[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:46

Er zijn ook reviews met beter resultaat... Cocochic had bv geen problemen.

Het is sws geen kleurschema voor mij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:14

Ik vond hem sowieso al niets dat scheelt maar zelfs de minder bekende YouTubers vinden het horror, er was 1 meisje die raakte de pan van de Peach kleur omdat hij zo poederig was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zijn altijd gemixte reviews maar als 90% negatief is, helemaal met reviews waarin ze een look maken dan kan je het niet echt meer ontkennen. Helemaal niet met exact dezelfde problemen allemaal. Waar je je kwast neerzet krijg je de kleur en blend niet, hij is patchy en de fallout is horror.

Je kan zeggen wat je wil over Jeffree maar looks maken dat kan hij als de malle, hij zag er nu gewoon niet uit... dat meisje van de eerste video ook niet..

De review van cocochic is leuk maar t blend niet al denkt ze van wel.... ze zegt they blend like a dream maar t ziet er niet uit...

Edit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry maar ik kan dat niet serieus nemen, ze zegt ook geen fallout maar iedereen laat t zien en zij houdt t palette op zich gericht...

Overigens geven ze toe en geld terug.... dus t is niet zo dat ze ontkennen dat t een slecht palette is...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:38

Velvet Teddy valt bij mij toch ook ietsje roze uit, tot mijn verbazing. Dus echt niet zoals iets wat Nadia op heeft.
Edit. Ook niet zó roze als bij Donnar op foto's.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:49

Djilna schreef:
Velvet Teddy valt bij mij toch ook ietsje roze uit, tot mijn verbazing. Dus echt niet zoals iets wat Nadia op heeft.
Edit. Ook niet zó roze als bij Donnar op foto's.

Ja dat zeg ik, bij mij is ie mega nude maar heb hem wel wat rozer gezien idd, maar dit, nee. T ging er echt om zoals hij bij donnar is en dat doet me denken aan mehr, captive of een filter oid :))

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:51

Hij is in het echt ook minder roze als op de foto. Geen idee wat mijn camera doet, maar heb er geen filter oid overheen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:01

Bizar! Zelfs Bente krijgt hem niet zo roze denk ik :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:29

Friem, wat een gave aankopen trouwens! Morgen nog een dagje?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:34

Djilna schreef:
Friem, wat een gave aankopen trouwens! Morgen nog een dagje?

Weten we nog niet, net nog wat dingen gehaald die niet op de foto staan maar heb nu wel echt alles wat ik wil. Nog wat dingen getest die uiteindelijk (gelukkig :') ) tegenvielen. Wilde alleen nog Anastasia lipsticks of pat
Mcgrath maar die vind je hier niet

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:14

Mooie aankopen ladies!
Wat zonde van cp! Heb je niet de losse poeder in een bakje gedaan? Hij is ook top als oogschaduw namelijk, los lijkt ie me helemaal ideaal daarvoor :=
Donnar heb je de selfiekant gebruikt? Daar kan t ook door komen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:19

Suus___ schreef:
Mooie aankopen ladies!
Wat zonde van cp! Heb je niet de losse poeder in een bakje gedaan? Hij is ook top als oogschaduw namelijk, los lijkt ie me helemaal ideaal daarvoor :=
Donnar heb je de selfiekant gebruikt? Daar kan t ook door komen

Hij was al 2x gerepressed iedere keer als ik hem vast greep san waren mijn handen vies of t viel op mijn kleding, was er helemaal klaar mee... heb gewoon een nieuwe gekocht, het was gewoon tijd :j

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:06

marlonFloris schreef:
Donnar mooie leuk! Vind dat palette ook erg mooi!

En jongens al die verhalen over lush? :oo ken het merk niet maar zou er nu sowieso na al jullie verhalen wel goed over nadenken of ik dat wel zou aanschaffen.

Heeft iemand hier deze set van dior, of de losse mascara en wat vind die er dan van? Ga zo eens opzoeken wat de set normaal kost, heb hem op de kop kunnen tikken voor maar €2 :)) Verpakking was nog helemaal geseald dus niet gebruikt.

[ [url=m/Jw6BLf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hsCpk1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vZD84r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb die oogschaduwpallet van Dior maar dan in een andere kleur. Ik vind het waardeloos, een van de slechtere pallets. Het gaat in de plooitjes van je oog zitten en het maakt niet uit of dit met of zonder oogschaduwbasis is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:06

Jongens, ik ben zo insane verliefd op mn nieuwe "foundation", ga zo ook backup halen just in case <3

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:07

Oh friemel, nieuw speelgoed! <3 Ik wordt zo blij van nieuwe make up haha.
Donnar, leuke look! Lekker neutraal.
Drunksheep, gave look! Deze kleuren spreken echt enorm mooi met je ogen!

Zonde van dat palette. Er zitten wel enorm gave kleurtjes in wat het waard is om aan te schaffen. Ik zag ook al een filmpje van Mannymua en van die fallout werd je niet blij :(

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen, blij! :D De Nabla liquid is zo leuk ingepakt! Ik zal vandaag eens een look maken.

