[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:12

Het is echt heel mooi :D Gewoon donkerbruin inderdaad. Rook iig geen sterke ammoniakgeur o.i.d. dus dat was wel fijn.

velvetblack

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:18

Foto!! :) Zou je op het pakje kunnen kijken of is dat al weg? Staat me ergens van bij dat het ammoniak vrij is

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:48

Ik ga deze week ook mijn haren weer verven! Zit nog te twijfelen tussen donker bruin en paars/aubergine..

Hebben jullie nog voorkeur voor een bepaald verfmerk? :)

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:52

Ik mrld me hier weer even.. zag n mooie krultang in maat 25 en 38mmm twijfel tussen de maten.. welke zouden jullie nemen? Wil glamour krullen!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:28

Yeahh ik heb het haar(verf) topic gevonden! *\o/*

Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb van mezelf asblond haar. Aangezien ik deze kleur niet mooi vind heb ik mijn haar een aantal keer lichter laten maken door middel van highlights. In september was ik mijn blonde haar zat en wilde ik graag over naar bruin. Aangezien het geblondeerde haar snel groen uitslaat als je het bruin verft heeft de kapper behoorlijk wat rood gebruikt. Haar is daarmee mooi bruin geworden (op de uitgroei na, dat gaf zowat oranje licht :') ). Inmiddels heb ik het drie keer laten bijwerken, maar ik loop steeds tegen een probleem aan:

Mijn haar spoelt de bruine kleur eruit -O- Tegen de tijd dat het zover is om mijn uitgroei te verven is mijn haar enkel nog rood. Een rood die ik niet mooi vind, welteverstaan. Aangezien mijn highlights inmiddels genoeg rood hebben opgeslurpt gaf de kapper de vorige keer aan dat we qua verf nu over konden gaan op meer bruin (tot nu toe bleef rood een belangrijke basis voor de verf), maar ik ben bang dat het bruin er dan nu weer uitgaat.

Hebben jullie ideeën over hoe dit voorkomen kan worden? Verven is al een duur grapje en omdat ik nu iedere keer mijn gehele haar moet laten verven ipv alleen de uitgroei vind mijn portemonnee het niet zo leuk meer!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:52

Yeaaay zaterdag naar de kapper. En heb een beslissing genomen, het wordt een korte Bob :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:10

Fotooo :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:11

Ik, hoef pas zaterdag :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:12

Ja, zaterdag foto bedoel ik :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:20

Uiteraard!
Spannend om weer kort te gaan := maar ik weet niks anders :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:26

Kort <3 Hoewel ik nu het niet-sidecut deel van mijn haar laat groeien, dan kan ik er wat meer mee.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:36

Je bedoeld zijkant heel kort! Nee dat wil ik niet := wil een Bob! zonder rare dingetjes! gewoon normaal :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:38

Nee, niet voor jou hoor!

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:40

Negerzoen schreef:
Yeahh ik heb het haar(verf) topic gevonden! *\o/*

Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb van mezelf asblond haar. Aangezien ik deze kleur niet mooi vind heb ik mijn haar een aantal keer lichter laten maken door middel van highlights. In september was ik mijn blonde haar zat en wilde ik graag over naar bruin. Aangezien het geblondeerde haar snel groen uitslaat als je het bruin verft heeft de kapper behoorlijk wat rood gebruikt. Haar is daarmee mooi bruin geworden (op de uitgroei na, dat gaf zowat oranje licht :') ). Inmiddels heb ik het drie keer laten bijwerken, maar ik loop steeds tegen een probleem aan:

Mijn haar spoelt de bruine kleur eruit -O- Tegen de tijd dat het zover is om mijn uitgroei te verven is mijn haar enkel nog rood. Een rood die ik niet mooi vind, welteverstaan. Aangezien mijn highlights inmiddels genoeg rood hebben opgeslurpt gaf de kapper de vorige keer aan dat we qua verf nu over konden gaan op meer bruin (tot nu toe bleef rood een belangrijke basis voor de verf), maar ik ben bang dat het bruin er dan nu weer uitgaat.

Hebben jullie ideeën over hoe dit voorkomen kan worden? Verven is al een duur grapje en omdat ik nu iedere keer mijn gehele haar moet laten verven ipv alleen de uitgroei vind mijn portemonnee het niet zo leuk meer!

Wat zet de kapster op de punten? Verf of spoeling?
En was jij je haar met een kleurbeschermde shampoo?
Bij jou eigen haarkleur (de uitgroei) komt er veel warmte vrij (oranje) dus daar moet geen warme kleur opgezet worden

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:53

Waarom doe je een normale bob als je je huidige normale haar saai vind? Zo'n bob gaat ook vervelen denk.. Gewoon lekker lang laten. Kun je veel meer kapsels doen :j maar als je iedere dag beetje t zelfde wilt is bob wel wat. Smaken verschillen! :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:59

Kom een beetje binnenvallen, maar ik blondeer mijn haar al heel lang, echt lichtblond, maar omdat mijn haar ondertussen zo dood is en ik elke keer dikke uitgroei heb wil ik het wat minder bond. Goudblond ofzo, enig idee of dat gewoon kan? Ik wil geen groen en ook geen oranje haar :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:00

Dat is een beetje afhankelijk van je natuurlijke kleur denk ik.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:01

donkerblond! Zout en peper :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:02

Veel roodpigment? Dan is goudblond geen goed idee namelijk.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:04

Ja ik denk wel redelijk wat rood pigment ja, ik word snel oranje :+ welke kleur is dan beter?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:14

Dan zou ik toch voor een as tint kiezen. Ik zou liever lichte groene gloed hebben dan oranje haar.

Natuurlijk blond geeft ook snel oranje weet ik uit ervaring :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:19

elkee schreef:
Waarom doe je een normale bob als je je huidige normale haar saai vind? Zo'n bob gaat ook vervelen denk.. Gewoon lekker lang laten. Kun je veel meer kapsels doen :j maar als je iedere dag beetje t zelfde wilt is bob wel wat. Smaken verschillen! :)

Dit is naar mij ben ik aan := ?

Het is niet dat ik mn eigen haar saai vind.. Het is op een gegeven moment gewoon van, ik wil weet iets anders :') mijn haar groeit mega snel, dus een rechte pony ziet er na 2 weken niet meer uit. Schuine pony heb ik nu en die is aan t uitgroeien. Laagjes is bij mij echt klote want heb heel dik haar en dan springt er nog meer volume in +gaat t pluizen.. Maar als ik dus lang haar heb is het onwijs zwaar, gaat t ook pluizen := het zit nu zegmaar op maatje net over mn Schouders heen/ bovenkant tiet :').

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:24

Gah dat probleem heb ik dus ook, giga dik haar ( dus niet veel maar gewoon heele dikke individueele haaren) en dan ook nog slagen, en ik heb de fout gemaakt om het vorige keer bij de kapper te laten snijden.. wat resuleert in giga pluis lol komt omdat sommige haren dus opeens denken dat ze heeel krullig moeten worden.. ben net een pluisebol lol Maar helaas staat recht haar op een lengte niet bij de vorm van mn gezicht x-x dus tja het een of het ander.

Mischien een A symmetrish kapsel ? dus een bob met aan een kant een langere voorpluk ofzo ?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:27

Dat vind ik niet mooi dat asymmetrische :') dat bedoelde ik ook met rechte Bob haha, hij mag best schui van achter naar voor, maar niet zijkanten ongelijk :oo
En idd, snijden is biggestmistake ever :oo

Wij hebben hetzelfde haar *\o/*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:54