Supervixen schreef:Lies_sparkle dat is ijshaar. Google maar eens.
Leuk die wisenttrail, ooit ook eens gelopen. Mooie paadjes ook.
Germie het kan niet altijd feest zijn. Volgens mij gaf je garmin toch ook aan dat het niet heel goed ging?
Ik vind dit weer heerlijk om te lopen. Koud en geen wind.
Nee, Garmin gaf gewoon zelfs met koorts aan dat het in orde was. Gisteren liep ik die 6km eigenlijk heel gemakkelijk. Dus dat was ook apart.
De enige aanwijzing voor dat griepje was achteraf gezien mijn 6km wandelen maandagavond dat mijn hartslag gewoon net zo hoog was als met rustig hardlopen voor mij. Dus zone 3 en 4. En toen ik ziek was had ik een hogere rusthartslag. Maar Garmin gaf niets aan. Die schaaft het nog in 'normaal'.
Maar gisteren liep ik dus gemakkelijk, en nu wilde het niet. Nou ja, ik moest 9km van Kiprun, 16km van Ben Parkes en 23 van Runna. Het zijn er 12.5 geworden, dus eigenlijk zit ik nog goed, zeker omdat ik eigenlijk deze week al besloten had om het schema van Ben Parkes te gaan volgen.
Normaal doe ik de long run op zondagen, maar morgen kan ik absoluut niet hardlopen. Ik kom ook niet aan 10.000 stappen. De energie zal ik wel verstoken door in het koude water te gaan liggen, maar de kebabboer na afloop zal de verbrandde calorieën weer aan doen vullen. Dus misschien komt het ook doordat ik nu geen rustdag voor de long run genomen heb. Het zal ook allemaal wel, ik heb m'n best gedaan in ieder geval.
Moe ben ik niet geworden, wel koud en ik had vooral last van m'n heupen en bovenbenen. Die waren koud.
Er stond overigens wel een beetje wind, ik kon dat beslist merken toen ik besloot om niet 23km te gaan wandelen, maar gewoon terug naar huis te gaan. Toen had ik de wind mee. Het was minimaal, maar omdat ik dus koude bovenbenen had voelde ik het echt. De rest was wel warm.
Maar mijn beweging heb ik wel gehad, m'n hoofd is leeggemaakt, dus dat heeft het dan wel weer gedaan. Zo moet ik het maar zien.