Afbeelding
LA Girl Shady Slim Brow Pencil Medium Brown
LA Girl Matte Pigment Gloss Instinct
Red Cherry She Gloo Dark
Red Cherry Basic Lashes #523 Sage
Milani Baked Blush Luminoso 05
Nabla Dreamy Matte Liquid Lipstick Roses
Wet 'n Wild CoverAll Face Primer
Wet 'n Wild Photo Focus Concealer Light Ivory
Wet 'n Wild Mega Protein Waterproof Very Black

Als cadeau nog de Makeup Obsession Lipstick Refill L106 Rendezvous er bij gekregen. Maar dat ziet er niet uit. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:12

Ja ik voel me oprecht echt zo'n blij kind nu :')

Ben benieuwd wat je van die LA liquid vindt! Ik kon er niet zo goed mee overweg...

Ik ga trouwens thuis enorm veel palettes weg doen, zoeva, huda, morphe allemaal nihil of zelfs niets gebruikt := Charlotte tilbury foundation etc, t gaat op marktplaats maar mensen hier hebben wel voorrang dus als iemand bij zichzelf denkt Yes showen ff gil geven :j

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:30

Zoeva, huda en morphe ben ik wel benieuwd naar! Zou je mij een pb willen doen met foto's?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:11

Die foundation heb ik al vaker veel positiefs over gehoord Friemel, alleen niet in NL te krijgen helaas.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:40

Djilna schreef:
Die foundation heb ik al vaker veel positiefs over gehoord Friemel, alleen niet in NL te krijgen helaas.

Zei Anc ook idd alleen als ik er nu op google kom ik hem her en der wel tegen :j ik heb net wel een back up gekocht, hij is echt geweldig ben helemaal in love, je smeert hem gewoon als een dagcreme maar dan met kleur, ik hou niet van dat zware, sterker nog t is ook helemaal niet nodig, alleen baal ik er altijd zo van dat mijn gezicht vrij roze is vergeleken met mn nek, zo perfect opgelost _O_

Kleuren rang is wel goed kijken, ze zijn heel erg geel, voor mij dus ideaal :')

Afbeelding
Dit is buiten nu net :j ik heb trouwens een foto waar je duidelijk mn echte echte huidskleur ziet maar ik schaam me zo :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:07

Bevallen je wenkies nog steeds trouwens?

Oh dammn gurl. Die mascara is geweldig! Ik had er niet veel van verwacht maar dit is wel 1 van mn beste mascara's nu.

Zonder & met
Afbeelding
(Leuk zo'n vriend :') )

Afbeelding

En met:
Afbeelding

Afbeelding

En de hele look, met de milani blush en de Nabla liquid.

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:13

Leuke aankopen Friem! Ken de Healthy Mix foundations wel, maar zoals deze ben ik 'em nog niet eerder tegengekomen. Lekker typisch dat je het hier weer niet kan krijgen ofcourse. :')

Jij ook goede aankopen Fair! Luminoso is geweldig. :j

Ik ben ook nog steeds blij met mijn aankoop uit Frankrijk. Echt 0,0 spijt van het TF Peach palette en had dat aan de hand van alleen foto's van swatches e.d. niet verwacht. Die groen. <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:21

Jasses fair, wat ben je toch ook knap.
Mooie look zo simpel.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:24

Haha van makeup kopen word ik ook happy!

Gisteren Lottie London Werk It Stay and Slay liquid lipstick gekocht, Shimmer squad highlighter palette en de liquid foundation en die vind ik zo fijn! Ik wil de stick foundation er nog van en TBT liquid lipstick.
Daarvoor nog een Freedom anti shine fixing spray maar die verstuiver is zo vervelend... Alsof je een hogedrukreiniger in je gezicht spuit :\

Het is echt een verslaving :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 15:16

Die van Kat von D is echt bizar want je sprayt en het is net of er niets is gebeurd, gisteren ook gekocht want bij UD primer wapper ik altijd ff. DnT heeft zelfs een backup gekocht :))

Fair die mascara <3 t is alleen net of je aan t praten bent altijd op je foto's :') ik ben nog steeds intens gelukkig met Mn wenkbrauwen idd alleen als ze te lang worden vind ik ze te fluffy en dus minder strak ik haal er dan altijd deze overheen:

Https://n3.sdlcdn.com/imgs/d/h/n/Veet-L ... -4c5ec.jpg

Echt briljant dan zijn de haartjes weer kort maar zelfde vorm. Ik moet dan alleen ff met mijn Anastasia wat plekjes opvullen maar dat is 2 tellen werk :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 15:18

Stiekem heb ik ook hele gesprekken haha <<) :D

Dankjewel <3

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:34

Ik ben ook wel benieuwd naar wat je weg doet friemel :)

Voor de rest moet ik echt even bijlezen (Nouja, wel bijgelezen, maar reageert niet zo fijn mobiel )

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:37

Ja ben benieuwd wat je weg doet Friemel.