Emmaa_ schreef:Ik sport het liefst op een zo leeg mogelijke maag, weet niet precies waarom maar is een stukje voorkeur. Normaal ging ik altijd 's morgens vanuit mijn bed gelijk de sportschool in, maar van mijn PT/fysio moet ik nu eerst wat eten voordat ik ga omdat ik anders niet op mijn piek kan presteren. Meestal werk ik een eiwitreep ofzo naar binnen, iets kleins wat me wel iets geeft om te verbranden maar niet gelijk als een blok op mijn maag ligt. Mijn PT sessies zijn voor mij op een heel rottig tijdstip, om 2 uur 's middags. Ik kan niet tot 3 uur wachten met lunchen maar vind het heel vervelend om met zo'n volle maag te sporten. Vind het ook gewoon fijn om direct na het sporten ff een maaltijd naar binnen te kunnen harken. Voelt dan toch alsof ik het echt verdiend heb ofzo.
Ik zit een beetje met een dilemma. Ben nu lekker aan het opbouwen en ik voel me er super prettig bij om weer te sporten, maar ik vind mijn sportschool (basicfit) echt niet leuk. Ik heb nu iets meer zelfvertrouwen met losse gewichten maar er is heel weinig ruimte om bv crunches te doen en buikspieroefeningen zijn juist een heel belangrijk onderdeel van mijn schema omdat ik mijn slechte rug probeer te fixen. Ik kan nu nog op gekke tijdstippen gaan, dan zijn er alleen oudjes en een verdwaalde bodybuilder aan het sporten, maar ik moest laatst noodgedwongen rond vijven en ik voelde me echt totaal niet op mijn gemak tussen mensen die heel sterk zijn. Het liefst zou ik sporten in de kleine sportschool waar ik ook fysio heb, die is op 100 meter van mijn huis, maar die is heel duur en heeft openingstijden die niet lekker werken waardoor ik straks als ik stage loop heel veel moeite zou moeten doen om fatsoenlijk te kunnen blijven trainen. Er is niet echt een oplossing voor behalve niet zo ontzettend nadenken over wat andere mensen van me denken, maar toch. Ik ga morgen eens een keer naar de ladies only basicfit hier in de buurt. Moet ik wat verder voor rijden maar die ziet er qua opzet wel iets fijner uit.
Rot inderdaad. Zou me daar ook niet prettig bij voelen. Valt bij de mijne wel mee maar toch voel je soms een paar ogen in je rug. Nouja altijd nog beter dan op de bank zitten toch. Hun zijn ook niet zo sterk geboren denk ik dan maar.