Ik ben zondag een stapje terug gegaan, had te veel rustdagen genomen. Bouw het allemaal enorm rustig op, gaat denk ik wel een half jaar duren voor ik een half uur kan lopen, maar ik heb geen haast
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

In mijn categorie 58e van de 150 geworden en totaal deden er bijna 3000 mensen mee, dus ben best een beetje trots
dancer_ schreef:3,5 km bij de goudse singelloop! Was echt super gezellig daar, leuke route! Ik ga zeker doortrainen en op naar de 5kmIn mijn categorie 58e van de 150 geworden en totaal deden er bijna 3000 mensen mee, dus ben best een beetje trots
Plien91 schreef:Goed bezig zeg!
Doen er ook nog mensen uit dit topic mee aan de 4 mijl van Groningen?
Ik heb net 5,5km gelopen. Had me erop ingesteld dat het niets zou worden maar eigenlijk ging het heel lekker
) geprobeerd met vol gas te gaan en dan eens te kijken hoe lang ik dat volhield en zowaar kon ik het hele rondje in 1 keer rennen met een gemiddelde snelheid van 11,5 km/uur. Zou wel erg tof zijn als ik dat met de 4mijl ook volhoud.... *droomt verder*
(het was vakantie en warm en blablabla). Maarrrr nu zit ik in leiden en wil ik alles behalve de 7-kilo quotum halen, dus ik ga dinsdag kijken
)
En dus de 7,5 km gedaan..Sting schreef:Plien91 schreef:Goed bezig zeg!
Doen er ook nog mensen uit dit topic mee aan de 4 mijl van Groningen?
Ik heb net 5,5km gelopen. Had me erop ingesteld dat het niets zou worden maar eigenlijk ging het heel lekker
Ja, ik meld me!
Ben alweer een tijdje wat fanatieker aan het lopen. Laatst mn rondje van 3,5 km (als ik weinig tijd heb-rondje) geprobeerd met vol gas te gaan en dan eens te kijken hoe lang ik dat volhield en zowaar kon ik het hele rondje in 1 keer rennen met een gemiddelde snelheid van 11,5 km/uur. Zou wel erg tof zijn als ik dat met de 4mijl ook volhoud.... *droomt verder*
Waar train jij?
Moonfight schreef:Ik moet mezelf er eigen ook weer toezetten. Ik liep in juli 12 km aan één stuk door maar door vakantie en blessure heb ik nu al weken niks gedaan. Na mijn blessure 1x twee kilometer geprobeerd maar daar was mijn scheenbeen nog niet klaar voor. Heeft iemand een tip hoe ik nu weer het beste moet beginnen? Ik heb dus al een basis maar ik ben bang dat ik te hard van stapel ga lopen (waardoor ik dus eerst al een blessure heb opgelopen).
Plien91 schreef:Ik kan nog aan een startbewijs komen. Maar ik vind mezelf nog niet goed genoeg na 9 weken trainen :p
Woon vlakbij station Europapark en dus altijd in de buurt van of door Helpman.
Meestal Meeuwerderweg-Trompsingel-Hereweg-Savorin Lohmanlaan-bos Groenestein-Helperzoom en weer naar huis. Gisteren heb ik de Helperzoom uitgelopen en weer terug, was ook wel een leuk stukje. Maar ik wil binnenkort in het stadspark gaan lopen, maar dat kost wel weer meer tijd. En jij?
Hoe ver loop je nu, volgens mij al best een eindje!
.
) eens doen
.
ik had even e en vraagje er zijn hier vast wel mensen die hardlopen met evy, maar waar kun je die downloaden?
Zondag doe ik mee met de dam tot damloop ladiesrun, dat is 6,4 kilometer. Ben heel benieuwd, vandaag voor het eerst 6 kilometer gelopen.
. Maar ik dénk dat het alleen je spieren zijn.