[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilske

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:33

Goede avond!!

Winner wat een gaaf beest! Verstand/gevoel kwestie volgens mij.. Lastig maar zoals al gezegd is een keuze die jij alleen kunt maken..

Safiera in het ziekenhuis dacht ik, beterschap!

Winner een Braziliaan aan de haak geslagen haha!

Mp3 spelers en disc-mans!

Voor de rest is er niet zo veel blijven hangen.. Sorry!

Zaterdag een prima dagje gehad mbt eten, gister wat minder. Uitgebreid gekookt voor vrienden, zelf halve porties genomen maar dat was nog een beetje te veel.. Merk ook dat ik vandaag meer moeite heb met lijnen! Stom!! Ben ook vreselijk moe, dus niet naar de sportschool gegaan.. Zo nog wel even shredden! Dus ga mezelf nu echt maar eens in mijn sport tenue hijsen :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:24

Heb totaaaal geen honger de laatste tijd. -O-

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:37

Hoe komt t?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:57

Stres Hannahaapje?

Plaatsen jullie ook lijstjes met wat je gaat of hebt gegeten de dag? :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:15

Ja drukte, kan ik niet goed tegen... Heb net wel me avondeten naar binnen gekregen :)
Volgens mij mag je hier geen lijstjes plaatsen jammer genoeg... :(

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:30

Citaat:
Het topic draait om tips, daarom mogen er geen dagelijkse eetlijstjes gepost worden, dit kan wederom in de HK

Dit mag inderdaad niet. Daarvoor is een Huiskamer topic. :)

Ik zit heel slecht in het dieet. Volgende week begin ik weer, kan me er nu niet toe zetten.
Aanstaande woensdag waarschijnlijk naar de crematie van mijn docent.
Tevens erg druk met school, loopt allemaal even samen en is teveel. Daarom even geen dieet. :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:12

weet je wat goed is om af te vallen?

een boog spannen,
jezus man, heb zitten puffen als een gek en frustratie werd groter omdat het maar niet lukte...

Trouwens, het is me nog gelukt maar ik heb nu een kromme oma-rug :')

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:28

Goedemorgen,

Ik ben er ook weer!!
Van het weekend nergens op gelet en daardoor ging ik van 73,1 kg weer naar 73,7 kg.
Gisteren weer de draad goed opgepakt en de active sports 2 gekocht voor op de Wii en dat is pas sporten! Ik voel nu elk spiertje en dat voor 1x 20 euro, hihi.
En het resultaat mag er zijn! Ik was dus gisteren 73,7kg en vandaag 72,2kg!!
Gewoon -1,5kg!!!!
Nu zal het gelukkig niet elke dag zijn maar alles is er weer af (ik denk vocht) en meer, dus ik ben blij en is voor mij ook een motivatie om die trainingen door te zetten.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:50

Hoi meiden,

Baileys blijft! *\o/*

Heb een berekening gemaakt. Ik betaal de komende 2 maanden ofzo nog geen huur en als ik een huur ga krijgen van
600 euro per maand + al mn vaste lasten & stalling hou ik nog 850 euro over om van te leven. (boodschappen, benzine & leuke dingen)
Ik denk dat ik daar wel van kan rond komen.

Ga alleen van de week van stal verwisselen alleen doet mijn huidige stal eigenaar heel moeilijk. We hebben toen 100 euro betaald zodat die mijn
stal 3 dagen vast hield. Daarna moesten we gewoon stalling betalen een volle maand. We staan er nu 2 maanden maar ik kan dichterbij/leuker gaan staan.
Nu komt hij er ineens mee dat ik een maand opzeg termijn heb. Hier heeft die nooit iets over gezegd en ook tegen mijn stalgenootje die er ook pas staat wist
ook van niks. Ook hebben we niks ondertekend. De eigenaar zei als je dat geld niet geeft krijg je je paard niet mee. Ik voel me erg bedreigd en denk niet dat hij
in zijn recht staat. Hij zei ook, je kan de politie bellen maar ik los het "op mijn eigen manier op". Het zijn mensen van het kamp.

Wat vinden jullie ervan?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:10

Winner91 schreef:
Baileys blijft! *\o/*

GEFELICITEERD :D

Sorry dat ik op de rest niet zo uitgebreid reageer. Krijg het niet zo mee.
Las iets van een pittige wii-workout die zijn vruchten afwerpt. Yesyes, keep on going!

Zelf heb ik veel moeite om te eten, ben een heel slecht voorbeeld nu. Ik zei dat ik de 750 kcal amper haalde?
Gister was het 206 := Vandaag ontbeten met een glas melk en een banaan, dat zijn al meer kcal dan van gisteren bij elkaar. Gelukkig, want ik wil niet al mijn spieren verliezen.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:51

gefeliciteerd winner! en jij staat wel in je recjt want opzegtermijn moet in een contract/ondertekende huisregels oid staan. Maar eerlijk gezegd als het lastige types zijn, kun je niet nog een maandje blijven?

