Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
F_Orumster schreef:_Reneee schreef:Nee iedereen doet idioot. Ik ben journalist en als je met een camera op straat loopt veranderen mensen standaard in debielen.
Ik ben het type dat heel awkward geen raad weet met mijn houding en met wat ik zou moeten zeggen.
Magrathea schreef:Ik ging met mijn goede intenties even op de kinderen van een vriendin passen. Wat ik alleen niet wist is dat ik ook met ze moest eten... nou leuk joh, zesendertig keer per minuut zeggen dat ze moeten gaan zitten, met hun mond dicht moeten eten en niet met volle mond mogen praten. Zo goor, elke keer die smoelwerken vol eten
PrizTwir schreef:Jeetje, laat dat kind lekker thuis. Ongelofelijk.
Vorige nacht gedroomd dat ik bevallen was en dat mijn vriend 180 graden gedraaid was. Hij wilde het kind wel en ik niet. Ik lees teveel in dit topic geloof ik.
Qimm schreef:Waarom ben je dan boos op je man??? Snap dat nooit zo goed...
Sanet schreef:PrizTwir schreef:Jeetje, laat dat kind lekker thuis. Ongelofelijk.
Vorige nacht gedroomd dat ik bevallen was en dat mijn vriend 180 graden gedraaid was. Hij wilde het kind wel en ik niet. Ik lees teveel in dit topic geloof ik.
Ik had laatst exact zo'n droom. Ben de hele dag van slag geweest en heel boos op mijn man. Die had geen idee wat hij fout gedaan had