Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik word echt gek.                                                         
 )                                                         Breitling schreef:die heb ik ooken iedereen vind hem eng

ilufprincess schreef:The day after
ik vind het echt zo jammer dat men tongpiercing er nu al uit is!
Ik vind mijn ouders echt onredelijk,mijn zus had een navelpiercing op haar 16. Ze heeft hem mogen houden.
Ik ben 17,en ze waren echt ongelooflijk boos.
Nu nog steeds,zwieren ze naar het hoofd dat ik slechte vrienden heb,dat ik waarschijnlijk naar een andere school moet volgend jaar
Allemaal door die tongpiercingIk word echt gek.
  vanaf dat punt was het gewoon je mag alles als je het maar wel zegt of overlegt  
 ik wil nu nog een tongpiercing! ze zegt je bent niet goed bij je hoofd of wel? maar goed ze weet toch wel dat ze me niet kan tegenhouden of het uit me hoofd kan praten  

Ook al ben ik nu 18 zou ik het toch niet doen, heb geen zin in ruzie... Ik vind gewoon dat ik hun mening moet accepteren 
 Ik woon nog thuis en dat wil ik graag zo houden.                                                         

eigenlijk mag ik dan zelf weten wat ik wil, maar een tongpiercing vind ik voorlopig genoeg.                                                         xxsweet schreef:Ik zou het ook tegen mijn ouders zeggen.. Anders wordt ik echt het huis uit geband.. Maar als ik een intieme piercing zou nemen.. Nee dat houdt ik liever voor mezelf
                                                         pony25 schreef:xxsweet schreef:Ik zou het ook tegen mijn ouders zeggen.. Anders wordt ik echt het huis uit geband.. Maar als ik een intieme piercing zou nemen.. Nee dat houdt ik liever voor mezelf
Mijn ouders weten het ook niet hoor van mijn clithood
                                                         pascha7 schreef:rijdt z'n ding nou niet vervelend vraag ik me al een tijdtje af
 maar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit 
                                                         pony25 schreef:pascha7 schreef:rijdt z'n ding nou niet vervelend vraag ik me al een tijdtje af
Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit
                                                         pony25 schreef:Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit
                                                         pony25 schreef:Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit

Als je nou um, bevredigd wordt 
xxsweet schreef:Hahahaha
MaarumAls je nou um, bevredigd wordt
Doet het dan niet pijn of is het alleen maar xtra genot?
Of..

. Maar zo'n piercing geneest echt heel snel.. weekje ofzo en het doet dan dus ook absoluut geen pijn meer.. 't is wel lekker hahaha