Prachtige winterse foto's komen er voorbij, enigszins jaloers op alle sneeuw. Hier niet echt gewandeld wel nog even rondgelopen op een gave locatie in Den Bosch, de Tramkade bij de oude Verkadefabriek
Tof Lizard! Burgers is mijn favoriete zoo in Nederland.
Echt balen Susan
Wij zijn weer terug in NL. Nog rondje gedaan net voor donker.
boedjang
Geplaatst: 24-12-24 00:26
Is ook mijn favo dierentuin super foto's Lizard. Gaucho even terug op t honk SusanH, rustig aan hoor Goof lekker bezig
Wij zijn vandaag met verzorgster en haar hondje met pony naar buiten gegaan, dacht even doorpakken weer stukje verder dan gisteren . Was lekker, super weertje ook
Net op terugweg vanuit werk in donker 2x groepje herten op fietspad, malkw beesten
Bah, weer smerig weer... Ik heb vanmorgen 2 uurtjes doorgebracht in het bos met de lab. Vond het maar een natte bende, maar goed, we zijn weer lekker buiten geweest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-12-24 14:23
Yup, vieze natte bende. Miezerig en overal plassen en blubber. Maar de hond is blij. Ben naar het losloopgebied in Ede geweest, fijner voor mij als de hond los loopt.
Geen wandelfoto dit keer maar een paardenfoto. Gezellige dagen iedereen!
noordje
Geplaatst: 24-12-24 18:53
lekker actief geweest Lizard. Goed gebruik gemaakt van de dag Mooie foto's weer,ondanks het weer.
Toch nog een rondje gemaakt ondanks je enkel , Coco was zeker wel blij
En Boedjang weer op pad geweest met de pony. Gezellig hoor.
Gaucho ook weer thuis. Ook al weer gewandeld thuis .
Goof is ook lekker actief geweest.
Ah,wat een leuke foto Faringo!
Ik heb mijn man de laatste 2 dagen erop uit gestuurd om met Nala te wandelen. Die zit al dagen thuis en nu nog meer vrije dagen door de feestdagen. Anders zit ie alleen maar te bankhangen Vandaag nog aan het werk, dan 2 dagen lekker vrij. Hopelijk wordt het een beetje lekker weer om te wandelen.