Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
vind het juist prettig dat het zo zonder nadenken is. Voor mijn niveau nog prima maar kan me inbeelden dat dat met jouw niveau en afstanden niet meer lukt Greetje

Gelukkig kom ik meestal wel goed terecht en is het opstaan en doorgaan (en dan net doen of er niks is gebeurd met mijn vieze kleren
)
Ik loop mijn duurlopen vaak op lege maag (want ik vind 's ochtends gelijk lopen fijn en heb geen zin om eerder op te staan voor ontbijt) en moet van mezelf als ik langer dan 15km loop eten meenemen. Hierin wissel ik af en probeer vanalles uit, dat varieert dus van knijpfruit, suikerbrood, snoep, koekjes, fruit, bolletjes etc. Moet eerlijk toegeven dat niet alles even praktisch is, maar daarom probeer ik het ook in trainingen
Maar ik loop ook gewoon graag lang en langzaam
Maar omdat je zei dat je Enschede als training loopt dacht ik dat je misschien een planning had qua tijd. Toffe foto!
Verder doe ik af als ik serieus train meestal minimaal 1x per week interval training en die andere manieren van lopen doe ik regelmatig als tweede helft van de warming up (knieheffen, kruispas, kaatsen etc.), maar heb ik vaak niet zoveel zin in

Dus de motivatie begon weer wat weg te zakken.
onze jachthond vroeger had er ook echt lol in 
Supervixen schreef:Wat leuk om dat met je hond te doen, er zijn ook georganiseerde canitrails. Heb je daar wel eens aan meegedaan?
Superleuk om te doen. Ik train met hem ook mee met een canicrossclub, normaal gaan we elke week mee maar dat lag nu even stil.
Dan leg je een parcours van rond de 5 km af met 12 tot 15 obstakels. Ook sloten zwemmen en door de bagger kruipen
Ik heb er alweer zin in. Mijn hond, ook al is het een Husky, is niet zo fanatiek met rennen maar met zo'n survival loopt hij lekker door. Dit seizoen wil ik dan ook proberen of ik er net zo snel achteraan kan en we wat hoger in plaatsing kunnen komen
Maar het was wel heerlijk weer zo! Lekker droog met een zonnetje en wat wind. Ideaal om te lopen!
) als ik weer kan hardlopen
.