ga met mams
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oh dat vind ik echt vreselijk
Mooie stash hoor!
Bernette, welk palette had jij nou? Waar heeeel veel kleurtjes inzaten?

Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een perfect matte naturel palletje. Weet alleen niet welke. Iemand aanraders?
En wat laat, maar alsnog een gelukkige verjaardag!
Staat je echt super!

Wou graag een nieuwe rode voor met Kerst (heb een jurkje waar rode lipstick echt prachtig bij zal gaan gok ik) en op aanraden van de MUA Russian Red geprobeerd. Meteen goed
Ze adviseerde hem wel met lippotlood te dragen, maar heb geen kleur die erbij past. En dan zag het er toch een stuk strakker uit
Dus ga hem dit weekend online bestellen. Had namelijk niet genoeg geld bij om beide te kopen en mijn loon is nog niet gestort (haha wat erg
)
) Maar jeeezus wat geeft deze kleur af! Het zit constant overal aan :'D Mn kaptafel zit onder de roze vingers, mn nek is helemaal roze en krijg het niet goed weggewerkt met foundation want het komt er doorheen :'D mn sjaal ziet rozemn handen zijn helemaal roze en geven ook af.. was vanmorgen heel leuk :'D Had echt zo'n ochtend dat ik mn wekker een half uur vroeger dan nodig had gezet en er vervolgens 3 kwartier doorheen slaap en nog later uit mn bed was dan normaal.. en dus heel snel mn makeup moest doen huil. Maar ik moest niezen toen ik mn mascara opdeed dus dan komt er natuurlijk zo'n mooie afdruk, en die zat onder mn oog.. dus ik wilde het weghalen en trok mn wang een beetje naar beneden met mn hand zegmaar, maar toen ik mn hand weghaalde zaten er dus 3 roze vingers op mn gezicht.. zucht. 
Gelukkig bestaat er zoiets als webshops! Russian red is inderdaad echt een prachtig kleurtje
DnT schreef:Ik doe altijd een goed vettige lippenbalsam onder Ruby Woo.
Als ik hem bijwerk doe ik eerst een laagje lippenbalsam en dan weer Ruby Woo.
Maakt aanbrengen net wat makkelijker en zorgt er ook voor dat hij netter blijft zitten.
Je lippenbalsam is dan wel naar de maan, maar he, je moet er wat voor over hebben
Iconic 3. Ben heel benieuwd.