Jammer Goof dat je nek nog steeds lastig is Ja, ik ben zo klaar met die k**sneeuw. Net de weg staan 'repareren', we komen met de gewone auto bijna niet boven.De halve weg is weggespoeld.
Heerlijk vooruitzicht Pien.
BeFunny
Geplaatst: 27-04-23 16:51
Pff Noordje, ik hou van Noorwegen, dat is geen geheim. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat dit echt niet leuk meer is.
Goof wat jammer dat je nek tegen blijft werken. Ik zou daar wel goed naar luisteren
En Pien mooie omgeving maar volgens mij valt het weer tegen?
gaucho
Geplaatst: 27-04-23 17:33
Irritant van je nek Goof. Lekker bezig BeFunny. Pff, ik kan me voorstellen dat je echt helemaal klaar bent met de sneeuw Noordje, het is bijna mei
Wij hadden ook wat uitdagingen met de sneeuw vandaag, zal zo foto's uploaden.
gaucho
Geplaatst: 27-04-23 17:43
Wij zijn vandaag met de bus naar Dorf Tirol geweest om daar te wandelen.
Volgens andere wandelaars was de route naar de top van de Mutspitz goed sneeuwvrij, dus besloten wij ook die wandeling te gaan maken.
Prachtig was het zeker, wat een uitzicht Sneeuwvrij zeker niet
Uiteindelijk hebben we op 2200 meter hoogte maar besloten om terug te gaan. Het was nog 100 meter stijgen naar de top maar dat was veel gladde sneeuw langs een steile afgrond , dus dat vonden we niet zo slim.
Ik weet dat het voor mij verder is, maar was benieuwd hoe ver het voor jou zou zijn. Best wat km zo op een dag.
pien_2010
Geplaatst: 27-04-23 21:06
Gaucho wat prachtig en verstandig om terug te gaan als het te glad is.
Lizard ook weer echt mooi!
Befunny wij hebben hier een soort micro klimaat en ondanks geen zon, was het echt warm vandaag. Dus ondanks donkere foto's leven we meer buiten als binnen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-04-23 10:20
Haha dat hekje zou wel echt wat voor mij zijn om met zo'n hekje het ravijn in te storten trouwens. Het is prachtig daar in Oostenrijk!
Lizard mooi gebied. Jij rijdt best wat afstanden om te wandelen zo.
Noordje nog even volhouden het wordt vast ook lente bij jullie. Hier duurt het ook best lang voor we mooi weer hebben, als in: rond de 20 graden en lekker zonder jas naar buiten.
Ik heb collages gemaakt
Hier staan we nu, dit is vlak bij huis. Camping op 6 km van waar we wonen.
Is van verschillende plekken, dicht bij de camping in Hulsberg, en bij de Hoge Venen (omgeving Konzen en bij de Wesertallsperre). En het wildpark bij Gangelt. We hebben ook nog met de auto de Mergellandroute gereden en het 3 landenpunt bezocht en daar de toren beklommen.
Eelmo
Geplaatst: 28-04-23 10:28
Haha allemaal aan de collages
Ik heb gisteren met een vriendin een rondje Goffert (vrijmarkt) gedaan. Man wat een drukte en wat had ik spijt
Maar hier gewoon fijne foto's
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-04-23 10:31
Ik heb voor het eerst in jaren niks gedaan met Koningsdag, anders dan lekker wandelen (was mijn enige uitje ) en niks geen spijt van. Heerlijk die rust.