Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Ik heb het toch gedaan (maandag vaste weegdag) en ben wonder boven wonder helemaal niks aangekomen en ook niks afgevallen.Dus dat doet me best goed.
Daarnet een lekker ontbijtje gehad met havermout met chiazaad, banaan, blauwe bessen en amandelen.
Ik kan er weer tegenaan deze week! Wil volgende week de 59 zien op de weegschaal.
Neverland schreef:Soms moet het inderdaad kunnen! Ik heb altijd 1 keer in de week een cheat dagje. Maar 5 keer in de week een cheat dag vind ik niet zo tof.Vraag me ook af of ik morgen wel op de weegschaal moet gaan staan. Ben bang dat er 62+ op komt te staan. Niet persee vet, maar wel vocht maar op dat moment kan ik dat moeilijk in zien.
Ben net 6km gaan hardlopen en al dat eten maakte het me ook zo moeilijk.
Ik heb wel op internet gelezen dat je de mindset moet veranderen van: 'jij bent slecht dat je dat gegeten hebt' naar 'dat eten heeft je zo slecht laten voelen'. Zo leg je het bij het eten neer ipv dat je je slecht over jezelf voelt.
En ook dingen als: 'ik mag dat niet eten' naar: 'ik mag dat wel eten maar ik wil het niet eten'. Ik vind dit soort denkwijzes erg interessant en vanmorgen had me die 'ik mag dat wel eten maar ik wil het niet' me wel geholpen om niet te snacken in de ochtend.