[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:54

Da tonk heeft een tekst bij mij niet strak gezet, uitschieters, lelijke lijnen, verschillende soorten e.. Nee bent niet tevreden. Voor echt mooi en strak zou ik naar joy gaan.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:17

ik kan je ook alleen maar Joy adviseren!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:35

Viet schreef:
Ik kom ook even binnenvallen met een vraag.. :o

Ik zit al 3 jaar na te denken over een tattoo. Ik wil heel graag de handtekening van mijn (overleden) vader om mijn onderarm laten zetten. Maar zo lang je erover nadenkt is er nog niet zoveel aan de hand haha.

Nou wordt ik volgende week 21 en kwam mijn moeder op het idee om mij de tattoo voor mijn verjaardag te geven. Erg leuk idee, maar nu schiet ik lichtelijk in de stres haha.

Ik wil graag dat hij echt strak wordt gezet. Doodzonde die 'hobbelige' tattoo's.

Nou denk ik erover na om een afspraak te maken bij Da Tonk in Groningen. Heeft iemand van jullie daar toevallig ervaringen mee?

Ik vind het best nogal wat haha :))

Mooi idee! Ik heb de handtekening van mijn moeder op mijn pols!

Ik kan je ook Iris van Kynst in Deventer aanraden, zij heeft mijn tweede tattoo gezet, super strak en mooi. Mijn vriend begint zaterdag bij haar aan zijn sleeve.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:39

Mooi idee van die handtekeningen :)

Ik heb vannacht gedroomd dat ik getatoeëerd werd.. Voorspellend misschien? :D

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:17

Ik ga Joy mailen voor een afspraak, wil geen onnodig risico lopen.

Bedankt voor het meedenken!

@roos, wat grappig! Heb je ook een foto?

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:29

Een collega van mij heeft een tattoo bij Da Tonk laten zetten en die was wel erg mooi gezet! Maar ik hoor er inderdaad ook slechtere verhalen over...

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:13

Is Joy ook goed in letters/zinnen?

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:54

ja ook daar is ze heel goed in, ze zet ze heel strak.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:14

Kijk anders ff op haar site! Van Joy

http://www.lowvoltageink.nl/

Ik heb die van mij ook gezet, 2 letters met tribal en een bloem!
Ben 2 jaar bezig geweest met een shop te zoeken en ga niet meer naar iemand anders :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:08

Ik ben toch nieuwschierig of er niet meer ervaringen zijn met andere shops hier in Groningen :)
http://www.taintedlovetattoo.nl bijvoorbeeld :P Kan ik helaas hier niet veel over vinden.

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:22

Weet iemand een goeie in de buurt van Noord Holland? Ben voor mijn eerste twee tattoeages bij Yes It Hurts in Schagen geweest, maar ben daar toch net niet helemaal tevreden over.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:26

Is er ook verschil tussen joy en haar 'partner'? Of vragen jullie altijd specifiek naar joy :)

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:48

Ik vraag echt persoonlijk naar Joy, ik vind het onwijs goed.
Die andere is ook goed hoor, maar ben fan!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 18:50

Viet schreef:
Ik ga Joy mailen voor een afspraak, wil geen onnodig risico lopen.

Bedankt voor het meedenken!

@roos, wat grappig! Heb je ook een foto?

Ik heb zo 123 geen foto, maar ik kan er wel één maken! Zal ik zodra ik tijd heb (en een camera bij de hand) even doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:03

Kimmsel schreef:
Weet iemand een goeie in de buurt van Noord Holland? Ben voor mijn eerste twee tattoeages bij Yes It Hurts in Schagen geweest, maar ben daar toch net niet helemaal tevreden over.

Kingdom Tattoo in Alkmaar, ben ik heel tevreden over.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:59

Joepie mijn ideetjes naar Joy gestuurd , ik ben pas in juli aan de beurt maar heeft ze alle tijd ;-) ik heb er weer zin in !

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:53

Iemand aanraders omgeving Delft/Rotterdam qua shops? Ga nu eindelijk mijn tattoo uitzoeken en laten zetten dan :)

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:42

De afgelopen twee jaar is het idee van een tattoo meerdere keer langs gekomen, maar nooit heb ik echt de knoop doorgehakt/informatie gaan zoeken. Wat ik graag wilde was al heel duidelijk en ook waar eigenlijk wel, en nu ik het topic tegen kwam kan ik mezelf eigenlijk niet weerhouden om te reageren..

Ik ben de afgelopen drie jaar echt ontzettend fan van verschillende Koreaanse bands, waarvan er een met kop en schouders bovenuit steekt waar ik ook al vanaf het begin één favo heb gehad. Langzaam aan is het idee ontstaan om de Hangul tekens van zijn stagename (echte naam is Kibum, stagename Key) 키 op de binnenkant van mijn pols te laten zetten..