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:11

Heb net weer een gesprek gehad en ik betaal nu een halve maand stalling en kan ik weg.
Nee, ik ben nu echt een beetje klaar daar. Dus kan morgen met een gerust hart mn paardje ophalen. :)

Hoe gaat het lijnen dames? Nog sporten vandaag?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:17

Winner: gelukkig heb je een schikking bereikt.
Het sporten? Terwijl ik gisteren aan.het oefenen was om die boog te kunnen spannen,
Bleek het niet nodig...
Handboogschieten gaat vanavond namelijk niet door -.-

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:28

nou fijn dat het zo opgelost is winner... +:)+

het afvallen bij mij gaat prima & zijn gannetje. morgenvroeg ga ik maar weer eens op de weegschaal staan. Spannend wilde voor carnaval op 70 kilo staan. wordt kielle kielle denk ik. ik was vorge week 73.5 en carnaval is over 2 weken.
na carnaval zal ik wel weer op 80 zitte want dat ga ik echtttt nergensss op letten...
O:)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:52

Slim! ^

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:11

Hier gaat het ook lekker. Morgen weer wegen :)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:33

@Marizkaa groot gelijk!
Omdat ik van niet sporten, vorige week 5x heb gesport (fanatiek) zeggen mensen dat ik niet ben afgevallen
door spieropbouw. Ik was van mening dat dit niet zo snel gaat, en jullie?

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:49

blijkbaar gaat het bij jou wel zo snel. Het verschilt per persoon denk ik...
Heb ook gehoord dat je dan de eerste periode dan niks afvalt.
van niks sporten naar ineens 5 keer fanatiek is ook veel ineens... maar zeker top! ga zo door

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:00

Hoelang zal ik dan nu ws niks/weinig afvallen ookal is mijn eetgedrag gemiddeld: 1000 call.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:03

Mayflower, 20 km! Goed bezig :D

ELpatcho, heel herkenbaar, mijn dagen gaan altijd wel goed maar ’s avonds.. :P

Naath, ik heb dat ook inderdaad, kleine stapjes/doelen stellen :) heb je helemaal geen last er meer van dat je keelamandelen zijn verwijderd?

Welkom PasssoaJus! :)

Hannahaapje, wat vervelend dat je zo onder de stress zit en daardoor ook geen honger hebt.. :(:)

Winner, goed nieuws! Super :D gefeliciteerd!

Gister dacht ik veel te veel hebben gegeten (wel gezonde dingen uiteraard) maar was vanmorgen niets aangekomen gelukkig :) zelfs wat afgevallen!

Wat is eigenlijk beter voor je lichaam? Ik heb hier een hometrainer staan.. is het beter om gelijk 1 uur achter elkaar te fietsen, of op 1 dag 2x een halfuur bijvoorbeeld?

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:09

geen idee.. misschien weet een sport trainer op de sportschool een antwoord op jullie vragen..

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:24

Trouwens, voor wie verstandig is en magere kwark koopt, niet doen. :') 't Is écht niet lekker.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:28

Ooh ik vind kwark juist heerlijk. Maar wel met iets zoets erdoor :P. We hebben nu zo'n doosje met rode vruchten/bosvruchten staan, een soort sausje met nog hele en halve vruchten erdoor. Dat is echt een goede combinatie met kwark.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:30

Duurtraining is zeer effectief voor afvallen! Ik heb de mazzel dat twee broers van mij fanatieke sportinstructeurs en sporters zijn :) Als je twee keer per dag dezelfde training doet hebben je spieren te weinig tijd om te herstellen.

Winner, met 5 keer sporten kan je onmogelijk al zichtbare spieren getraind hebben :) Daarnaast is 1000 cal heel weinig, zeker als je zo intensief gaat sporten. Hiermee gaat je lichaam geheid op spaarstand en zal je niet snel afvallen. Beter is om wat meer te gaan eten en lekker te blijven sporten, dan zal je zeker afvallen!

Hannahaapje; ik vind dat wel lekker! Franse magere kwark met klein beetje suiker of zoetstof :j

Vandaag is mijn beweging: drie kwartier stevig wandelen met de honden, 1,5 uur krantenbezorgen op de fiets en vanavond paardrijles.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:39

Oh, ik heb me vergist. Magere kwark met de smaak van appel en kaneel (optimel) is wel lekker. Had daarvoor aardbei geproeft maar die is dus niet lekker. Denk omdat ik aardbeienmilkshakes gewend ben... :+
Je beweegt meer dan mij ELpatcho, ik ga vandaag alleen een uurtje wandelen haha.