Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:19

Het zijn Amerikanen.... die freaken sowieso nogal makkelijk , laat staan als er een setje camera's op staan :+

Lous

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:34

Ook dat allemaal natuurlijk. :')
Net als bijvoorbeeld Todlers and Tiaras. Daar kan ik dan nog wel naar kijken. Maar daar zijn de moeders erger dan de kinderen. _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:06

Ik vind niet eens Amerikanen alleen zijn die flink overdrijven als er een camera op hun snoet gericht staat. Je moet maar eens kijken naar het nieuws en sportwedstrijden. Zodra er een camera in de buurt komt willen mensen altijd stomme dingen doen of zeggen om maar in beeld te komen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:16

Nee iedereen doet idioot. Ik ben journalist en als je met een camera op straat loopt veranderen mensen standaard in debielen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:19

Ik ren hard weg voor camera's. := Ook fotocamera's het liefst, geef mij de camera maar in mijn handen, vind ik beter. :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:39

MyWishMax schreef:
Ik ren hard weg voor camera's. :=
Ook dat is debiel gedrag, dus je onderbouwt Reneeee haar punt perfect.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:43

Zo letterlijk moet je het niet nemen.
Maar ik heb ook nergens gezegd dat ze geen punt heeft.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:39

Ik heb sowieso de schurft aan camera's
Pleur op
Als ik op film wil verschijnen(of dit nu foto, bewegend, analoog of digitaal is )
Dan regel ik zelf wel wat
Heb ik het niet zelf geregeld
Opzouten :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:26

Ja ik ook. Oprotten met dat ding. Maar ik heb ook een hekel aan het maken van foto's of film omdat ik dat zelf ook gewoon niet chill vind. Ik kan het me indenken dat mensen het poedersuiker vinden als ze zomaar op de foto worden gezet dus ik doe dat zelf ook nooit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:16

Wat zijn jullie allemaal agressief :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:19

Klopt, ik ben best een vurig persoon :Y)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:31

Zonnetje81 schreef:
Wat zijn jullie allemaal agressief :')

Des te beter om iedereen uit de buurt van kinderen te houden :Y) :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 16:34

_Reneee schreef:
Nee iedereen doet idioot. Ik ben journalist en als je met een camera op straat loopt veranderen mensen standaard in debielen.

Ik ben het type dat heel awkward geen raad weet met mijn houding en met wat ik zou moeten zeggen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:51

Ik ging met mijn goede intenties even op de kinderen van een vriendin passen. Wat ik alleen niet wist is dat ik ook met ze moest eten... nou leuk joh, zesendertig keer per minuut zeggen dat ze moeten gaan zitten, met hun mond dicht moeten eten en niet met volle mond mogen praten. Zo goor, elke keer die smoelwerken vol eten :\

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:59

F_Orumster schreef:
_Reneee schreef:

Ik ben het type dat heel awkward geen raad weet met mijn houding en met wat ik zou moeten zeggen.

Ik klap dan ook dicht vandaar dat ik liever niet voor de camera kom en dus in een boogje rond cameraploegen loop. Zeker als je ziet dat ze van het nieuws of zo zijn. dan ga ik helemaal in een boogje rond ze heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 19:41

Magrathea schreef:
Ik ging met mijn goede intenties even op de kinderen van een vriendin passen. Wat ik alleen niet wist is dat ik ook met ze moest eten... nou leuk joh, zesendertig keer per minuut zeggen dat ze moeten gaan zitten, met hun mond dicht moeten eten en niet met volle mond mogen praten. Zo goor, elke keer die smoelwerken vol eten :\

:')
Ik heb ook een aantal keer opgepast ergens waarbij mams die met de vaatdoek de smoeltjes schoon maakte, daarna nog even lekker ermee over de tafel :r Dat is een van de belangrijkste redenen om geen kinderen te willen, ik vind het gewoon vies. Kwijl, uitwerpselen, alles in de mond stoppen, snotneuzen, voluit hoesten/niezen bah bah bah. En ik geloof er niks van dat het me opeens niks zou schelen als het mijn eigen kind zou zijn.

Overigens was ik zaterdag op een verjaardag, en daar waren ook ouders met hun baby die net een ruime week uit de couveuse is. (kind was met 27 weken en een klaplong geboren) Dus ik even kijken, komt die vader eraan met de opmerking dat je eerst je handen moet wassen als je hem aan wil raken, want hij is drie keer meer vatbaar voor bacteriën dan 'normale' baby's. Waarom in hemelsnaam neem je dat kind dan mee naar een verjaardag waar weet ik het hoeveel mensen en een aantal kleine kinderen met snotneuzen in een kleine ruimte op elkaar gepropt zitten?? Zo'n verjaardag is juist het walhalla voor bacteriën. Blijkbaar is het belangrijker om je kind aan iedereen te showen dan de gezondheid van het kind zelf.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:08

Inderdaad laat dat kind dan thuis.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:11

Jeetje, laat dat kind lekker thuis. Ongelofelijk.

Vorige nacht gedroomd dat ik bevallen was en dat mijn vriend 180 graden gedraaid was. Hij wilde het kind wel en ik niet. Ik lees teveel in dit topic geloof ik. :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:13

Die ouders begrijp ik werkelijk niet.
Dat is dan toch nog hartstikke gevaarlijk voor dat kind.

Ieks nachtmerrie

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:32

PrizTwir schreef:

Vorige nacht gedroomd dat ik bevallen was en dat mijn vriend 180 graden gedraaid was. Hij wilde het kind wel en ik niet. Ik lees teveel in dit topic geloof ik. :')

Ik had laatst exact zo'n droom. Ben de hele dag van slag geweest en heel boos op mijn man. Die had geen idee wat hij fout gedaan had :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:55

Waarom ben je dan boos op je man??? Snap dat nooit zo goed...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 06:41

Qimm schreef:
Waarom ben je dan boos op je man??? Snap dat nooit zo goed...

Mijn dromen zijn zo ontzettend echt. Dat blijft de hele dag in mijn hoofd zitten dan.
Ik was heus niet echt boos boos, maar dat heeft wel de hele dag geknaagd aan mij. Gelukkig de volgende dag niet gelijk weer verder gaan dromen. Dat gebeurt ook nog wel eens.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:25

Sanet schreef:
PrizTwir schreef:

Ik had laatst exact zo'n droom. Ben de hele dag van slag geweest en heel boos op mijn man. Die had geen idee wat hij fout gedaan had :')

_O-
Herkenbare nachtmerries

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:43

haha dit hierboven idd, herkenbaar :') Huilend wakker worden en al van de stress en daarna geïrriteerd zijn ja :') nachtmerries van vroeger zijn er niets bij _O-

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:55

Ik voelde gewoon de pijn daaronder. -O- Geen idee hoe het echt voelt, wanneer je bevallen bent natuurlijk, maar mijn dromen zijn inderdaad ook te echt. En dan wakker worden en denken OMG WAAR IS DE WIEG?! Niet hier he?! :')