Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CCCCC schreef:Ik heb dag 27 ook weer gedaan! Heb echt werkelijk álles gegeven en het zweet liep me over mn gezicht, heerlijk haha.
Loes, ik heb dat ook hoor. Precies hetzelfde als jij omschrijft!
sunshine schreef:Ik weet het niet hoor, maar kots ruikt al heel anders...Had trouwens havermout gehaald, maar het is net alsof ik kots op eet.
De smaak is opzich wel goed, maar hoe dat spul door mijn keel glijdbrr... misschien iets meer melk erbij doen.
Trouwens, ik heb gelezen dat je de hele ochtend een vol gevoel hebt, maar ik begon na 2 uur alweer honger te krijgen, hebben jullie dat ook?
phormicola schreef:Wow! Knap hoor. Level 2 vind ik nog best zwaar met 2 kg om eerlijk te zijnNee, iedere hand 5 kgDat is wel killing tijdens de cardio, dan vallen m'n onderarmen er half af
Loesss schreef:Woehoe, me too! En om dezelfde reden houd ik het ook bij 2 kgJoehoeee!
Level 2 is a wrap! Happy!
Morgen eindelijk naar nieuw level, ben er wel klaar mee met dit level.
Ik blijf echt bij 2 kg. Niet zo zeer omdat ik niet zwaarder kan, vind het nu wat lafjes. Maar ik vind dat ik van boven eigenlijk stiekem al wat te breed word. Sowieso val ik van boven snel in (smal gezichtje, die botten op borstkas zichtbaar en sterk uitstekende sleutelbeenderen) en gauw breder. Ik zoek het niet om daar zo mannelijk breed te worden. Dus lekker 2 kg is meer dan genoeg.