Mooie foto's bootsiebob. Gaaf ook die kraanvogels, die zie je hier echt niet overkomen helaas.
Mijn spierpijn was vanmorgen acceptabel genoeg om een stuk te wandelen/hardlopen. Nog even een foto van onderweg. Wat een prachtig weer is het toch de laatste dagen.
Genieten hè Faringo Knap dat je kon rennen en wandelen met de resten spierpijn die je nog hebt.
Hoe zwaar is zo‘n slee eigenlijk? Ik heb dat nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan
gaucho
Geplaatst: 09-03-22 11:50
Bij mijn sportschool kunnen er gewoon gewichten op tot hij niet meer te trekken is Ik heb vanochtend mijn training afgesloten met 3x heen en weer met 120 kilo op de slee
Goof hoe is het nu met je? Je hebt al eerder Corona gehad met een naar herstel toch?
Lizard is weer op pad geweest, lekker!
Pien heeft gezellig met een vriendin gefietst.
Faringo wat een prachtige foto met de zon en narcisjes! Bij Gaucho ook al zo'n mooie ochtend.
Verder ook veel leuke foto's gezien!
Bootsiebob op het moment gaat het wat minder met m'n vriend. We zijn gisteren in het ziekenhuis geweest en de situatie is stabiel. Over 2,5 maand weer controle. Medicijnen mogen nu in een iets lagere dosering zodat hij hopelijk minder last van bijwerkingen heeft.
Bootsiebob, inderdaad wat gaucho zegt m.b.t. de slee, er kunnen gewichten op. Geen idee wat het ding weegt zonder gewichten erop. Ik heb het ook wel met gewicht er op gedaan (geen 120 kilo, RESPECT!), maar dat gaat nu niet. Kan weinig echt kracht doen met m'n schouder momenteel dus ben al blij dat dit nog kan .
Fijn Mandy dat het nu stabiel is. hopelijk blijft het met een iets lagere dosering ook stabiel en worden de bijwerkingen minder.
Bootsiebob
Geplaatst: 09-03-22 13:42
Dat hoop ik ook, dat je vriend stabiel blijft en dat de bijwerkingen afnemen. Over 2,5 maand is zijn situatie hopelijk wat beter dan zoals het nu is. Sterkte
Faringo, ik vind het er wel tof uitzien met die slee. Gelukkig gaat het met je schouder
Mooie foto's Mandyy,en Faringo. Ik heb vanmiddag een eindje rondgereden. En een klein stukje gewandeld in de Engbertsdijksvenen. Het was erg rustig daar.
Een tijdje terug zag ik op Facebook een oproepje van een vrouw uit het dorp waar ik altijd woonde en werk. Ze zou geopereerd worden en zocht mensen die konden helpen met het uitlaten van de hond. Ik ga nu komende weken een paar keer voor/na werk met de hond wandelen
Dat is inderdaad wat anders Jojoleine. Fijn dat je haar kan helpen.
noordje
Geplaatst: 09-03-22 21:05
Wat lief dat je dat doet Jojoleinee.
Ik heb een enorme zware week achter de rug. Ik had nl besloten om Moreno in te laten slapen en de tijd naar de daadwerkelijke dag was echt te erg. Ik werd heen en weer geslingerd met het: doe ik er goed aan tot: ik doe het niet,, want ik twijfel te erg. Na een gesprek met een vriendin (waar Maya nu logeert) wist ik dat ik het moest doen. En het was goed, het ging zo snel dat het zelfs de dierenarts verbaasde. Ventje was op... Maar het gemis is niet minder Misschien raar, maar we zijn de dag erna op vakantie gegaan, want dat was nu eenmaal gepland en ik vind het wel even fijn om niet steeds de lege stal te zien. Maar echt ontspannen doen we niet, want we zijn 1 koffer kwijt Enfin, ik plaats later wel wat foto's. En sorry dat er geen reactie op iedereen is