phormicola schreef:Ja, alles op de Nathalie manier, met 5kg gewichten. En aan het einde heb ik misschien 2 zweetdruppeltjes
Wauw! Je bent mijn voorbeeld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik heb ook een hekel aan sommige oefeningen hoor; sommige vind ik de eerste keren wel leuk en dan krijg ik door dat ik ze zwaar blijf vinden. Vooral al die planken uit level 2, blergh. Tijdens level 1 vond ik de push ups ook vreselijk, maar die worden echt doenbaar!
Zonet stroomde het zweet zo van mijn gezicht af en ik heb dag 26 achter de rug. Tijdens de 6w6p kwam er zo'n jumping jacks in plank-oefening, en die kon ik nu met gemak en heel snel, dus ik maak wel vooruitgang, al zou je dat niet zeggen als je mijn tomatenhoofd ziet. Wat knap dat je zo snel conditie en spieren en zo bijkweekt! 
Zin in! Hoe lang laten jullie je eten zakken?
Voelt toch als een soort van falen, want eigenlijk wil ik wel elke dag..

phormicola schreef:Ja, alles op de Nathalie manier, met 5kg gewichten. En aan het einde heb ik misschien 2 zweetdruppeltjes
. Wow diep respect voor jou!
)
Dat is wel killing tijdens de cardio, dan vallen m'n onderarmen er half af 
Ik vind dat dat wel mag na een maand.
Of zelfgemaakte bami met een megahoop satésaus. Meeeen ik krijg er honger van, ik ga snel shredden

brr... misschien iets meer melk erbij doen.
Moest goed kijken elke keer in het begin hoor.. Maar dag 11 zit er op! Nu naar de verjaardag van mijn mams! *vind verjaardag en lijnen zoooon lastige combinatie* Kan thuis enzo makkelijk van lekkere dingen af blijven, maar op verjaardagen dus helemaal niet :-(
Abs en cardio gaan me prima af.
Da's best gek want ik ben rechts, je zou toch denken dat mijn linkerkant harder moet werken..
.