Ik heb alweer getraind, laat ons zeggen dat ik de eigenaresse haar les heb ingepikt
Ik heb vandaag dus voor de eerste keer een half uur gereden en effectief les gehad van haar lesgeefster (heb ik ook leren rijden dus ik ken haar ook goed)
Ik heb zo genoten! Van begin tot einde ben er ook weer direct opgegaan en heb dus gereden tot het afzadelen.
Wat fijn! Qua spullen, mss is vinted een optie om het wat beperkter te houden? Die bieden nu ook paardenspullen aan en rijkledij kan je er al altijd vinden.
Daar heb ik gereageerd op een jasje maar ze reageert niet terug… ik vind het ook wel wat moeilijk omdat de ene 34 klein valt en de andere 36 dan weer te groot is… dus het is wat zoeken
Maar intussen zijn we ook mijn zadel gaan ophalen en heb ik mijn paard nog eens terug gezien
Of een keertje op 2ehands kijken? Mss zit er toevallig iemand in de buurt?
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-25 22:23
Ja ben idd overal wat aan het rondkijken, morgen jasje passen van schoonzus ivm de maat.
En mijn zadel is thuis, morgen ga ik ledervet kopen want dat heb ik dus allemaal niet meer en na zondag, als ik word toegelaten, ga ik een afspraak maken met de zadelpasser (heb een wow)
En heb ook een hoofdstel op het oog voor op wedstrijd maar dat zou ik dan wel als verjaardagscadeau willen vragen aan mama, het valt binnen het budget dat we altijd hebben dus dat zou fijn zijn!
'k Snap wel dat het leuk is om dingetjes aan te schaffen, dat hoort ook bij de hobby. Maar het is 'maar' kleding, het is allemaal niet zo belangrijk. Hopelijk krijg je heel veel voldoening van het rijden en verzorgen van de paarden en hopelijk ook leuke sociale contacten. Da's veel belangrijker dan een setje
Ai toch, wat een slecht nieuws. Dat zal voor je man ook weer extra zwaar binnen komen.
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-25 21:24
Ja… t gaat plots heel snel… we hopen nog wel wat tijd te hebben maar dat weet je niet he…
En het is moeilijk te accepteren dat hij geen 2de opinie wil maar je moet zijn keuze wel respecteren… en als zoon wil je alles doen om je papa te houden natuurlijk