denk dat je er eerder ook niet vrolijk van wordt broodjes te eten.Ahh dat kan ik me voorstellen Zoe, dat dat niet prettig is om te horen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denk dat je er eerder ook niet vrolijk van wordt broodjes te eten.
Had hij dat niet van tevoren gezegd? Maar eerst maar goed herstellen hoor, dan kan je altijd nog kijken wat je er van vind. Kin staat bij mij mogelijk ook nog op het programma, als in, wat kaakchirurg betreft is het een optie. En we hebben vrij uitgebreid besproken of we dat nu meteen zouden doen of toch in een eventuele tweede operatie. Maar zelfs met de vaststelling dat ik zeer hoogstwaarschijnlijk geen tweede operatie laat doen (en zeker niet als het alleen om esthetisch gaat), besloten het niet meteen nu mee te doen. Maar ik kan weet dus dat het voorstel tzt hoogstwaarschijnlijk wel komt en ben er op voorbereid. Kan me voorstellen als je dat niet weet, het je nogal rauw op je dak valt.
Damn, wat doen deze elastiekjes zeer..... 
niet heel prettig dat getrek aan een mond die nog niet volledig open kan

Lalidan schreef:In de planning vóór de operatie, bij het maken van de 3d beelden, is zeker ook de optie van de kin mee genomen. Niks aan mijn operatie was een kwestie van 'kijken tijdens de operatie', er waren uitgebreide scans die omgezet waren in 3d beelden om exact vast te stellen wat er nodig was. Inclusief de kin dus. Alleen in goed overleg besloten dat nu niet in deze operatie te doen en dus later te kijken wat we er van vinden. Dus zo vreemd vind ik de gang van zaken eigenlijk niet.
.
maar verder een mooi slank gezicht weer.
en ik wil nu na net iets meer dan 2 weken de zwelling al weg hebben
maar ook ik heb me voor genomen geen oordeel te vellen tot de (meeste) zwelling weg is. En de blauwe plekken
nu nog meer geduld doen