Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hoop dat je wat aan de gesprekken / behandeling hebt.
gewoon geen school en drukte, heerlijk! Kijk er echt naar uit Riverrr schreef:De depressie ging zo diep dat ik er van in paniek raakte en kon mezelf niet rustig krijgen.
Riverrr schreef:Ben op het moment aan t werk, het gaat eigenlijk totaal niet maar het geeft wel afleiding.
Voel me echt heel slecht, uitgeput en kan me niet concentreren. Maar goed werken zorgt voor wat stabiliteit.
Vorige week had ik psychotische verschijnselen, artsen maken zich wat zorgen en denk dat ik dus binnenkort weer een paar pillen erbij heb
Joolien schreef:Ik heb besloten om te stoppen met de medicatie, per direct. Ik voel me ineens zo gesterkt, en ik heb nog steeds spanning door de medicatie heen, dus waarom nog gebruiken? Misschien niet slim, maar ik wil het gewoon doen.
Gruis schreef:Met mij is het weer super min. En ik denk ook te weten waar het door komt. Heb gister weer een aanval gehad en ben nu echt de hele tijd waanzinnig onrustig. Ben er echt verdrietig van, het ging een tijdje best goed.
xEmily schreef:Weer een emotionele achtbaan.
Maar het voelt zo dubbel, ik die zo enorm boos op alles en iedereen was en dan iets krijgen. Dat klopt toch niet
sharon488 schreef:Ik voel me vandaag erg goed. Ik kan mijn hoofd lekker even leegmaken omdat we het weekend naar centerparcs gaangewoon geen school en drukte, heerlijk! Kijk er echt naar uit
Dus je mag best iets krijgen. Dat je even uit je stekker ging kon je waarschijnlijk op dat moment weinig aan doen.
Kortom. Geniet ervan! Fijne sinterklaas 
.
Succes!
. Ik zou dit zeker aangeven bij je behandelaar. Bedenk je goed dat dit gevoel tijdelijk is! Het zal weer over gaan!
Maar ik ben echt zo ontspannen, dat ben ik in maanden niet geweest, ook niet met medicatie...