Mooie winterse plaatjes uit Tirol bootsiebob. Geniet ervan met je familie
Lizard ook een winterse groet. Mooie foto.
boedjang
Geplaatst: 24-12-24 19:53
Ah fijne dagen allemaal, sneeuw zou ik ook leuk vinden hoor Lizard pluk de dag ,deed je goed Natte zooi he ik had lil lekker thuis bij manlief en tussen middag alleen even naar de overkant, heerlijk los met balletje, houdt ze van. Daarna dook ze weer op de bank net als jouw man Noordje haha. Ik trouwens ook. Heerlijk een chill middagje Pony was ook weer op z'n best oh wat een pretletter is dat toch
Mandyy
Geplaatst: 25-12-24 08:56
Wat een leuke kerstkaarten/fotos! Hele fijne dagen allemaal!
Eelmo
Geplaatst: 25-12-24 11:16
Ha, Lizard, wat tof! Ik stond die dag in de Ocean bij de infotafel, dus misschien hebben we elkaar zonder het te weten wel gezien!
Balen van je enkel Susan!
Leuke diverse plaatjes weer, van urban exploring tot de Zoo en de natte bossen Leuk!
Wij kwamen gisteren een heel vreemd rendier tegen Fijne feestdagen allemaal!
Ik was de enige vanmorgen om 9.00 in het bos en dat betaalde zich uit. Een haas en 2 reeën gezien. Heerlijk. Wandelen met de stok gaat steeds beter, heb daar goed steun aan. Plus een brace om. Zo kan ik toch een ommetje maken.
Leuk dat je wildlife hebt gezien SusanH, vroeg op pad heeft voordelen.
Hier was het prachtig weer. We gingen samen op pad , maar toen ik zei nog meer omhoog te willen ,haakte mijn man af Maar het was een toffe wandeling en het was erg warm .
Bootsiebob
Geplaatst: 25-12-24 19:07
Wat een mooi licht Noordje! Hoeveel heb je geklommen?
Lizard leuk de jonge zwaan
Faringo mooie treurwilg bij het bankje
SusanH gelukkig gaat het met de stok en de brace! Leuk dieren gezien en het rijk alleen
Hier dan wat zonneschijn na een nacht van -12 graden In totaal 15 km gelopen
gaucho
Geplaatst: 25-12-24 19:37
Prachtig Noordje
En Bootsiebob dat ziet er echt fantastisch uit. Kan niet wachten tot februari als ik naar Oostenrijk ga.
Prachtig Bootsie! Loop je op de langlauf løype? Hier schieten ze je zowat af als je dat doet
We zijn maar 184m omhoog gegaan Maar voor hem is dat iets teveel van het goede
Bootsiebob
Geplaatst: 25-12-24 22:06
Nee dit was een geprepareerde winterwandelweg en het tweede deel (in de middag) ging wel langs een loipe maar er was een breed pad naast. Daar heb ik hem wel aan de riem gehouden want hij kan nogal in de weg lopen wanneer er skiërs of langlaufers aankomen
184 meter wel een mooie klim!
Gaucho jij gaat dan sneeuwschoenwandelen toch? Morgen neem ik denk ik de sneeuwschoenen mee. Het was best diep op plekken en dat loopt met sneeuwschoenen veel prettiger!
boedjang
Geplaatst: 26-12-24 00:04
Prachtig dat pak sneeuw bootsiebob. Fijn dat je toch al wat kunt lopen SusanH. Noordje, super mooi ook, faringo,goof en Lizard ook lekker gelopen. Wij hadden veel binnen activiteiten vandaag en lil was niet te motiveren om te wandelen , die was moe van de visite
Mooie foto's weer. Rendieren,en vooral de sneeuw van Noordje,en bootsiebob.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-12-24 09:34
Die sneeuw
Gaucho in februari naar Oostenrijk, ik moet zeker wachten tot juli volgend jaar. Ben in de meivakantie ook vrij maar weet nog niet of we dan die kant op gaan. Ik wil het ook zo graag een keer met sneeuw zien.
Mandyy
Geplaatst: 26-12-24 09:48
Sneeuw! En Oostenrijk, daar wil ik ook weer eens heen! Blijft prachtig! Er is sowieso zo veel moois op de wereld!
We hebben gisteren een vakantie geboekt voor 2025. Ik heb alleen nog akkoord van werk nodig (kan t/m morgen annuleren). In mei 11 dagen Tenerife. Het zal niet veel wandelen worden want we gaan met z’n drietjes en ik zal tegen die tijd aardig dik zijn.
De laatste tijd heb ik amper gewandeld. Was zo beroerd. Dat gaat steeds beter dus straks gaan we wandelend naar m’n schoonouders.