Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
En mooi dat jullie allemaal alweer vooruit kijken naar het volgende doel 

Lalidan schreef:Stille meelezer hier, maar je zou haast denken dat er op de locatie iets meegespeeld heeft dat je zo beroerd geweest bent. Je was namelijk bij lange na niet de enige: https://twitter.com/POL_TVDH/status/158 ... WWA1A&s=19

Ik plak een stuk slechter op foto's, zelfs na 5km
En die 100km gaat ook gewoon goed komen
), in januari via RFR een trail in het noorden (24km, ben benieuwd
de afstand is niet zo'n probleem, het trail-gedeelte wel heb ik zondag gemerkt haha), in maart 10EM in Zandvoort, in april heel misschien de vuurtorenloop op Vlieland (heb een drachtige shetlander, dus moet even kijken hoe dat loopt) en in juni waarschijnlijk de marathon van Sneek. De laatste hangt heel erg van het weer af, de start is pas om 19:00, maar het kan natuurlijk erg warm zijn rond die tijd.
Ninus schreef:Ik start ook het liefst om 6:00 's ochtends, dat ben ik zo gewend, maar ik denk niet dat de organisatie daar gevoelig voor is
Vond het dit jaar (voor de halve dan) reuze meevallen en bijkomend voordeel was dat ik 's ochtends nog tijd had om een nieuw paard te kopen
die starten zo vroeg heb ik begrepen 

Volgens mij is het wel gebruikelijk dat je na afloop snert krijgt aangeboden.
Puera schreef:Eind juni proberen de hele maratahon van Sneek te lopen. Als dat lukt, dan wil ik in 2024 een marathon hier in de provincie lopen die slechts eens in de vier jaar wordt georganiseerd.
Oh, da's ook een leuke voor jou, Ninus, die start 's ochtends heel vroeg.
We gaan nog wel wat oefenloopjes doen in het weekend, ik houd je wel op de hoogte, je kan altijd mee.
Mijn loopmaatje gaat eind december de hele marathon lopen. Ik ga kijken of ik ook wat meer kilometers met haar kan meelopen. Scheelt ook dat het in januari meestal minder warm is dan in september.
ik heb alleen nog de zevenheuvelenloop op 20 november opgegeven staan. Ergens december/januari een halve en dan april ofzo een hele (Rotterdam?) lijkt me wel wat. En ik zie nu dat er ook nog wel een en ander te trailen valt van de winter dat misschien leuk is voor mij.
ik rij al een paar jaar niet tot nauwelijks meer, maar gisteren stond ik een hele fijne merrie van kennissen te longeren en kreeg ik wel weer even kriebels. Misschien toch eens vragen of ik eens op mag stappen....

na het overlijden van mijn oude Rustico had ik het even helemaal gehad, maar steeds vaker denk ik nu weer hoe lekker het zou zijn weer wat meer in de paarden te zitten.

Vorig jaar augustus is mijn oude merrie van 24 ingeslapen, ze was op. Die heb ik meer dan 20 jaar gehad, letterlijk m'n halve leven.