Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:die heb ik ooken iedereen vind hem eng
ilufprincess schreef:The day after
ik vind het echt zo jammer dat men tongpiercing er nu al uit is!
Ik vind mijn ouders echt onredelijk,mijn zus had een navelpiercing op haar 16. Ze heeft hem mogen houden.
Ik ben 17,en ze waren echt ongelooflijk boos.
Nu nog steeds,zwieren ze naar het hoofd dat ik slechte vrienden heb,dat ik waarschijnlijk naar een andere school moet volgend jaar
Allemaal door die tongpiercingIk word echt gek.
xxsweet schreef:Ik zou het ook tegen mijn ouders zeggen.. Anders wordt ik echt het huis uit geband.. Maar als ik een intieme piercing zou nemen.. Nee dat houdt ik liever voor mezelf
pony25 schreef:xxsweet schreef:Ik zou het ook tegen mijn ouders zeggen.. Anders wordt ik echt het huis uit geband.. Maar als ik een intieme piercing zou nemen.. Nee dat houdt ik liever voor mezelf
Mijn ouders weten het ook niet hoor van mijn clithood
pascha7 schreef:rijdt z'n ding nou niet vervelend vraag ik me al een tijdtje af
pony25 schreef:pascha7 schreef:rijdt z'n ding nou niet vervelend vraag ik me al een tijdtje af
Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit
pony25 schreef:Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit
pony25 schreef:Ik weet niet hoe jij hebt geleerd om te zittenmaar ik zit op mijn kont en niet op mijn clit
xxsweet schreef:Hahahaha
MaarumAls je nou um, bevredigd wordt
Doet het dan niet pijn of is het alleen maar xtra genot?
Of..