Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:52

Ik heb net dag 10 van level 1 gedaan, maar het ging zo bagger dat ik besloten heb morgen dag 10 nog een keer te doen. Wil het level wel goed afsluiten!
Laatst bijgewerkt door Monster_tos op 29-01-13 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:54

Voor het eerst level 3 gedaan en die is leuk! :):) Veel beter te doen dan level 2 met die stomme military press en v-raises! Ik heb de springende lunges op de Anita-manier gedaan en die scheve push-ups kon ik niet, maar verder ging alles eigenlijk wel redelijk. De superman vind ik hilarisch! :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:04

Wat knap phormicola!

Ik doe nu ongeveer alles op de 'gevorderde' manier. Alleen doet zij bij de buikspier oefeningen haar héle romp omhoog en haar hele been, met zoveel kilo aan gewicht in haar hand. Dat is niet iets voor mij na 2 weken, dat is voor iemand die hele sterke en getrainde buikspieren heeft.

Voor de rest hou ik die moeilijke nu ook vol, de enige moment dat ik echt pijn krijg is met de spider, poe :=

Vandaag is echt moeilijk, ben nog tot een uur of tien aan het oppassen, probeer hier te leren zodat ik laat nog kan sporten...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:06

Superman is fijn :D
Hier wel het matje en de bal gekocht. Wel net mijn eten op en moet nog shredden dus gaat een latertje worden. Bal dient nu als voetenbankje :p

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:06

Ik heb dag 27 ook weer gedaan! Heb echt werkelijk álles gegeven en het zweet liep me over mn gezicht, heerlijk haha.

Loes, ik heb dat ook hoor. Precies hetzelfde als jij omschrijft!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:07

Kan je het daar niet doen Nevergiveup? Kindjes zijn al op bed denk ik?

Oooh Imre, krijg helemaal zin in level 3 door jou.

Ik vrees dat ik mijn heup zojuist gecrasht heb. Hoop dat t wegtrekt, anders zal ik morgen moeten skippen verdeurie!

NeverGiveUp

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:08

Jongste is op bed, oudste is 9 dus die gaat om half 9. En ik moet echt leren _-:(

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:08

CCCCC schreef:
Ik heb dag 27 ook weer gedaan! Heb echt werkelijk álles gegeven en het zweet liep me over mn gezicht, heerlijk haha.

Loes, ik heb dat ook hoor. Precies hetzelfde als jij omschrijft!

Hahaha wij hebben echt zelfde lichaamsbouw geloof ik. Hou jij het ook bij 2 kg nu. En zie jij bij level 3 weer extra resultaat? Want ik sta nu stil bij level 2 en dat vind ik best een bummertje.....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:09

Das ook wel zuur nevergiveup :'(

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:11

Ik houd het bij 2 kg ja. Ik heb nog wel zwaarder (2,5 en 5) maar ik wil geen bodybuilder worden, ik ben al niet heel vrouwelijk qua bouw. Krijg ook echt van die 'nekspieren' zeg maar. Ja, nu dag 27 vind ik dat er weer verschil is! :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:15

sunshine schreef:
Had trouwens havermout gehaald, maar het is net alsof ik kots op eet.
De smaak is opzich wel goed, maar hoe dat spul door mijn keel glijd -O- brr... misschien iets meer melk erbij doen.
Trouwens, ik heb gelezen dat je de hele ochtend een vol gevoel hebt, maar ik begon na 2 uur alweer honger te krijgen, hebben jullie dat ook?
Ik weet het niet hoor, maar kots ruikt al heel anders... :D Hoe maak je het klaar?
Ik ben er niet de hele ochtend vol van, maar wel langer dan van een boterham of van een bakje cruesli met yoghurt.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:16

Loes, ik had je nog gePB't, ik weet niet of je dat had gezien?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:20

Heb net dag 4 van level 1 gedaan, ging goed! Zweette wel zeg, kan idd merken dat het warmer is. Meeste dingen op gevorderde manier kunnen doen.
Had het een stukje wel even zwaar met steken onder m'n borst.. Toch te snel na het eten gedaan?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:26

Vandaag dag 6 gedaan, op de push ups na gaat het hartstikke goed! :j Heb 2 kg gewichten en gebruik ze niet bij alles want dan krijg ik last van mn armen. Heb slechte gewrichten dus moet een beetje opletten.
Wat geweldig om de resultaten te lezen van mensen!! Ik meet me na de eerste tien dagen, heb ook op dag 1 gemeten.
Hoef niet zo nodig af te vallen maar het idee dat mn billen weer zitten waar ze horen lijkt me wel leuk. :D

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:32

Door jullie enthousiaste verhalen hier ben ik ook nieuwsgierig geworden. Dus net dag 1 level 1 gedaan. Was best zwaar, maar wel super lekker om te doen. Morgen weer!! (maar dan misschien met spierpijn.. we zullen zien) Ik heb me nog niet opgemeten, dat ga ik morgen maar eens doen. Bij mag er met name bij mijn bovenbenen wel wat vet vanaf. Ben benieuwd of me dat gaat lukken.

Degenen die nog moeten shredden vandaag, veel succes!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:37

Ik ga me straks ook op meten, en begin wel weer gewoon helemaal overnieuw. (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:49

Daarnet dag 10 gedaan, morgen eindelijk naar level 2. Ben heel benieuwd. :j Heb er ook wel zin in, eindelijk wat anders.

