: 28-03-15 23:34
Hele mooie kleur idd!
Net een mini verlenging op sjabloon gemaakt bij..... Mijn man Hij heeft vanmiddag een ongelukje met klussen gehad waardoor er een scheur verticaal in de nagel zit, een stukje weg is, z'n nagelbed bloot ligt, en twee scherpe hoeken waarmee hij overal aan bleef hangen.
Het is geen schoonheidsprijs, maar het is iig beschermd
Er zit btw bewust geen topcoat op
Drunksheep
Geplaatst: 28-03-15 23:54
Jeej ik heb net Sub-Zero en Rain besteld van Dance Legend. En ik ben verliefd geworden op Yes, I AM The Tooth Fairy! van Colors by Llarowe
Mooie setjes LM. Ik mag maandag weer een setje zetten, maar wil vanavond mm eigen nagels weer even doen. Had er twee gebroken van de week. Waarvan 1 nogal pijnlijk en diep, dus vanavond proberen om een verlenging te maken bij mezelf
Illusionist is idd mooi! Heb zelf gravity die echt wel bij mijn favoriete lakjes zit. Vind t zo jammer dat ik doordeweeks in Amsterdam zit, dan kan ik volgend weekend m'n sub zero pas proberen
Hij is leuk! Welke "drogist merken" (essence, catrice,etc) hebben een peeloff topcoat? Heb er vrijdag 1 nodig, dus bestellen gaat m niet meer worden...
Bedoel je een basecoat? NYC heeft er één, bij Kruidvat verkrijgbaar.
Tazzey
Geplaatst: 29-03-15 14:44
Ik heb er een van Essence liggen. Als peel off onder de lak vind ik hem niks maar ik gebruik hem op de huid als ik een ombre maak. Ik vind die van OPI eigenlijk het fijnst.