Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariska_28 schreef:Wat fijn Timmie06. Via de huisarts gekregen?
Suzanne F. schreef:Succes Timmie! Het is het begin van een mooie journey, daar ben ik van overtuigd. Ik ben zo blij dat ik ooit begonnen ben. Eigenlijk door Mariska die dit topic startte. Ik had wel van GLP-1’s gehoord maar meer via de media dat sterren het gebruikte en ook negatief nieuws erover. Heel jammer eigenlijk dat er een soort taboe op lijkt te liggen. In mijn ogen is het vloeibaar goud.
Ennasuus schreef:Ik ben slecht bezig
De allerdomste actie ooit; pepernoten in huis gehaald (voor de kinderen blablablabla)
Ik kan er dus niet vanaf blijven en net aardig wat gegeten … echt oliebol want zo val ik natuurlijk niet af
Hopelijk kan ik de draad vanaf morgen weer oppakken
My_Little_P schreef:Hier een update van mij. Na een half jaar ongeveer ben ik 4 weken gestopt met Ozempic om het effect weer wat meer te hebben. Ik zat toen op -14kg. Superblij mee, maar wilde er nog eens 12 vanaf hebben. Na de stopweken weer opgebouwd, maar helaas nooit meer hetzelfde gevoel gehad, ook niet nadat ik 1mg ben gaan spuiten (daarvoor max 0,75). Inmiddels ben ik ruim 17 kwijt. Tevreden, maarrrrrr toch wel heel sterk de wens er nog 9 af te krijgen. Ik heb nu Get Wellis benaderd hoe nu verder. Heeft iemand ander dit ook aan de hand gehad? Heb niet alles gelezen, is wel érg veel