Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Maar aamgezien bakvet in dit lijstje nog niet is meegenomen stijgt de vetinname nog een stukje. Dan blijft de vetinname aan de lage kant, maar zomaar nu vetrijkere voeding toevoegen zou ik nu nog niet doen. Eerst eens 2 weken alleen maar invoeren (en daarbij alles invoeren), daarna zoeken wat in de grote lijn mis gaat en dan pas een actieplan.
xNathaliee schreef:secricible schreef:Maar aamgezien bakvet in dit lijstje nog niet is meegenomen stijgt de vetinname nog een stukje. Dan blijft de vetinname aan de lage kant, maar zomaar nu vetrijkere voeding toevoegen zou ik nu nog niet doen. Eerst eens 2 weken alleen maar invoeren (en daarbij alles invoeren), daarna zoeken wat in de grote lijn mis gaat en dan pas een actieplan.
Goed idee! Maar alvast elke dag een handje amandelen toevoegen voor de gezonde vetten kan voor nu toch geen kwaad? Over het algemeen is dit wel ongeveer het standaard lijstje van wat ik eet en dan is de pindakaas zelfs nog een uitzondering. Vaak eet ik kipfilet of ham op brood.
Misschien wel een interessante vraag: Zal je maag ook krimpen als je 2 of 3x per dag iets eet maar dat de porties dan wat groter zijn? Dan bedoel ik of ik nou in de middag 2 boterhammen neem met mager beleg en 2 uur later 2 rijstwafels of dat ik hetzelfde in 1x achter elkaar eet. Merk dat wanneer ik 2 boterhammen eet en verder niks ik na een halfuur al trek krijg en wanneer ik 2 boterhammen en 2 rijstwafels eet ik daar gerust een uur of 4 op kan verteren.