Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Toen ik voor mij start van de halve aankwam heb ik idd ook twee keer een ambulance het stadion uit zien komen. En toen ik bijna klaar was, op ongeveer 20½ km lag er ook iemand in een ambu, die maakten zich net klaar om te vertrekken. Het was best verraderlijk omdat het zonniger en warmer was dan de afgelopen twee weken het geval is geweest. En met een klein windje erbij voelde het minder warm dan het echt was...
IMAY1990 schreef:Toen ik voor mij start van de halve aankwam heb ik idd ook twee keer een ambulance het stadion uit zien komen. En toen ik bijna klaar was, op ongeveer 20½ km lag er ook iemand in een ambu, die maakten zich net klaar om te vertrekken. Het was best verraderlijk omdat het zonniger en warmer was dan de afgelopen twee weken het geval is geweest. En met een klein windje erbij voelde het minder warm dan het echt was...
MuSLi schreef:IMAY1990 schreef:Toen ik voor mij start van de halve aankwam heb ik idd ook twee keer een ambulance het stadion uit zien komen. En toen ik bijna klaar was, op ongeveer 20½ km lag er ook iemand in een ambu, die maakten zich net klaar om te vertrekken. Het was best verraderlijk omdat het zonniger en warmer was dan de afgelopen twee weken het geval is geweest. En met een klein windje erbij voelde het minder warm dan het echt was...
Even je uitslag opgezochtknap gedaan hoor!
Hoe ging het voor je gevoel? Was dit je eerste halve?