Jolien87 schreef:Shred is een combi.
Killer buns is dan inderdaad nog weer meer kracht dan Shred, dat ben ik wel met je eens.
Maar is bodypump niet meer cardio dan Shred? Of vergis ik me?
Beetje late reactie. Bodypump is ook een combi van cardio en kracht, veel dezelfde oefeningen als in de shred.
Ik heb nog de 6w6p gedaan na de bodypump, omdat ik mijn buikspieren nooit echt voel na pump.
Altijd enorme spierpijn de dagen na de pump, dus hardlopen en shredden viel zwaar tegen gisteravond.
Helpt calorieën tellen echt bij jullie? Zou dat persoon afhankelijk zijn? Bij mij hielp het niet, terwijl ik vaak maar 500kcal per dag at. Van mijn diëtiste kreeg ik dus de koolhydraat opdracht en dat werkt super.
Britt: let je tijdens de squats op dat je het gewicht op je hielen hebt (tik desnoods je tenen op ter zelf controle) en zorg dat je knieën niet voorbij je tenen gaan.
Zelfde geld voor de lunges. Probeer anders iets minder diep te gaan, dan komt er minder kracht op je knieën. Verder je kont ver naar achteren steken zonder je rug heel hol te trekken, dan komt er meer spanning op de achterkant van je bovenbenen.
Laatst bijgewerkt door Nant op 11-04-14 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt