3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:51

__Sannne schreef:
Emmaa_ schreef:
Ja echt heel lastig. Heeft er ook wel voor gezorgd dat ik m'n laatste week niet echt de leuke tijd kon hebben die ik graag had willen hebben, dus ben er behoorlijk boos over. Maar goed, probeer het nu maar van me af te zetten en straks gewoon lekker genieten van m'n tijd daar.

Ohh visum stress is echt zo poedersuiker.. Maar gelukkig heb je hem nu! Veel plezier daar!

Haha ja zag het echt even gebeuren dat ik hem gewoon niet zou krijgen en niet kon gaan := Heb de afgelopen week alleen maar lopen poedersuiker, boos en chagrijnig tegen iedereen en zelf constant janken en stressen. Zou het echt m'n ergste vijand niet toewensen := Een van de meisjes waarmee ik ga zit nog steeds in die stress, echt zo sneu.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:52

Welkom terug Sanne, ik hoop dat je snel je draai weer kan vinden en je beter gaat voelen :*

Spannend Emma! Wel echt onzettend gaaf :D Kan ik je ergens volgen in je reis? of was je niet van plan zoiets te gaan doen.

Wow 98 :wow: ik heb er 140 voor betaald, dus ik zeg doen! :D

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:53

Ik heb niet echt concrete plannen om een reisblog bij te houden, maar denk wel dat ik op m'n portfoliowebsite (staat in m'n onderschrift) een apart kopje aanmaak waar ik foto's en dergelijke kan delen!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:56

Dankjewel Kelly, erg lief van je!

Jaa zo poedersuiker is dat Emma, ik heb zelf 11 weken lang in visum stress gezeten in Nieuw Zeeland, was ook echt niet grappig. Zeker de laatste 4 weken dat ik op mijn bridge visa zat en dus ook niet meer mocht werken en daar echt een beetje "vast" zat terwijl mijn spaargeld maar op ging aan de huur.. Wat. Een. Stress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:56

__Sannne schreef:
Dankjewel Kelly, erg lief van je!

Jaa zo poedersuiker is dat [naam], ik heb zelf 11 weken lang in visum stress gezeten in Nieuw Zeeland, was ook echt niet grappig. Zeker de laatste 4 weken dat ik op mijn bridge visa zat en dus ook niet meer mocht werken en daar echt een beetje "vast" zat terwijl mijn spaargeld maar op ging aan de huur.. Wat. Een. Stress.

Ohhhh dat lijkt me al helemaal poedersuiker, als je daar al bent :oo Ik heb gelukkig niet echt iets te verliezen, als het niet was gelukt was ik 'gewoon' hier gebleven en dan was het klaar.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 16:58

_sharonnn schreef:
Hee Sanne, welkom terug! Hoe is het nu met je?

Imandra: gewoon doen! Het werkt super motiverend ook :D

Haha iknow, maar ik ben koos werkloos atm en heb geen inkomen. Wil niet zomaar zo veel geld uitgeven.. Met een beetje geluk gaan m'n sollicitaties goed en en heb ik snel werk en kan ik 'm kopen haha :P.

@Emma: oh tof, mag je je visum ophalen! Alvast heel vele plezier :D. Ik ga je portfoliowebsite wel bijhouden!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:00

Spannend Imandra! Hopelijk gaan ze goed! Wat voor werk doe je?
Ik heb pas geleden zoveel sollicitaties gehad, en er nu een super leuke baan aan over gehouden.

Leuk Emma! Ben benieuwd :) Wat ga je er precies doen?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 17:02

Marketing/strategie is het doel, maar blijkt vrij lastig binnen te komen. Ben nu een half jaar bezig, dus best frustrerend haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:02

_KellyAV schreef:
Spannend Imandra! Hopelijk gaan ze goed! Wat voor werk doe je?
Ik heb pas geleden zoveel sollicitaties gehad, en er nu een super leuke baan aan over gehouden.

Leuk [naam]! Ben benieuwd :) Wat ga je er precies doen?

Ik ga er een half jaartje studeren! Kon vanuit m'n school een semester abroad doen als minor en dat laat ik me geen twee keer zeggen :))

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:14

Sanne: goed om te horen! Ik hoop dat je snel je draai weer een beetje kunt vinden :)

Emma: fijn dat het gelukt is met je visum enne... dat eten heb je zelf in de hand natuurlijk :D

Imandra: ah ja dat maakt het wel een stukkie lastiger, ik ga voor je duimen zodat je snel werk hebt!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:26

IMANDRA schreef:
Marketing/strategie is het doel, maar blijkt vrij lastig binnen te komen. Ben nu een half jaar bezig, dus best frustrerend haha.

Ohh vervelend is dat! Daar ben ik ook echt een beetje bang voor hier, dat ik geen/moeilijk een baan ga vinden. Daar lagen ze echt voor het oprapen en had ik een positie die ik hier met m'n MBO diplomaatje niet ga krijgen, terwijl ik het wel kan/er geschikt voor ben zeg maar. :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 17:30

Ja en het stomme is, ik krijg heel vaak te horen dat ik zo'n interessant profiel heb haha. Maar er zijn maar weinig vacatures dus als er geen geld is, is er ook geen baan voor mij :P.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:04

Okee vanavond wordt lastig, normaal zorg ik er wel voor dat ik wat calorieën over heb naast mn calorietekort, maar nu weet ik niet eens of ik überhaupt wel aan mn calorietekort voor vandaag kom := ben bijna heel de dag aan het leren geweest, dus praktisch niet bewogen. Ach dan maar even sterk zijn! :D

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:54

Ah weer heel wat mensen die weer terug zijn!
Emma, ik ken je stress echt volledig vorig jaar had ik precies het zelfde, en dat liep allemaal wel goed en op tijd maar toch zat ik gigantisch in de stress, snap wel dat je hem even zat te knijpen! Gelukkig is het geluk! Kun je straks lekker genieten in Zuid Afrika!