Echter, ik werk in de horeca en ik weet niet of mijn baas er echt heel happy mee zou zijn. Daarnaast, dit idee is ontstaan vanuit een band die ik op dit moment (en de afgelopen drie jaar) half verafgood heb, en ooit gaat hier ook wel een eind aan komen denk ik zo.. Maar de laatste jaren zit ik behoorlijk met mezelf in de knoop, heb weinig vrienden, doe niets bijzonders met mijn leven en ben ontzettend gesloten, en dan de betekenis van de Hangul, dus 'Key' kan ik daar ook ontzettend mee combineren..

Daarnaast vind ik het ontzettend spannend. Stel dat ik de tattoo op den duur niet meer mooi vind/niet meer gepast vind of niet mee wil? Ook ben ik pas 19 en woon nog gewoon thuis, ik ben als de dood voor de reactie van mijn ouders..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 21:50

Ik zou er héél goed over nadenken Goldwynn.. Ben je over 20 jaar nog steeds happy met een tattoo van een band waar je in je tienerjaren fan van was? Ik zie dat je daar zelf ook wel over nadenkt. Ik zou zelf dan gaan voor een mooi Koreaans woord dat bij je past, dan de naam van een band.
Daarnaast worden tattoo's in de horeca niet erg gewaardeerd inderdaad, ik zou 'm persoonlijk op een niet snel zichtbare plek laten zetten. Maar dat doe ik sowieso met tattoos :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 22:05

Kimmsel schreef:

In Beverwijk zit er ook eentje. Is ook wel goed. Veni vidi vici :)

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 23:27

lieveli schreef:
Kimmsel schreef:

Kingdom Tattoo in Alkmaar, ben ik heel tevreden over.

Kijk ik op de website, zie ik opeens Ben Saunders. Heb het hele The Voice gevolgd, heel erg fan van 'm, haha. :p Thanks, zeker iets om over na te denken. Het werk van de andere artiesten daar ziet er ook heel goed uit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 13:50

Ja Ben Saunders zit daar niet veel hoor, af en toe een vrijdag. Denk ook niet dat je hem als artiest wil, hij kan beter zingen dan tatoeëren.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 00:07

Goldwynn, zoals Aranel zegt zou ik daar nog even heel goed over na denken. Wat als je over een paar jaar die band niet meer leuk vind? Dan zit je wel met die tattoo op je pols.. Je zou de tattoo misschien ook wel kunnen verbergen als je in de horeca werkt met een bloesje met lange mouwen. Of in het ergste geval iedere keer een kleine pleister erop plakken of van die body foundation speciaal voor tattoo's. Maar dat is wel een heel gedoe iedere keer. Dan zou je hem misschien beter op een ander plek kunnen zetten. Maar ik zou er sowieso nog even beter over na denken. Maak geen snelle beslissingen, daar ga je spijt van krijgen ;)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 02:44

Goldwynn, misschien kun je in de songteksten van die band een woord of korte zin vinden die bij jou of de fase waar de tattoo voor moet staan past. Of een 'plaatje' wat een (deel van de) songtekst uitbeeldt.
Dan heb je voor jezelf toch die binding met je favo band, maar niet zo 'letterlijk' en blijft het ook als je die band niet meer zo hot vind een mooie betekenisvolle tattoo zonder dat je er zo'n 'gezochte betekenis' bij moet vinden.
Wat plek betreft, ja, ik zou persoonlijk altijd voor een makkelijk te bedekken plek gaan, 't zou jammer zijn als lichaamsversiering een gave baan in de weg staat en er zijn heel wat werkgevers die geen zichtbare tattoo's willen. En 's zomers met een t-shirt met lange mouwen onder je dienstpolotje is géén pretje weet ik van een paar ex-collega's ;)

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 14:01

Fijn dat jullie de tijd nemen om erop te reageren, en jullie hebben absoluut gelijk. De kans dat ik er ooit spijt van ga krijgen is best wel aanwezig denk ik, toch is het nu al voor de zoveelste keer in me op te komen om het te laten doen..

Hetgeen wat ik wil is niet zozeer de naam van de band, de band is SHINee, maar een van hun rappers waarvan de stage naam Key is. Ik heb een absolute addiction als het op hem aan komt. Nog meer een stomme reden om het te willen, en toch krijg ik het niet uit mijn hoofd.

En om mijn werk situatie wat duidelijker te maken; ik werk in een pannenkoeken boerderij en we dragen polo's met korte mouwen, dus een lang t shirt dat de boel bedekt gaat sowieso niet werken. Daarnaast, zelfs 's winters is het zo warm dat ik niet eens een hemdje onder mijn polo aan kan.

Wat de lyrics betreft.. Er zijn enkele fantantastische zinnen, maar dan kom je al snel uit op iets met de lengte van; 'her whisper is the Lucifer' om zo maar even een van de engelse zinnen te noemen. (Ik moet vertaling gaan zoeken om de mooiere uit te zoeken) en ik wil de tattoo eigenlijk gewoon klein houden. Sure het zou ontzettend gaaf zijn, maar meer dan zoiets kleins zit ik niet echt op te wachten denk ik..

Snelle beslissing wordt het sowieso niet, ik ben iemand die overal overdreven lang over twijfelt en echt de knoop duidelijk doorgehakt moet hebben voordat ik ga handelen..