Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Yeahh ik heb het haar(verf) topic gevonden!![]()
Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb van mezelf asblond haar. Aangezien ik deze kleur niet mooi vind heb ik mijn haar een aantal keer lichter laten maken door middel van highlights. In september was ik mijn blonde haar zat en wilde ik graag over naar bruin. Aangezien het geblondeerde haar snel groen uitslaat als je het bruin verft heeft de kapper behoorlijk wat rood gebruikt. Haar is daarmee mooi bruin geworden (op de uitgroei na, dat gaf zowat oranje licht). Inmiddels heb ik het drie keer laten bijwerken, maar ik loop steeds tegen een probleem aan:
Mijn haar spoelt de bruine kleur eruitTegen de tijd dat het zover is om mijn uitgroei te verven is mijn haar enkel nog rood. Een rood die ik niet mooi vind, welteverstaan. Aangezien mijn highlights inmiddels genoeg rood hebben opgeslurpt gaf de kapper de vorige keer aan dat we qua verf nu over konden gaan op meer bruin (tot nu toe bleef rood een belangrijke basis voor de verf), maar ik ben bang dat het bruin er dan nu weer uitgaat.
Hebben jullie ideeën over hoe dit voorkomen kan worden? Verven is al een duur grapje en omdat ik nu iedere keer mijn gehele haar moet laten verven ipv alleen de uitgroei vind mijn portemonnee het niet zo leuk meer!
elkee schreef:Waarom doe je een normale bob als je je huidige normale haar saai vind? Zo'n bob gaat ook vervelen denk.. Gewoon lekker lang laten. Kun je veel meer kapsels doenmaar als je iedere dag beetje t zelfde wilt is bob wel wat. Smaken verschillen!