mriek1990 schreef:Gnome wat rot van de pijn, gelukkig is het iets afgezakt. Als het zoveel pijn doet kun je denk ik gerust een paracetamol nemen. En anders bij twijfel de verloskundige er even naar vragen? Hoop echt voor jullie dat de kleine snel komt. Ga in elk geval duimen ervoor.![]()
Wat een gave klok! Ik hou echt van die stijl. Waar heb je hem weg?
Ik ga met koningsdag met mijn paps over de rommelmarkt in Emmen centrum struinen. Word mijn eerste "uitje" sinds Hidde geboren is, dus stiekem ook best een beetje spannend.Jij nog plannen?
Sting, ai niet fijn als het "daar" zo ruw is. Hopelijk trekt dat snel weg. Wel spannend dat het voor jou ook al bijna zo ver is.
Marlis wat balen van de elektriciteit! Hebben ze al een oorzaak gevonden?
Freekieee waren misschien kleine oefenweeën? Een krolse poes kan heel erg vervelend zijn ja... succes nog daarmee.
Huilen is heel logisch, lekker laten lopen die tranen. ♡
Wat rot van die kraamafdeling, jeetje! Hoor je steeds vaker dat die sluiten in een ziekenhuis.Vind 60 minuten wel erg ver rijden voor als je moet bevallen. 30 is wellicht wel te doen, al heb ik geen ervaring met een autorit in combinatie met weeën.
Ben benieuwd welk ziekenhuis je kiest. Hopelijk kun je daar dan ook even alvast rondkijken.
Lisette hoe was je eerste cursus? Samen bevallen hebben wij ook gedaan, vonden wij erg leuk en interessant.![]()
Lisewiesje, lekker verlof! Hoe is de groei echo gegaan? Hoop dat de inleiding wat later kan voor je.
Melanie ik hoop dat je thuis kan/mag bevallen als je dat graag wil. Zou wel fijn zijn.
Phoej bevallen met 40 graden zonder airco (denk ik) is geen pretje. Dan is het ziekenhuis wel een betere optie.![]()
Charlotte nog veel bezig in je hoofd met het gesprek? Vervelend hoor.
Groot gelijk dat je machines het zware werk voor je laat doen.Geweldig die bakken! (Stiekem een groen hart hier.
)
Het weer was echt blegh hier vandaag. Soms ineens felle zon, dan weer een dikke hagel/regen bui...bah!
Azmay wat een spannende maar fijne stap dat ze bij je op de kamer mocht. Hoe is het vandaag verder gegaan?
Jammer dat het niet soepel gaat in het ziekenhuis.
Fijn dat ze zo goed groeit. Hopelijk zit ze snel op de 2kilo.
Linda gelukkig dat de glucose test goed was. Maak je je erg zorgen om het onderzoek en de kleine? Gelukkig dat de maag en blaas wel goed gevuld waren.
Ballard het ziekenhuis is vanaf ons 10 minuten met de auto. Emmen is van de Treant groep nog de enige locatie waar je kan bevallen geloof ik, dus daar hebben we wel geluk mee.![]()
Doen de schoppen ook zeer of valt dat mee? Geniet nog maar even van die beweging in je buik, ik mis dat soms serieus wel eens haha.
MissAnnemijn wat vervelend die pijn! Gelukkig trekt het nu een beetje weg. Hoop dat het morgen helemaal weg is en je vanavond wel een beetje kan slapen.
Vannacht heeft Hidde geslapen van 12 tot 5! Ik werd wakker van hem om 5uur en schrok serieus even. Dacht dat ik misschien door hem heen geslapen had ofzo. Maar dat kan niet want ik hoor elk geluidje van hem en als hij honger heeft zet 'ie het echt wel op een krijsen.Hij mag van mij wel vaker dit soort nachten hebben, is toch echt fijner dan 3uur slaap.
![]()
Oh ja en de kleine man was gisteren alweer één maand oud. Tijd vliegt echt!
[ [url=m/MJrlyT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een maand alweer