Ja maar het is binnen in een geïsoleerde piste zover ik weet en eigenaar van ‘mijn’ paard ging een stal vragen zodat hij niet op de trailer hoeft te wachten…
ik moet om half 3 mezelf met paard voorstellen, tot 3 is er tijd uitgetrokken voor mij (maar ik denk dat dit heel ruim genomen is, incl inrijden) en om half 4 begint ook de ‘theoretische’ kant zoals vragen, uitleg,… dus we zijn ook geen hele dag weg en hebben genoeg afkoeling voorzien voor het paard…
Op dit moment verdien jij dat zo Brit. Ik ben zo blij voor je dat je weer met paarden bezig kan zijn. Geniet er van met volle teugen dat neemt niemand meer van je af
Het ging KEI goed! Kleine hakkeltje als ik wou aangalopperen maar voor de rest zeer netjes voorgesteld.
De commentaar was zeer lovend en zelfs de woorden van ‘je kan gewoon Nationaal meestarten’ zijn gevallen dus ik loop al een hele dag met een smile tot achter mijn oren!
Ze vonden het ook heel bijzonder dat ik na 5 keer op het paard gereden te hebben, dit al kon neerzetten.
Ze lieten ook vallen dat het graad 3 of 4 kon zijn en dat ik direct de procedure moest opstarten!
Normaal duurt die procedure ongeveer 2-4 maanden maar er waren ook mensen daar die al 6 maanden aan het wachten waren en de andere hadden pas na 3 jaar goedkeuring…
Ik heb mijn dossier al volledig doorgestuurd en betaald voor de opstart, met ook de scoutingpersonen in cc zodat zij het kunnen opvolgen. En laat ons hopen dat dit dan toch voor wat versnelling zorgt.
Wat ongelooflijk fijn. Startte je al op hoog niveau voordat je ziek werd? Want dat heb ik of gemist of vergeten. Het is je gegund om je gewoon weer gezellig druk te maken over de gewone dingen!
Nee, ik reed niveau 1 dus denk in B2 in nederland maar toen kwam corona en heb ik mijn paard eigenlijk doorgetraind naar niveau 3, dat is M of Z bij jullie ( met vliegende wissels maar geen series) maar toen kreeg ik enorm last van mijn knie/blessure en met de scheiding van mij ex heb ik haar toen verkocht… (maar ze staat echt bij lieve mensen met enorm goede verzorging/stalling/weide/paddockparadise…)
Dan heb ik het vorige paard gereden van mijn vriendin maar die was voor de verkoop maar daar reed ik de dus wel meer stukken mee op hoger niveau maar was ik wel al ziek…
Dus het gevoel kwa rijden is er nog gewoon maar met minder kracht, uiteindelijk stuur ik hem ook gewoon rond zonder spoortje of zweep… mss in de toekomt een klein spoortje maar voorlopig vind ik dat niet nodig.
Dit paard is wel weer zeer fijn opgeleid! Hij loopt bij vriendin ook zz en doet al oefeningen van de prix-st.george…
Dus ik heb wel heel veel geluk dat ik dit mag doen en ik ben deze mensen ook oneindig dankbaar voor deze kans!
Dank je wel Britt. Dan ben je niet helemaal een groentje en ook niet echt een heel hoog niveau amazone. Super lief en tof deze kans..Wat een lieve vriendin.
Ja van de warmte had ik wel een beetje last maar heb me ook voorgesteld in volledige tenue omdat ik echt netjes wou zijn! Maar al bij al viel het wel mee, de piste was koeler en ze hadden net gesproeid dus ook het zand was koel ipv warmte af te geven!