Tiggs schreef:Germie, het beste is om voor iedere dag koorts een extra dag rust in te lossen.
SV, nu lekker relaxen! Vast fijn om in ieder geval buiten geweest te zijn.
Ik heb 1 dag koorts gehad, toen uiteraard niet gelopen en gisteren ook nog niet. Toen was de koorts wel weg, maar de buikgriep nog niet. (en ik had toch geen tijd om te lopen). Had je dan vandaag ook nog niets gedaan? Gewoon nieuwsgierig. Ik had zoiets van ik ga wel iets doen, maar niet een volledige training. Of is dat dan nog te veel? Was je dan gaan wandelen ofzo?
Maar deze week mijn 10-10-23km zal hem niet worden. Ik had eigenlijk bedacht om de gehele week het dan maar wat rustiger aan te doen en bijvoorbeeld de long run in te korten naar 14-16 ofzo, of zolang het ok voelt en dan volgende week weer verder te gaan.
Het wel of niet slagen van een marathonschema schijnt niet af te hangen van een weekje ziek zijn en dan niets doen. Daar ben ik wel blij om, want leuk is het natuurlijk niet. Dus ik maak me daarom nog geen zorgen.
Mijn VO2 max is ook een punt lager dan voor november, en gaat ook niet meer omhoog. Voel me niet anders er om hoor. Staat alleen nu net weer op 'redelijk' en was dus 'goed'.