Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Wauw!Ik denk dat ik ga proberen om een afspraak tussen kerst en oud en nieuw bij hem te krijgen. Lekker last minute maar dat is de enige tijd dat ik m'n tattoo kan laten zetten en vind zn werk wel errruuugg gaaf
Jennifuur schreef:Haha, ik heb hem ook al gemaild met wat ideeënGaaf issie he!
_Micha_ schreef:Ik wel! Martin zit daar op dit moment ook een dag per week geloof ik. (mijn arm is door hem gedaan). Ik weet niet wat je wilt maar ik zou denk ik zelf niet perse zo'n geometrisch stuk door de standaard mensen die daar werken laten doen. Niet omdat ze niet goed zijn maar meer oldschool/japans etc. Maar Martin zou ik dan weer wel doen. Prima shop hoor.
Jennifuur schreef:_Micha_ schreef:Ik wel! Martin zit daar op dit moment ook een dag per week geloof ik. (mijn arm is door hem gedaan). Ik weet niet wat je wilt maar ik zou denk ik zelf niet perse zo'n geometrisch stuk door de standaard mensen die daar werken laten doen. Niet omdat ze niet goed zijn maar meer oldschool/japans etc. Maar Martin zou ik dan weer wel doen. Prima shop hoor.
Ah oke, goed om te horen!
Ik heb zojuist een mail terug gehad van James Nidecker, hij wilt graag m'n tattoo designen en is beschikbaar voor de data dat ik wil