Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:linoleum schreef:Ik draag een sporthorloge, die houdt 24/7 bij hoeveel ik beweeg. En dat in combinatie met mijn lengte, gewicht en leeftijd. Met sporten ook hartslagband erbij om. Zal niet exact zijn, maar geeft redelijk realistisch beeld.
Wat voor een heb je, als ik vragen mag?
mnka schreef:In de b&f shakes zitten wel echt hartstikke veel suikers en zo'n 20% procent minder eiwitten dan dat ze beloven.. ik zelf zou voor een ander merk kiezen
Maanlicht schreef:mnka schreef:In de b&f shakes zitten wel echt hartstikke veel suikers en zo'n 20% procent minder eiwitten dan dat ze beloven.. ik zelf zou voor een ander merk kiezen
Maar Whey heb je toch ook in poedervorm? Dus zonder dat het een shake wordt? Dat je het door de yoghurt kan doen of zo?
(Ik heb hier weinig verstand van)
linoleum schreef:Rocky, goed bezig met PT. Vind 1400 kcal per dag wel heel erg weinig klinken.
Ik had me de halve dag verheugd op mijn druiven. Zijn de druiven echt zacht en papperig. Dus maar een banaan gepakt. Volgende keer haal ik weer druiven bij andere supermarkt, elke keer weer teleurstelling bij de Coop.
Courses schreef:Whey is vooral voor spierbehoud en spieropbouw. Nu weegt spier meer dan vetweefsel dus daarin is het voor echt afvallen niet heel essentieel. Maar ook voor bijvoorbeeld spierpijn is het een heel fijn middel