Sanne en Imandra, Succes met een baan zoeken! Blijft toch wel een ding altijd..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:58

Gelijk maar even een lijstje posten dan.

O: twee speltcrackers met tomatenspread van zonnatura
L: tosti van twee sneeën volkorenbrood met kaas en ketchup
T: een speltcracker met kaas en pakje crackertjes (van die kleine)
A: runderworstje, spinazi a la creme en krieltjes met beetje slasaus
T: 2 koffie met melk

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:22

Hoi hoi
Drukke dag gehad vandaag.

Welkom terug Sanne, fijn te lezen dat je thuis bent, ik hoop dat je snel terug je plekje vindt. Toch een grote ommekeer.

Emma, wat een stress! Gelukkig heb je je visum, nu lekker vooruit kijken naar wat je allemaal gaat doen!
Ik ga over een kleine maand terug naar huis, na de buitenland ervaring. Er vooral van genieten hoor!

Vervelend Imandra. Hopelijk komt er toch wat voorbij dat wel ‘loont’ :D

Mijn dag:
O: havermout, yoghurt, appel
T: een koekje
L: twee boterhammen met kaas en komkommer en Hummus (niet veel tijd)
T: cappuccino, stuk hemel cake
A: proteïne shake met banaan. Daarna meteen aan eten begonnen: rijst met rode uit, champignon, kerstomaat, courgette en een geitenkaasje met spek (heb het gelukkig bij 1 kunnen houden).
T: een kinder reep en beetje yoghurt

B: 40min krachttraining, 10min buikspier oef

Hoop dat deze hormoon opstoot snel voorbije is. Gister was ik in gedachten tegen mezelf nare dingen aan het zeggen
Spoiler:
zoals: wat ben je een dikke koe, tuurlijk ga je niet vermageren als je zo blijft eten, wat denk je wel, een stuk chocola bij de koffie... etc etc

Sporten vandaag deed dan wel weer goed. Ik hoop snel weer positief te zijn over mezelf.
Ik ben alle sinds erg blij hier te kunnen meelezen, dat blijft een steun :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 03:14

Voor mij voorlopig troostvoedsel: mijn vriend van ruim een jaar heeft het net uitgemaakt.. jeetje, dat voelt zó naar.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 07:16

Sterkte StillAngel :(:)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 07:44

He bah StillAngel! :(:) sterkte!
Zag je het aankomen of niet?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 07:48

Bedankt meiden.. Kan heel slecht slapen, hij was echt het liefste vriendje wat ik ooit gehad heb. Ik heb het blijkbaar verpest en ben vaak over zijn grenzen gegaan met mijn issues. Heb een angststoornis en dat is niet zo makkelijk voor hem om mee om te gaan. Maar hij kon niet communiceren zodra ik over zijn grens ging omdat hij mij niet wilde zien huilen. Dus had hij het voor zich gehouden en nu barstte de bom en was ie eindelijk eerlijk..

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:17

Ach wat vervelend StillAngel, heel veel sterkte! Even lief voor jezel zijn komende tijd :(:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:36

Hey Sanne, fijn dat je er weer bent. Ik denk dat het je veel rust brengt om weer even bij je ouders te zitten.
Heel veel sterkte ook voor jou StillAngel, ik heb ook een angststoornis en mijn vriend heeft het daar ook heel moeilijk mee. Als je wil pb'en sta ik daar zeker voor open.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:37

Wat vervelend Aria die gedachtes! Ik herken ze wel.. Bij mij helpt het altijd om motiverende plaatjes te bekijken op pinterest bijvoorbeeld. En inderdaad sporten!
Toch vind ik je lijstje niet slecht :)

Dat is wel heftig StillAngel.. Maar wel goed dat hij eerlijk is geweest. Je wilt natuurlijk beide gelukkig zijn met elkaar, ook al is dit nu gewoon erg k ut natuurlijk. Je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt :*

Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout pap met kaneel
T: 3 rijstwafels, 2 met smeerkaas/kipfilet, 1 met filet american
L: kom paprikasoep, 3 boterhammen, 2 met kaas, 1 met biefstukworst
T: yoghurt met een banaan, misschien later nog een plakje ontbijtkoek oid.
A: roerbak noodles met kippenpootjes en pindasaus.
T: schaaltje fruit

B: wandelen en paardrijden

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:40

Wat ontzettend poedersuiker zeg StillAngel. Heel veel sterkte! :(:)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:41

Net lijstje kelly, goed bezig! :)

Vandaag mn officiële weegdag! Ik ben een week lang met mn fitbit wezen tracken en heb een negatieve energiebalans van bijna 3700 gehaald, doel behaald dus (3500). Aangezien het me vrij goed af ging en ik eigenlijk niet bewogen heb, terwijl ik normaal ook nog naar de sportschool ga, wil ik volgende week een negatieve energiebalans van 4200 hebben, wat neerkomt op 0,6 kilo afvallen :)

Lijstje
O: cornflakes met melk
T: wortels en komkommer met yoghurtdip
L: 3 boterhammen met kaas
T: granenbiscuits
A: sla met een ei, gebakken aardappels en zalm
B: 4 km wandelen

Calorieën: 1699 op naar een negatieve energiebalans van 2299