Vind havermout heerlijk trouwens. Met gekookt water of sojamelk. Rozijntjes, nootjes, lijnzaad en gedroogd of vers fruit er door. Heerlijk. :j Ontbijt er bijna elke dag mee en 1 of 2 keer per week met een groene smootie.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:52

Hier nog een starter! Vond het best wel leuk (en meevallen) voor de eerste keer!
Denk dat het bij dag 2 al wat moeilijker gaat worden. :=

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:56

Hallo Ik heb vandaag gewichtjes en een matje gekocht en heb zojuist level 1 gedaan. Sommig oefeningen waren zwaar, bij andere voelde ik weer niks ( ik twijfel dan of ik ze wel goed uitvoer). Vanaf morgen ga ik ook weer op mijn voeding letten. Ik heb mij zojuist opgemeten en ik wil heel wat cm van mijn taille af. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:01

Sommige oefeningen hou ik aan het einde van het level net vol en sommige oefeningen doen ik vanaf dag 1 al met twee vingers in de neus. :j Niet iedereen heeft dezelfde uitgangspositie natuurlijk, wie weet heb jij veel sterkte armspieren dan een ander en merk je nog niet veel terwijl je buikspieren minder sterk zijn dan een ander en merk je die spieren juist.

Wat ik zelf heel fijn vind is om de oefeningen voor een spiegel uit te voeren, kan ik goed controleren of mijn rug echt recht is ect.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:10

Dames vraagje: Wie van jullie heeft er allemaal Lijnzaad aangeschaft/in huis?? Ik doe het af en toe door de yoghurt. Maar ben wel benieuwd naar wat jullie er (nog meer) mee doen :D

Zojuist de laatste dag van level 2 achter de rug *\o/*

phormicola schreef:
Nee, iedere hand 5 kg :)) Dat is wel killing tijdens de cardio, dan vallen m'n onderarmen er half af _O-
Wow! Knap hoor. Level 2 vind ik nog best zwaar met 2 kg om eerlijk te zijn :o

Loesss schreef:
Joehoeee!

Level 2 is a wrap! Happy!

Morgen eindelijk naar nieuw level, ben er wel klaar mee met dit level.

Ik blijf echt bij 2 kg. Niet zo zeer omdat ik niet zwaarder kan, vind het nu wat lafjes. Maar ik vind dat ik van boven eigenlijk stiekem al wat te breed word. Sowieso val ik van boven snel in (smal gezichtje, die botten op borstkas zichtbaar en sterk uitstekende sleutelbeenderen) en gauw breder. Ik zoek het niet om daar zo mannelijk breed te worden. Dus lekker 2 kg is meer dan genoeg.
Woehoe, me too! En om dezelfde reden houd ik het ook bij 2 kg :j Bovendien voelt 2 kg nog best 'fijn', je voelt dat je wat doet, maar het overbelast geen spieren o.i.d.
Laatst bijgewerkt door Sabini op 29-01-13 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:12

Zo 5 kilo per hand. Dapper! Ik ben al heel blij met 2 kilo per hand. :')

Ik heb lijnzaad door de havermout elke ochtend, of door een smootie. :) Volgens mij kun je er ook mee bakken? Maar daar heb ik niet veel ervaring mee.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:15

Oooh en goed nieuws *\o/* *\o/*
De voetbaltrainingen beginnen woensdag weer! EINDELIJK weer twee uur lang rennen/buikspieren/bal-oefeningen/interval enz. Heb er wel vertrouwen in na zo'n twee maanden hardlopen en 20 dagen shredden *D Kan niet wachten tot de eerste wedstrijd!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:17

Oh dear, zojuist dag 9 afgerond. Wat een drama! Hoewel, kracht ging echt super dit keer. De push-ups gaan met de dag beter. Ik hoef nu niet eens meer heel erg na te denken over het recht houden in plaats van dat ik mijn bips omhoog steek.
Cardio was wederom zwaar, Volgens mij moet ik toch echt meer eten.
Ik heb vandaag het volgende gegeten:
10:00 1 appel
12:30 40 gr. havermout met rozijnen en cornflakes in gekookt water en 1 appel
17:30 gebakken krieltjes, rundvlees hamburger (niet zo'n ding uit de friteuse) en bloemkool.
En tussendoor thee zonder suiker.

Naar mijn idee echt veel te weinig. Overdag had ik geen last van knikkende knieën maar ik kreeg tijdens de cardio-oefening een "weeïg" gevoel in mijn hoofd en wat oorsuizen. Ik mag dus wel oppassen dat ik niet van m'n stokje ga.
Morgen heb ik eigenlijk de laatste dag van level 1, maar aangezien ik donderdag met geen mogelijkheid kan shredden (heel misschien 's avonds laat, maar of de buren dat zo leuk vinden?!) denk ik dat ik vrijdagavond nog een keer level 1 doe en zaterdag begin met level 2.
IK zie het namelijk niet zitten om na een rustdag te beginnen met een nieuw level.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:19

Dat is echt veel te weinig! Je zult ongeveer rond de 800 kcal binnen hebben gehad, terwijl je minimaal 1200 moet, liever minimaal 1400. Wel een beetje op jezelf letten hè? Op zo'n kleine hoeveel eten kan ik echt niet sporten.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 29-01-13 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt