Ik heb P2 sand in Pretty op. Hij is echt heel mooi en glinstert, niet normaal. Twijfel er bijna aan of het wel een lakje is voor gewoon overdag Zal morgen wel even een foto plaatsen.
Ah okee! Ik dacht dat het misschien nog een restje gel was ofzo, haha! Ik heb van mezelf onwijs dunne nagels, dus vind het wel interessant! Heb je dat altijd al gehad?
Zover ik weet wel... nadat je er wat over had gezegd heb ik nog extra gecheckt op dikte of gekke bobbels maar er zit echt niks hihi, inderdaad enorm bolling van mezelf! Op de foto lijkt het wel nog wat erger, misschien ligt dat aan hoe je op de foto kijkt op de duim.
Ligt aan de lengte van je nagels. Althans, dat is wel zo met de thermolakken van Dance Legend. Om als voorbeeld die roodzwarte te nemen: de rode kleur overheerst, vooral bij korte nagels. Bij langere nagels zijn de tips zwart. Dus vanaf het punt waar de nagel loslaat zeg maar.
Annash
Blogger
Geplaatst: 21-10-13 20:14
Mijn nagel is bij warm wit, en dan is (afhankelijk van hóe warm mijn nagels zijn) het puntje roze (zie lichte hand). Gisteren in het restaurant was het warm, waren ze helemaal wit. Vanochtend net aan het werk liepen ze over van wit naar roze, heel cute. En daarna waren ze knalroze want ik had koude handen