Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik was vrijdag in een museum waar een oude auto uitgesteld stond achter een touwtje dat duidelijk als hekje bedoeld was.
Staat er een vrouw met een 2 jarig jochie dat gewoon onder het touwtje doorgaat en op de auto klimt onder aanmoediging van de moeder.
De bewaking kwam er op af en vervolgens ging die moeder echt volslagen dom staan doen dat ze niet wist dat het niet mocht want er stond geen bordje![]()
Vervolgens lopen ze weg en even later komt dat hummeltje zonder zijn moeder in het visier weer richting de auto. Ik vroeg me echt af of ze dit opzettelijk deed omdat de bewaking vast geen 2 jarige aanspreekt![]()
Echt zoooooo genant
Laurora schreef:Ik begin serieus te overwegen gewoon te zeggen dat ik ze niet kán krijgen.... Zou dat heel slecht van me zijn? Aangezien er natuurlijk ook heel veel vrouwen zijn die ze niet kunnen krijgen maar ze wel heel erg graag willen...
Ethisch dilemma
Magrathea schreef:Dat alles terzijde: sinds wanneer kun je niet meer stoppen met roken omdat je dat zelf wil? O.o
oomens schreef:Magrathea schreef:Dat alles terzijde: sinds wanneer kun je niet meer stoppen met roken omdat je dat zelf wil? O.o
Nou, dat schijnt toch echt voor ern heleboel mensen een dingetje te zijn, getuige de grote hoeveelheid topics over dat onderwerp. Blijkbaar vinden heel veel rokers die dat zelf willen, het toch heel lastig om daadwerkelijk te stoppen.
c_alsemgeest schreef:mag ik even klagen...
schoonmoeder wilde altijd graag oma worden, prima zal je er een moeten adopteren
Buiten verwachting heeft mijn schoonzus nu een kindje gekregen. Super leuk voor hun en schoonmoeders en ein-de-lijk oma.![]()
Dus ik had de verwachting dat het gezeur en het onderwerp nu weg zouden zijn...
Maar nee, het is x10![]()
![]()
Want "Chantal als je dit zo ziet, dan willen jullie toch ook wel zelf een kindje, dat is toch leuk?"
"uh nee, als ik dat geval zo zie is mijn bevestiging alleen maar veel groter dat ik zelf géén kinderen wil"![]()