Misschien slinkt deze zwelling wel sneller en komt daar dan juist een extra slanke kaak onderuit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lonni schreef:Misschien slinkt deze zwelling wel sneller en komt daar dan juist een extra slanke kaak onderuit
. We gaan het zien, voor nu naar weer vriendjes met mijn coldpack
. Ik weet in elk geval dat als het komend weekend niet goed gaat, ik meteen door mag naar de dienstdoende kaakchirurg en niet eerst langs de huisartsenpost hoef.
Hechtingen zouden moeten oplossen, maar dat doen ze bij mij slecht. Dus hij heeft de meesten eruit gepeuterd, maar dat viel nog niet zo mee. Maar het is wel erg fijn dat ze eruit zijn, want ook die begonnen te ontsteken zo langzamerhand. En vooral die onder mijn bovenlip trokken heel erg als ik mijn lip bewoog.
.
baal daar zo van. 
dus nu mag ik woensdag terug mits ik de elastieken goed draag, en gaan ze dan mallen en dergelijke maken voor spalkje/nachtbeugel of wat ze ook van plan zijn, en dan kan meteen de afspraak gemaakt worden om hem eruit te halen
).
Alles staat en voelt zo anders
Dus liever nu een keer te vaak aan de bel trekken dan te weinig, morgen mag ik langs komen
.
Dat is echt fijn. En jij ook al beugelloos Lonni, lijkt me echt heerlijk!
Dus dat veroorzaakte de pijn. Nu voor 's nachts andere elastiekjes en het lijkt nu goed. Rustig doorgaan maar weer. Maar best fijn te horen dat jullie het na de operatie ook pijnlijker vonden, gewoon nog iets meer op m'n tanden bijten en doorzetten dus
Ik hoop toch niet dat ik nog anderhalf jaar bezig ga zijn.....
Kan me voorstellen dat je dan helemaal blij bent dat hij er uit gaat, feestje waard denk ik?
dus die afspraak heb ik maar eind dit jaar gepland, kan ik nog even genieten van mn zorgeloze gebit