Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net lijstje ook 
misschien qua broodbeleg dan pindakaas of (gerookte) kipfilet? Handje noten? Zijn misschien maar kleine dingetjes, maar misschien werkt het?
Maanlicht schreef:Dit is eigenlijk een beetje een cheat lijstje voor mij, haha!
Niet erg gezond, maar qua kcal aardig denk ik.
Het gaat wel oke, ik slaap veel, en probeer mijn dag daaromheen te plannen en ook genoeg te bewegen (paardrijden, wandelen).
Lijstje van vandaag:
O: Griekse yoghurt 5% vet met blauwe bessen en een handje Cruesli multifruit
L: twee geroosterde broodjes met zelfgemaakte healthy tonijnsalade
T: appel, grape fruit, 2 maiswafels met Slankie smeerkaas
A: vega lasagne
vandaag ook weer een net lijstje!
Ook ik heb je topic gelezen. Ik hoop dat het je binnenkort lukt om echt even niets te hoeven van jezelf. Ik weet helaas hoe vermoeiend en stressvol zo een situatie/periode kan zijn en hoeveel druk je jezelf kunt opleggen op zo een moment. Ik gun je veel leuke dingen, rust en een ontspannen gedachte/hoofd! 

(verticale scheur gelukkig). En ik werk op een kantoor achter een bureau, dus alles gaat in de traagste versnelling vandaag want ik typ op tempo kleuter.
volgende week hopelijk ook weer sporten dus dan gaat het nog harder!
ik heb nog 7,9 kilo te gaan. 

zulke dingen eet ik ook vaak.
aan de andere kant, als ik gewoon mn ''cheatdingen'' ga plannen in mn lijstje, kan ik het gewoon blijven eten, maar dan verantwoord. Okee eigenlijk is dat sowieso wat ik doe, ik eet rustig pizza, pas mn dag er dan gewoon op aan en ik denk dat het daarom wel goed vol te houden is.

en als je het dan nog in een leuk bekertje zet, scheelt dat ook weer ja, haha.
_sharonnn schreef:Frummels: inderdaad en dan is het ook gelijk een stuk ''lekkerder'' ofzo hahaik zou gewoon die fitbit voor je verjaardag doen, echt een aanwinst!
annikeee19: dat is een soort yoghurtdip (slasaus gemengd met yoghurt) erg lekker!
Heb vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik m'n visum morgen mag ophalen dus moet nu van mezelf weer even opletten. Vooral daar straks, ik woon op de campus en daar zitten maaltijden bij inbegrepen maar ik ken mezelf en weet dat het dan net iets te makkelijk is om gewoon te gaan vreten tot ik erbij neerval
Wil eigenlijk toch wel wat afvallen daar dus wordt nog wat
Emmaa_ schreef:Ja echt heel lastig. Heeft er ook wel voor gezorgd dat ik m'n laatste week niet echt de leuke tijd kon hebben die ik graag had willen hebben, dus ben er behoorlijk boos over. Maar goed, probeer het nu maar van me af te zetten en straks gewoon lekker genieten van m'n tijd daar.